Nokian Tyres Hakkapeliitta R SUV - Gebruikersbeoordeling

Sid
5,0

Mijn auto heeft goede banden voor betrouwbare rijden zowel on- als off-road. Ik was op zoek naar dit voor een lange tijd en eindelijk gevonden Nokian Hakkapeliitta R SUV. Ik heb gehoord veel positieve reacties over hen, dus besloot ik om die te krijgen en aan te passen aan de onmiddellijk na de aankoop. Ze verraste me positief met hun geleidende eigenschappen, zoals in ijs en sneeuw bijna droge ondergrond! Ook de regen is geen probleem - Nokian Hakkapeliitta R SUV behoudt zijn grip en snel verspreidt water. Ze zijn rustig en comfortabel, zelfs comfortabeler dan zomerbanden. Ik weet dat ik een goede beslissing Nokian Hakkapeliitta R tot SUV te krijgen, en niet aarzelen om opnieuw te kopen gemaakt.

John
5,0

Ik ben al op zoek goede 4x4 band om alle winterse omstandigheden worden geconfronteerd. Nokian Hakkapeliitta Mijn broer aanbevolen R SUV die me vertelt dat ik had en was zeer tevreden. Ik volgde zijn advies en kregen een set voor mijn auto. Mijn eerste indruk na het rijden voor de eerste keer in hen is zeer positief. De auto steekt de weg als lijm en tractie helemaal niet breken. De auto behoudt zijn baan in bochten, ongeacht het type ondergrond - regen, sneeuw of ijs is geen probleem. Nokian Hakkapeliitta R SUV zijn ook rustig en absorbeert schokken goed - nooit dit soort comfortabele winterbanden gehad. Ik zeker aanraden Nokian Hakkapeliitta R SUV - elke cent uitgegeven aan hen waard is.

Andrea
4,9

Toen ik ging op een reis naar Italië, Trentino bergen, vroeg ik mijn band dealer als de banden die boete voor de reis zou kunnen zijn. Maar hij drong heel veel voor mij te kopen en te vervangen door een band Nokian Hakkapeliitta R garanderen dat de betrouwbaarheid van zijn SUV, de aard van de route die moet affrotare in Italië. Op dit punt heb ik voorgesteld verkoop Hakapellitta R Nokian SUV. Nu ben ik terug na twee weken vakantie, waardoor veel wegen hebben geen enkel probleem met vorst, en beperkte consumptie erg gemakkelijk rollende moest als gevolg van het ontbreken van wrijving. Het is een type band die speciale eigenschappen die het geschikt is voor gebruik maken heeft wanneer het asfalt is vooral oppervlakken die een betere grip op de grond dat de andere pneumatici.Nokian prijs garantie Hakkapeliitta R SUV en de kwaliteit in de kou en sneeuw of ijs te garanderen .

Band uiterlijk1
Angelo
4,9

Hallo Ik heb het gebruikt voor lange tijd banden (Chinese) de winter, omdat ze goedkoper zijn, toen hoorde ik Nokian Hakkapeliitta R banden SUV mijn vertrouwde monteur. Hij adviseerde de banden zoals u hebt gehoord veel positieve reacties van klanten. Nokian Hakkapeliitta R Ik kocht SUV, en ik moet zeggen dat ik voel me veel beter en is comfortabel in zowel natte en sneeuw. Nokian Hakkapeliitta R de SUV Ik kan u verzekeren een goede prijs met hoge kwaliteit. Ik loop in de bergen met sneeuw en vaak ook de wegen zijn ruw, moet ik zeggen dat ik heb geen problemen met de Nokian Hakkapeliitta R SUV had, in feite, onderhouden perfect, zelfs in bochten en vochtig en niet afglijden naar neve.Consiglio sterk comprarle.Nokian Hakkapeliitta R SUV op een asfalt kan geen probleem te weerstaan. Uitstekend product.

Band uiterlijk1
Arthur
4,8

Ik wilde de banden voor gebruik in alle lichtomstandigheden en het terrein in de winter. Nokian Hakkapeliitta R Ik was door mijn SUV band mounter, die ook een Freelander. Ik heb hem gekocht en ik weet dat het was een goede beslissing. De band is gewoon geweldig. Water, sneeuw, ijzel - ze zijn geen partij voor NokianHakkapeliitta R SUV. Zelfs ijzige wegen waren geen probleem. De band doet ook een goede baan in het licht off-road rijden. Vaak ik moet gaan van de weg met het oog op sommige plaatsen te bereiken, en deze band is wat ik zocht. Ik weet dat mijn volgende aankoop zal ook Nokian Hakkapeliitta R SUV.

krzycho1802
4,4

Ik zwaaide mijn hand tot nu toe ongeveer Tysia km. maar in de spiegel krassen hun sensationele drifts. Ook daar rustig, maar de andere voordelen opwegen tegen absoluut. Zelfs het maken van ijs vrij goed :-) Ik zou aanraden!

Geluidsniveau-
Economisch rijden-
Sam
3,0
Voor mij - geweldig. Ik kocht de Nokian Hakkapeliitta R SUV na het lezen van vele positieve beoordelingen . Kort na de montage had ik een gevarlijke situatie , ik moest plotseling remmen en ik moet toegeven dat ik was zeer aangenaam verrast. Hoewel het een winterband is, die heeft een goede prestatie, het remmen op droge banden aanhoudt vele jaren. Op natte wegen besturen is ook zeer betrouwbaar. Wat betreft op de sneeuw is de Nokian Hakkapeliitta R SUV ook geweldig. Op het ijs heb ik niet getest, dus geef ik een gemiddeld cijfer. Rijcomfort, geluid, natuurlijk verloop en de rest zonder voorbehoud - als een goede band. Als ik opnieuw moest kiezen, zonder aarzeling zou ik alleen deze band kiezen.

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Sneeuw en slush3
Schokdemping2
Band uiterlijk1
Sam
3,0

Voor mij - geweldig. Nokian Hakkapeliitta R Ik kocht SUV na het lezen van vele positieve reviews. Kort na de installatie, ik had een gevarlijke situatie, ik moest plotseling remmen en ik moet toegeven dat ik was zeer aangenaam verrast. Hoewel het een winterband, die goede prestaties, remmen op slicks vele jaren heeft. Rijden op de wegen blijft nat is ook zeer betrouwbaar. Als sneeuw Nokian Hakkapeliitta R is ook groot SUV. Op het ijs, heb ik niet geprobeerd, dus geef een gemiddeld cijfer. Rijcomfort, geluid, slijtage en de rest zonder voorbehoud - als een goede band. Als ik opnieuw moest kiezen, zonder aarzeling, zou ik kiezen voor alleen Nokian Hakkapeliitta R SUV.

Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Sneeuw en slush3
Schokdemping2
Band uiterlijk1
Rene
3,0
Op de natte en op droge zonder probleem - erg rustig, Goede prestatie. Nokian Hakkapeliitta R SUV gedraagt zich zeer goed op nat asfalt - volledige controle, voorspelbaarheid, hechting met de oopervlakte is niet te breken. Laatste dagen . De bevroren straatstenen niet springen rond. Slush en drifts - makkelijk – de band ziet geen obstakel, stabiele en zeer goede controle. Ik was zeer aangenaam verrast. De goedkoop, zeer goede band - Ik beveel de Nokian Hakkapeliitta R SUV echt.

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Sneeuw en slush3
Schokdemping3
Band uiterlijk1
Rene
3,0

Nat en droog, zonder enig probleem - zeer rustig, goede prestaties. Nokian Hakkapeliitta R SUV presteert zeer goed op nat asfalt - totale controle, voorspelbaarheid, koppeling met oopervlakte niet breken. Laatste dagen. Bestrating bevroren niet springen. Slush en Drifts - eenvoudige - Nokian Hakkapeliitta R SUV banden ziet geen obstakels, stabiel en zeer goed gecontroleerd. Ik was zeer aangenaam. De zeer goede goedkope band - Nokian Hakkapeliitta R SUV aanraden echt.

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Sneeuw en slush3