Goodyear Efficientgrip Performance - Gebruikersbeoordeling

Omschrijving
Beoordeling
Michal
5,0 11111

de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

Auto voornamelijk gebruikt voor het rijden buiten de stad en de stad is weinig meer typisch; eis voor de aankoop was om onze veiligheid (het rijden met een kind in de zetel) te voldoen; Andere eisen waren indicatief, vaak gebaseerd op advies - voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, lawaai of de economie van de velg, met al zijn er positieve reviews partijen en zelfs tussen band vrienden / familie probeerde ook (niet altijd in dat formaat, maar dat is een ander onderwerp); en zonder een budget - zou het redelijk zijn en niet wachten om te rijden op banden voor 10 jaar en 2-3 seizoenen (in 20-30k + voor het seizoen is een beetje); tot nu toe - ik ben niet teleurgesteld verwachtingen en positieve indrukken, ik weet het niet en niet mist voorlopig de duurzaamheid te beoordelen, maar er is geen tragedie;) Ik beveel reserveringen als een redelijke optie!

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Piter
5,0 11111

Goodyear kocht op instigatie consultant Oponeo - Ik aarzelde tussen SP en gewoon GY Dunlopami. Ik ben erg blij met mijn aankoop. De band zacht, comfortabel, na een seizoen dat niet zichtbaar dragen speciale loopvlak. Ze zijn stil. Ik weet niet de verbranding van de brandstof te oordelen, omdat ik niet deze auto hebben gereden in de andere zomerbanden en doe porówania - dat alles brandt op een niveau is aangenomen door de fabrikant. Zeer goed werkte ook op regenachtige dagen - de auto gedroeg zich veilig en stabiel, zelfs tijdens snelle passage door grote plassen. Zeker voor de aankoop van banden aan de fabrikant in de toekomst, was goed besteed geld.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Ernest
5,0 11111
Welkom In het begin benadruk ik dat ik zeer dynamisch rijd en altijd van remschijf verander bij de derde keer wisselen van remblokken. Ik wissel om de 50 000-60 000km van banden, de auto is natuurlijk overklokt. En nu over banden: de laatste aankoop en REVELATION met een volle tank omdat de rolweerstand altijd zo klein is dat ik gemiddeld 100-140km op de tank meer rijd. De beste banden die ik tot nu toe op een droog oppervlak heb gehad, het geluid is ook laag, op natte waterafvoer zeer goed, de wegligging werd niet volledig gecontroleerd (bij 140 heb ik ze niet gecontroleerd). Wat betreft de snelheid van slijtage zeg ik dat niet, want 15000km is niet genoeg. Over het geheel genomen hebben de banden me zeer positief verrast. En ook heel belangrijk is de productie van Duitsland en Frankrijk, uit ervaring weet ik dat de productie van bijvoorbeeld Roemenië een heel ander sprookje is. Ik begroet u en wens u een rijervaring. Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Economisch rijden5,0
Piotr
5,0 11111

Voor het kopen van banden rekening gehouden met andere - zowel goedkoper en duurder. Vandaag weet ik dat ik goed gekozen. De band is echt de weg goed, zowel droge als natte en de dynamische bochtenverlichting op enigerlei wijze belemmeren comfort. Zeer positief verrast me het geluidsniveau - tot 120 km / h banden niet kunt luisteren naar 140/150 kmh geluidsoverlast aanvaardbaar is - in vergelijking met de winter is de gemiddelde schaal ... Het verbranden van deze banden is ook bewonderenswaardig, vooral omdat de auto is zeer compact en meer tijd besteden route - dan kunt u de meest lage rolweerstand te zien. Als autko 'swingende' Je hoeft niet veel brandstof aan een constante snelheid te houden ... Als je rijdt een stuk - niet beknibbelen op goede banden. Besparingen kunnen nooit wraak te nemen wat geen verlangen te nemen ...

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Pesel
5,0 11111
Super bandjes. Ik kocht ze zo snel als ze verscheen op Oponeo.nl en hadden nog geen beoordeling. Ik moet toegeven dat het risico afbetaald. Goodyear Efficientgrip Performance zien er gedegen uit, ze zijn erg rustig en na het vertrek van de eerste route door lange tijd daalde in mijn computer de geprojecteerde afstand niet. In de stad voel je dat niet, maar de verbranding is eigenlijk kleiner. Bij het wegrijden en remmen op droog en nat wegdek hebben geen probleem. Bochten ... een sprookje en ik soms duw ;) Ik heb op veel banden gereden, maar ze zijn geweldig, dus van mij krijgen ze 6 :)

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Darek
5,0 11111

Na ongeveer 2000. kilometers Ik ben erg blij met de banden grip op droog en nat wegdek asfalt blinken zelfs beter dan verwacht. Smooth spinnen met een lage weerstand resulteert in een lager brandstofverbruik licht ten opzichte van de vorige Firestone. (0.2 L op de weg) Voorkomen banden niet oordelen, want het is belangrijk voor mij alleen haar eigenschappen. De duurzaamheid kan zeggen dat de hogere kilometerstand. Volgens mij een zeer goede en stille banden. Nu is de bochten is een genot. Een goede keuze.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Economisch rijden5,0
eljanosik
5,0 11111

Ik zou het zeker aanraden aan iedereen! De band is niet de goedkoopste, 16tki zijn veel goedkoper, maar deze aankoop, ben ik erg blij. Dit leidde me naar Goodyear winterbanden, die ook erg rustig (en niet één jaar) zijn te kopen. Het was de belangrijkste parameter gekozen, dan de rest, dwz. Economie, de opkomst van het loopvlak en gewoon relaxen. Ik zat te denken van soortgelijke aard van Pirelli, maar het advies is gebleken dat Goodyeary zou moeten zijn "betere weerstand."

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
brodek
5,0 11111

stil, economische en daardoor nat wielen te remmen, het is gewoon erg glad is om harder te pompen, heb ik ernstige auto 2,0 liter turbocharged gemeenschappelijke en pompen 2,5 bar benzine, want het is als zwemmen in de hoeken, maar deze indruk augustus gewend aan verdwijnt glad. Voor de economie, de rust en de uitstekende demping gaten kunnen vergeven :-) hoorde nu duidelijk onder leiding van het asfalt is rustig en Loud, comfort boven alles, voor sportief rijden anderen kiezen

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Economisch rijden5,0
Duurzaamheid5,0
Konrad
5,0 11111

zeer rustig en comfortabel banden. Nou gedempt licht onregelmatige. Tot dusver heb ik doorgebracht 1 500 kilometer, meestal langs de route. Op dat moment was ik al drie keer te worden herijkt. Blijkbaar d met deze band gereden langs 3.000 km is normaal als je rijdt voornamelijk over lange afstanden bij hogere snelheden. We zullen zien wat er vervolgens gebeurt.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0
Schokdemping5,0
Band uiterlijk5,0
Economisch rijden5,0
Zadowolony użytkownik
5,0 11111

Bijna elke reis Ik prijs deze banden. Coming voelen zich veiliger. De grootste positieve indruk die ik had na het wisselen van banden. Echter, ik voel het verschil tot nu toe. Verander het rijcomfort is zeer hoog. Geen behoefte om een ​​Mercedes te kopen om het gevoel van het rijden hem te krijgen. Verander enkel de oude banden Goodyear EfficientGrip Prestaties.

Droog wegdek5,0
Nat wegdek5,0
Geluidsniveau5,0