Ranglijst zomerbanden
De ranglijst van zomerbanden is een lijst van de hoogste beoordeelde zomerbanden. In deze ranglijst vindt u alleen die modellen, die meer dan 30 beoordelingen hebben ontvangen.
Tests en beoordelingen volgens de fabrikant
Onlangs geplaatste meningen
Dębica Frigo 2
Dębica Frigo 2 Totale beoordeling door Piter 4,4 (3516)
Ik heb deze banden van vorig seizoen, nu heb ik ze op mijn achter as, want ik heb Conti 830 gekocht (tragisch in de winter). Frigo 2 prestatie van het vorige seizoen (ongeveer 25 Tkm) aan de voorkant was Uitstekend, ik had nog nooit zo'n goede winterbanden gehad (tenzij ik hetzelfde profiel had in UG5, jaren geleden). Nu hebben ze zich zo goed gedragen op sneeuw, hoewel men rekening moet houden met de mogelijkheid vanverliezen van grip, vooral in natte sneeuw, regen of droge (hogere snelheden). Maar tegen deze prijs, en in termen van winterbanden, zijn dit geweldige banden, zeker de volgende voor 2012/2013. Conti 830 banden zijn als een betere zomerband of een vierseizoen band. Ooit was er meer vertrouwen in het rijden met een grote Fiat op een vierseizoen band dan nu op een Conti 830. Gedrag op sneeuw op Conti 830 tragisch. Daarom raad ik alleen de Frigo 2 aan, het is een echte openbaring voor de winter, vooral als je op sneeuw moet rijden. Kettingen kunnen veilig in de kofferbak liggen met zulke banden. Groeten
Continental ContiSportContact 5P
Continental ContiSportContact 5P Totale beoordeling door Piotr 4,2 (40)
Ik ben erg blij met deze banden in droge omstandigheden, op det rechte weg en in de bochten is de greep perfect. Op een natte wegdek is het ideale waterafvoer, geen glijden! Ik ga zeker nog eens Continental ContiSportContact 5P kopen!
Continental ContiWinterContact TS830 P
Continental ContiWinterContact TS830 P Totale beoordeling door Pascal 4,8 (98)
Ik ben een nieuwe gebruiker van winterbanden Continental ContiWinterContact TS830 P en ik kan je vertellen dat ze hebben me positief verrast :)! Ze zijn geweldig; in termen van veiligheid en rijplezier bieden ze de hoogste prestaties :) Daar waar gebruikers andere banden hebben moeite om (diepe sneeuw, ijs) bewegen Ik rijd bijna zonder problemen, zoals de droge! Ik heb niet gebruikt andere merken op het moment, maar deze band me echt aangetrokken.