Check de status van uw order

Dunlop SP SportMaxx RT - Gebruikersbeoordeling

Omschrijving
Beoordeling
Vic
5,0 11111
Ik rijd ongeveer 60.000 kilometer per jaar in verschillende weersomstandigheden en daarom heb ik zeer goeie banden nodig. Tot nu toe kocht ik meestal banden zoals Pirelli of Goodyear. Ik heb een agressief rijstijl dus alle banden versleten zich heel snel. Ik heb nog nooit Dunlop banden gehad dus de aankoop van Dunlop SP SportMaxx RT was een soort van een experiment. Banden hebben goede beoordelingen en de prijs is aantrekkelijker (bijna 40 EUR goedkoper per stuk!) dan bij andere modellen van dezelfde klasse. Ik ben niet teleurgesteld maar zelfs tevreden en winterbanden zal ik ook van Dunlop kopen. Ze zijn stil en voeren water goed af. Dunlop SP SportMaxx RT grijpt de weg zelfs in de scherpe bochten. Duurzaamheid is ook belangrijk voor mij en tot nu toe heb ik geen slijtage opgemerkt – ik heb al circa 15.000 km op deze banden gemaakt en ik denk dat ik nog volgeden 50.000-60.000 km kan leggen daarop. Ze zien eruit aantrekkelijk, het loopvlak is uitstekend – past prima bij de sportwagens. Ik beveel deze banden aan – ze behouden goede verhouding tussen kwaliteit en de prijs.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Lowie
5,0 11111
Ik heb de Dunlop SP SportMaxx RT in april gekocht voor de BMW 530d E39 gekocht. Ze zijn geweldig, het remmen zowel op natte zoals op droge wegdekken is fenomenaal. Ik heb het opgemerkt tijdens de plotselinge halte in het zware regen. De bestuurder die naast mij reed heb het remmen 10 meter verder beindigd. Ik voelde dus de remkracht in deze situatie. In de bochten voel ik me ook zeker en ik behoud de controle over mij auto. Ik rijd meestal buiten de stad dus met hogere snelheden en veilige, betrouwbare banden zijn belangrijk voor mij. De banden zijn ook beschikbaar tegen redelijke prijs. Dunlop SP SportMaxx RT kost minder dan meeste modellen van Michelin, Continental of zo maar ik zie eigenlijk geen groot verschil qua kwaliteit. De slijtage is ook vergelijkbaar, misschien een beetje snel, maar mijn alle banden verslijten zich snel door mij agressieve rijstijl.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping4,2
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
mark
5,0 11111

de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

Tot nu toe, ik reed bridgestonach (Potenza). Het was een geweldige band, maar ... eenmaal heb 630 graden op een natte serpentijn, niet sneller dan normaal rijden. Misschien was het de gladde asfalt, misschien iets morsen, maar ik besloot om een ​​andere rubber controleren. Hij overtuigde me denken aan een van de sport-adviseurs Dunlop-rijders. Ik zou SP Sport Maxx RT niemand agressief en zeer snel chauffeur jeżdżącemu aanraden. Niet goedkoop, niet veel lopen, maar de kwaliteit moet kosten. Uitzonderlijk regenachtige zomer gaf tal van mogelijkheden om grip op nat bochten proberen. Car kleeft aan de weg als lijm en grote remt Wat wil je nog meer van een rubber sport? Misschien kleine bewegingen gemaakt slechter (de maximale benutting van het motorvermogen) in de natte, maar niet slechter dan de concurrentie.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Economisch rijden-
Piotr
5,0 11111

Trek zeer goed. Auto'm nooit verrast onverwacht gedrag op de weg. Ik gemonteerd hen met een snelheid van ongeveer 190 km / h de rit was betrouwbaar en aangenaam. Zodat het lawaai is de ideale snelheid is 140 kmh of over de weg. De auto is stil. Ik loop slechts één seizoen, dus het is moeilijk voor mij om commentaar te leveren op de duurzaamheid. Na ongeveer 15 tot 18.000 zie ik niets alarmerend. Een beetje vreemd uiterlijk - heeft twee diepe groeven door het midden van het profiel. Het is waarschijnlijk het enige wat ik kan "czepić" Ze zijn niet goedkoop - maar waarschijnlijk de moeite waard om een ​​paar van goud in een vrouw rijdt vooral belangrijk rzecz..Autem dus het kopen van deze banden geeft me meer vertrouwen dat er geen mislukking geval. aanraden

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk4,2
Economisch rijden-
Rafał Dunlop
5,0 11111

Banden zijn zeer goede voordeel iedereen aanbevelen een redelijk geprijsd, ze zijn erg rustig, geweldige wegligging onder alle omstandigheden, of regen of zonneschijn. Kan een beetje moeilijker worden - zachte voelde op de weg tijdens het rijden, maar het is een kwestie van gewoonte, zeer mooie sport loopvlak, kon de rant van banden zijn in dit soort "sport" banden platter minder balonowaty, maar het is een kwestie van esthetische details. Oponeo winkelen in de winkel die 1x deed, ondersteuning, adviseren, leveren iets geweldige tijd !! U kunt het gevoel dat je werkende professionals zich daar !!!! In het algemeen, een opsomming van Ik was erg blij met de Dunlop-banden voor mij gekocht.

Plaats van het gebruiken:off-road/stad

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk4,2
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Paweł
5,0 11111

De banden zijn niet de goedkoopste, gezien de omvang. Voorheen Bridgestone Turanza T001 gemonteerd en vergeleken Dunlop heeft betere prestaties. Het grootste verschil is de drijvende / remmen op gladde ondergrond. regenachtig weer was de meest belangrijke test voor het moment. Het observeren van het gedrag van de banden (ik heb ze voor een half jaar gemaakt 10kkm) naar wat hij ziet geen tekenen van slijtage. Vergelijk Bridgestone ontmoette zeer snel na 3 seizoenen van de zomer en 50kkm totale reistijd (zomer + winter, dus uitwisselbaar met winterbanden) en dezelfde rijstijl, de band is niet meer geschikt voor gebruiken. Ik wed dat wanneer Dunlopach beter.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping4,2
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
XXXX
5,0 11111

Ik kocht banden in juli 2104, de productie van Dunlop Sport Max maart 2014 in Duitsland en in eer en geweten kan ik iedereen aanraden, ik dacht continentalami en michelinami, maar na het lezen van een aantal negatieve advies besloten dunlopy, hoe hoger de klasse, en ik denk dat de markt is niet langer iets beters banden openbaring, grip op nat wegdek en droge monster, snelheid 180 en de auto rijdt alsof vastgelijmd aan het asfalt, regen, remming van de openbaring, heeft een grote schommel, rustig, hebben een beschermende lipping Lichtmetalen velgen, modieus. Ik beveel!

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Tommyboy
5,0 11111

Banden in mijn mening zijn groot, met het besturen van de eerste fase zal wat warmte nodig hebben wanneer de helft koud is om de oppervlakte te houden (tijdens het rijden een beetje meer agressieve), maar wanneer heet is het kampioenschap. Ik kan niet zeggen hoe ze werken in de regen, want ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik was het rijden op een nat wegdek of twee keer en ik was niet in staat om autkiem te spelen, want ik was op een normale manier met andere gebruikers. Ik raad deze banden, omdat ze zijn rustig en geweldig om het asfalt te houden

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Dariusz D.
5,0 11111

banden voor stille, comfortabele grootte. Zeer goede selecties ongelijkheid. Niets schudt zoals zij heeft gedaan in het geval van Bridgestone, die nieuw waren. Nou, pick-up wendingen, niet gebroken en hebben een zware automatische en 200 paarden. combinatie van sportief rijden en een hoog comfort. Ze zien er geweldig in felach. Wat betreft duurzaamheid en falen ik niet spreken, want ik 2500 kilometer gereden in hen. We zullen zien !!! Tot nu toe ben ik erg blij met deze schoenen.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
bircov
5,0 11111

Beste dat ik reed. Uitstekende eigenschappen in alle omstandigheden, is het moeilijk voor hen om te vallen in een slip, ze zijn zeer voorspelbaar. Met hard remmen met hoge snelheid naar nul zwemmen, adres volledig bewaard gebleven. Bovendien zijn ze erg rustig, kun je een beetje horen net boven de 140 kmh. Oh, en het brandstofverbruik - in vergelijking met de vorige daalde met 0,5-1l, zo veel. Elke cent waard, ook al was ik in staat om een ​​goedkope merk nieuw record te kopen.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0