Check uw order
In het geval van de particulier geef alstublieft uw ordernummer en naam, voor een bedrijf vul uw BTW-nummer.

Check de status

Check de status van uw order

WAAROM KOPEN BIJ ONS
  1. Veilig betalen
    & SSL certificaat
  2. Snel en gratis bezorgd
  3. Alleen originele
    producten
  4. Al meer dan
    2.000.000 klanten
  5. Europees
    verkoopnetwerk

Fulda KRISTALL MONTERO 2 175/65 R15 88 T XL

Vergelijken

Naar de
lijst banden 175/65 R15

Bandenmaat:
175/65 R15
snelheidsindex:
T = max 190 km/uur
Draagvermogen:
88 = max 560 kg
Seizoen:
Winterbanden
Voertuigtype:
Auto
  • Gratis levering
  • Bezorgingstijd: 2-3 dagen
  • beschikbaar:
    Meer dan 12 stuks op voorraad
    Aantal:
    62 / st.
    Kopen
    3,5
    Review: Medium 111500 870 reviews
    Label:
    E C 71 dB
    E C 71 dB
    Meer
WAAROM KOPEN BIJ ONS
  1. Veilig betalen
    & SSL certificaat
  2. Snel en gratis bezorgd
  3. Alleen originele
    producten
  4. Al meer dan
    2.000.000 klanten
  5. Europees
    verkoopnetwerk

Gebruikersbeoordelingen

Resume: 3,5 Resume: De gemiddelde beoordeling is een gewogen gemiddelde van de verschillende prestaties en is geen rekenkundig gemiddelde. Sommige eigenschappen van de banden hebben een hoger of kleiner invloede op de totale beoordeling. 870 reviews

medium
  • Eigendomskosten: Invloed op bedrijfskosten 111500 3,5
  • Comfort: Invloed op rijcomfort 111600 3,6
  • Rijeigenschappen: Invloed op rijeigenschappen 111600 3,6

870 klanten heeft mening over deze band gegeven.

  • 5 20 mensen
  • 4 221 mensen
  • 3 604 mensen
  • 2 17 mensen
  • 1 8 mensen

86% gebruikers recommanderen deze band

86%

Informatie over banden worden verzameld voor 4911 dagen. In deze periode hebben we verzameld 870 meningen.
De totale door onze klanten gereden afstand is 11498000 km.

De hoogst beoordeelde parameter is: uitzicht van de band.

Deze band heeft de meest reviews ontvangen door de gebruikers van meestal binnenstad.

Deze band heeft de meest reviews ontvangen van de bestuurders die hun rijstijl bepalen als gematigd.

Laatste reviews:

Reviews per pagina:

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Krystian
    Review: 3,4 111400

    Is deze mening behulpzaam? Ja Nee

    0 Personen 0 Personen

    Pluspunten: - zeer rustig bij snelheden boven 70 kmh (. Friend heeft de Barumy Octavia en is verbaasd dat er veel rustiger Fulda-Nice dit lol) - Een goede deal "in de sneeuw" - Idel gedaan in de ( natte op mijn zomerbanden toen de regen ASR veel werk had altijd - na het veranderen van de zimówkę was ik zeer, zeer verbaasd ,,, veel kleiner en veel uślizg zelfs bij snelle traction ... is de beste van deze band - in de modder śniegowym ook erg goed - misschien is het gek ... maar ik dwong hen tot 205 kmh en gaf advies); FOUTEN: - bij een snelheid van 50-60 kmh schijnen vreemde geluiden ,,, langzamer of vreemd klinkt ,,,, glas verdwijnen - Ik denk dat ze te gevoelig / lage weerstand "gezichten" banden vóór Firestony en Klebery. FIRESTONY: voordelen: rolweerstand, rustig, goed in de sneeuw .. Nadelen: nawierzchnii verschrikkelijk nat, en problemen met de balans (niet alleen mijn mening ...): KLEBER-cons: het ergste op nat wegdek, 15 000 km lijken vreemde geluiden en bruist, poźlizgi kant is standaard! Voordelen: het dragen van weinig, maar na twee seizoenen als de geluiden lijken de gebruikelijke apparaat te passen ....! Ik denk dat als gevolg van de JKI Fulda 3 zijn de beste ..... de meest optimale keuze ...... maar ik denk dat alle voors volgend seizoen ... Als u vragen heeft ICQ: 3354921
  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Piotr
    Review: 3,4 111400

    Is deze mening behulpzaam? Ja Nee

    0 Personen 0 Personen

    Ik heb gemengde gevoelens over deze banden. Kortom, ik denk dat het goed, maar ik heb zo mijn twijfels, die het gevolg zijn van een gebeurtenis zijn. Het was in december, voordat de sneeuw. De temperatuur was boven het vriespunt en het plaveisel was nat. Bij de afrit van de snelweg (afslag weet dat ik ook) in de boeg, begon ik te glijden achteruit beschuldigde mij drie keer, uiteindelijk slaagde hij erin om de auto op de reis op het goede spoor te verlaten en verhuisde op. Na het incident, heb ik een enorme kloof in de band te worden en begon voorzichtig betreden. De auto loopt goed tot sneeuw niet op het platform. Slip het gevoel dat ik heb geen controle over. De wielen heel gemakkelijk bij het accelereren (voorwielaandrijving, lange en zware auto), ASR knippert vallen in uślizg. Ik maakte een paar reizen naar de berg om te skiën. De banden presteerden goed op steile hellingen, hellingen en bochten. Natuurlijk, toen reed ik conservatief. In mijn auto, de banden zijn bijna onhoorbaar brom is niet onaangenaam voor het oor. Dit omvat het volledige gamma van snelheden. Na 5000 km bandenslijtage is normaal, ik heb niets gemerkt van het uszczerbień, scheuren, krassen, etc. Omdat redelijke prijs, raden deze banden alleen degenen die veilig te rijden.
  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Rysiek
    Review: 3,4 111400

    Is deze mening behulpzaam? Ja Nee

    0 Personen 0 Personen

    Het is een heel goede band voor het geld, maar verliest al snel contact met het oppervlak, in het bijzonder bij het remmen en accelereren. Begin met de lichten ziet eruit als een doof kind of schoen druk en lawaai. Vergeet het vasten moet worden verwijderd uit de bocht in de weg nederlaag ongeveer -2 tot 5 graden Celsius, zelfs als het nat en het regende, alleen maar omdat ze nog niet opgewarmd oponu, gaat zoals kunststoffen. In tegenstelling tot de zaak in augustus is net als de ochtend begint met een hete ~ 17 ° C garage, de auto houdt de weg, maar ik voel dat de banden verliezen grip, zelfs temperatuur en hoge snelheid rijden en zmusznia om de banden te verwarmen tijdens de rijden. Er is een andere belangrijke factor in de kracht van het runnen van een negatieve invloed op hun werk, en Mianowice contact druk en opkomende wrijving, de auto is licht, kunnen smallere banden van 145, kan beter, zeker anders zijn. Ik weet niet meer, nu het bedrijf Nokian proef te kopen omdat anderen zijn het maken van winterbanden niet hoe Scandinaviërs :)
  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Mateusz
    Review: 3,4 111400

    Is deze mening behulpzaam? Ja Nee

    0 Personen 0 Personen

    Ik woon in de bergen, en zoals iedereen weet dat er geen sneeuw voor een lange tijd en veel ... Fulda band gekozen omdat ze in werden geprezen, maar deze visie is niet geschreven, tenzij de bewoners: -) bergen (geen aanstoot aan de vlakten). Ik denk dat de check-in elk opzicht. In het grote voordeel is het de moeite waard rijden op asfalt: rustig, goed en prayczepność tractie. Zelfs bij snelheden tot 160 kmh zonder slag op het stuurwiel. Maar nu is de anti - sneeuw als het laag is, oke, maar als je na een veel sneeuw is een tragedie. Ik heb ESP en niet stopt met knipperen, zelfs bij stationair toerental is niet meer op het ijs Ik praat bijna mijn auto brak. In het algemeen wordt het ijs niet wordt gehandhaafd bij het rijden op voorhand - een tragedie. Echter, het grote voordeel is de moeite waard slijtage is sensationeel ... Clincher niet aan dat mensen die in de bergen. Maar het is jouw beslissing ... Groetjes
  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: szpunt
    Review: 2,6 116000

    Is deze mening behulpzaam? Ja Nee

    0 Personen 0 Personen

    Montero verbeterde tweede generatie? Ik zou bang om te reizen in de eerste zijn;) Eerder gebruikt Aalscholvers Snowpro beste uitgeoefend in de bergen in de sneeuw, was er geen noodzaak om ketens te creëren, met het kauwen niet willen nemen en de reis was erg stressvol. Ze zijn zacht, en bij het ontbreken van een dergelijke echte koude winters, en is niet zuinig. Heeft de vereiste druk niet overschrijden en de wielen lijken een paar tienden van een sfeer ontbreekt. Bovendien, heel duidelijk verkeer op de wegen in slechte staat. Zeker beter in de winter dan in de zomer, maar in de vroege winter ASTRA Continentalach voelde me veilig (maar dat is een andere auto, zo moeilijk voor een objectieve vergelijking). Dus ze bevestigen de opvatting dat de beste Fulda gekomen zomer winter rubber. Oh, en zoals de meeste van de nieuwe (zeer lange) banden, want direct na de aanname is de dood in de ogen;)

Reviews per pagina:

Productomschrijving

Fulda KRISTALL MONTERO 2 175/65 R15 88 T XL

De voorgestelde band heeft een 3PMSF symbool (Three Peak Mountain Snow Flake). Dit betekent dat het aan de eisen van de Europese Unie voor wat betreft winterbanden voldoet. Dit symbool wordt toegekend nadat een gegeven model nauwkeurig is getest met betrekking tot de grip op sneeuw.

De technische omschrijiving van dit product is nog onbeschikbaar.
De winterband Fulda KRISTALL MONTERO 2 behoort tot de middenklasse, en wordt dus gekenmerkt door de beste verhouding prijs/kwaliteit.
Je bekijkt nu een band in de maat 175/65 R15.
De band is nu beschikbaar in de maten van 13 tot 15 inches.
Het is een band met snelheidsindex T – de maximale snelheid waarmee je met deze band kunt rijden is 190 km/h. De band heeft een draagbaarheidsindex 88 - de maximale belasting die de band kan hebben is 560 kg.
De band heeft de volgende klassen op het label: E (rolweerstand), C (grip op een nat wegdek), 71 db (geluidsniveau).
De band die je nu bekijkt:
  • heeft een verstevigde constructie (het is meer bestendig tegen spanningen dan het standard model).

Label

Band Fulda KRISTALL MONTERO 2 in de maat 175/65 R15 88 T, volgens de gegeven door de producent informatie, heeft die volgende parameters:

  • E
  • C
  • 71 dB
E C 71 dB

Brandstofverbruik (rolweerstand)

A klasse is de meest besparende klasse (heeft de laagste rolweerstand) en G klasse is het minst besparende klasse, dus heeft de hoogste rolweerstand. Rolweerstand heeft een inbloed op brandstofverbruik en dampen uitstoot. Hoe hoger rolweerstand hoe groter brandstofverbruik en uitlaatgassen uitstoot.

Remmen op nat wegdek

A-klasse betekent kortere remweg en G-klasse betekent lange remweg. Remmen op nat wegdek bepaald de grip van de band op zulke oppervlakte. Dus de hoogste klasse betekent de beste eigenschappen op natte oppervlakte. Dat is heel belangrijk voor de veiligheid op de weg.

Geluid buiten de auto

Door de banden gemaakte lawaai kunnen we met behulp van golven bepalen: 1 golf betekent een stille band en 3 golven betekenen een lawaaierige band. Bovendien naast deze golven kunnen we cijfers vinden, die het lawaai in decibellen (dB) bepalen.