Check uw order
In het geval van de particulier geef alstublieft uw ordernummer en naam, voor een bedrijf vul uw BTW-nummer.

Check de status

Check de status van uw order

WAAROM KOPEN BIJ ONS
  1. Veilig betalen
    & SSL certificaat
  2. Snel en gratis bezorgd
  3. Alleen originele
    producten
  4. Al meer dan
    2.000.000 klanten
  5. Europees
    verkoopnetwerk

Toyo Proxes T1-R

Bandenmaat kiezen:

Fabrikant:
Toyo
Seizoen:
Zomerbanden
Aantal:
67 / st.
Kopen
3,9
Review: Goed 111900 744 reviews

Toyo Proxes T1-R beschrijving

Toyo Proxes T1-R is de opvolger van de Toyo Proxes T1-S. Het model wordt gekenmerkt door het V-vormige directioneel loopvlakprofiel. Dankzij deze constructie voert de band water snel af en gedraagt zich perfect, zelfs op een zeer nat wegdek. Het voordeel van het model is de grote stijfheid waardoor de band zich ook perfect gedraagt op droog wegdek, en goede grip in de bochten biedt. Door de toepassing van een grotere hoeveelheid silica is onregelmatige slijtage beperkt - dat betekent dat het loopvlak aan elke kant van de band op dezelfde manier verslijt waardoor de levensduur ervan wordt verlengd. De silica die aan het rubbermengsel wordt toegevoegd, heeft ook een andere taak - hij verbetert de prestaties op nat wegdek, maakt dat de band haar flexibiliteit onafhankelijk van de weersomstandigheden behoudt en biedt optimale prestaties op een droge weg. Dit zijn echter nog niet alle voordelen van het materiaal, omdat het ook bijdraagt aan de verlaging van de rolweerstand en aan een lager brandstofverbruik en beperking van CO2-uitstoot in de lucht.


Toyo Proxes T1-R zorgt voor een lager geluidniveau waardoor de reis comfortabeler wordt. De band is de ideale oplossing voor bestuurders die vaak op nat wegdek rijden en graag stuurprecisie onder alle omstandigheden ontvangen. De gelijke verdeling van de druk op de grond wordt verkregen dankzij het loopvlakpatroon - door zijn constructie wordt de remweg aanzienlijk verkort (zowel op droge als op natte ondergrond) wat de veiligheid in aanzienlijk vergroot.



Toyo logo


De geschiedenis van Toyo begint in 1946 als Hirano Rubber Manufacturing Inc. in Osaka van start gaat met Toyo Tires. Nu bestaat de firma uit meerdere afdelingen op verschillende continenten, o.a. in de VS, China, Canada, Rusland, Italië en Groot-Brittannië. De belangrijkste verkoopmarkt blijft echter het land waar het merk vandaan komt - Japan. Wereldwijd werken er ongeveer 3.000 mensen voor het bedrijf. Toyo-banden staan bekend om hun sportieve prestaties.

Toyo Proxes T1-R beoordeling

Resume: 3,9 Resume: De gemiddelde beoordeling is een gewogen gemiddelde van de verschillende prestaties en is geen rekenkundig gemiddelde. Sommige eigenschappen van de banden hebben een hoger of kleiner invloede op de totale beoordeling. 744 reviews

goed
  • Eigendomskosten: Invloed op bedrijfskosten 111700 3,7
  • Comfort: Invloed op rijcomfort 11110 4,0
  • Rijeigenschappen: Invloed op rijeigenschappen 111120 4,2

744 klanten heeft mening over deze band gegeven.

  • 5 85 mensen
  • 4 414 mensen
  • 3 234 mensen
  • 2 10 mensen
  • 1 1 mensen

93% gebruikers recommanderen deze band

93%

Informatie over banden worden verzameld voor 5625 dagen. In deze periode hebben we verzameld 744 meningen.
De totale door onze klanten gereden afstand is 9520000 km.

De hoogst beoordeelde parameter is: uitzicht van de band.

Deze band heeft de meest reviews ontvangen door de gebruikers van slechts binnenstad.

Deze band heeft de meest reviews ontvangen van de bestuurders die hun rijstijl bepalen als dynamisch en snel.

Laatste reviews:

Reviews per pagina:

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Sarkazm

    Maat: 225/45 R17

    Review: 5,0 11111
    Continental ContiSportContact reed eerder in 5 denk dat de Toyo ze te raken in het hoofd. Toyo Proxes T1-kocht 225/45 R17 R 94 W, Zr, en vooral, zijn veel stiller en stiller de ongelijkheid (ten opzichte van continentaal) beter te onderdrukken als u met het profiel 45 :) kunt schrijven. De auto was zeer stabiel, zelfs boven de 230 kmh (uiteraard op de Duitse autosnelwegen;)). Wet is moeilijk te zeggen, want ik reed op 160 km / h, maar ik heb het gevoel dat ze het water goed kan weglopen. Wat je nodig hebt om hem te grijpen in de front-wheel drive en meer dan 200HP heel moeilijk het ruim niet te breken, maar ze zijn beter dan Conti ... Ik weet niet hoe het brandstofverbruik is niet te veel in, maar ik denk dat het hetzelfde niveau. Ik las dat Toyo snel kunnen conflicteren, maar zal waarschijnlijk iets over dat er in twee seizoenen zeggen :) Continental heeft waarschijnlijk harder mix. Ik heb waargenomen, echter, met uitstapjes naar de groeven is veel beter bij Toyo. Ik begrijp niet de mening van sommige leden die niet op hen kan worden gemonteerd in de winter ... Ik zal dat niet doen, want het is winterbanden. By the way, ook ik heb Toyo Ik ben ook blij :) Met een zuiver geweten kan ik deze banden aan te bevelen. Volgens mij heeft het geen zin om te veel betaalt, omdat het niveau van het gedrag is hetzelfde als premium concurrenten, en misschien zelfs een beetje beter. Ten eerste zijn ze stiller en beter elimineren ongelijkheid. Daarnaast ziet er goed uit :)

    Is deze mening behulpzaam? Ja 1 Nee 0

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Saab-circuit

    Maat: 225/45 R16

    Review: 4,1 111110
    Ik loop in kleine, afdelings- of gemeentelijke wegen, en soms ook op de weg. Ik zal nooit meer bedragen dan de maximumsnelheid, houd het op het circuit. De pluspunten: Op kleinere wegen, of om het even wat kan gebeuren (tractor in een bocht, bladeren, modder, etc ..) is een levensverzekering. Hoe vaak ben ik gestopt, en ik merkte aan de beurt !!! Mijn auto heeft 260 pk, 340 n / m. Ik voegde Brembo-schijven, Redstuff, remvloeistof 307, maar zonder banden serveren alles. Dus hugest veiligheid, nat en droog. Tire versterkingen (inhalen) sparen genoeg banden effectiviteit. Het circuit (ik deed het voor 12 jaar) warme banden snel (10 tot 15 km) en blijven in de 80 °. Op dat moment, ze gedragen zich als echte kauwgom vlekken. Indrukwekkend. En als de regen komt, hoeft te veranderen. Gewoon om een ​​idee van hun controle, geven bij warm, met 260 pk, slaagde ik erin om de eerste brandwonden te maken! En kijk naar het niveau ze zijn erg vriendelijk. De -: Voor zeer grote plas of significante waterstroom hebben ze de neiging om te aqua-planning, aangezien het gewicht van de auto, van niet meer dan 140 km / h. Semi-zachte banden slijten snel genoeg, en na 2000 kilometer weg is beperkt. Op het spoor, ik liet voor een spel in een ochtend .... Conclusie: Ik kan niet wachten om de nieuwe versie van Toyo 888 proberen!

    Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 1

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Grzybohun

    Maat: 195/50 R15

    Review: 3,1 111100
    .. Zijn niet donuts zoekt, als een zwakke motor 120 kilometer in het EP hondenhok, en bij het starten en agressiever portafią debietcurves. Banden na ongeveer de helft rollende gedragen veel erger, het rijden op een nat wegdek kan rustig verlaten heel turn (zelfs achteruit), maar dan niet het gevoel dat volledig verlies van controle. Terwijl paradoxaal agressieve rijstijl gedragen zich beter dan "een val." De trekking vindt voegen dat een van de banden helpen om de auto trekken naar rechts gegooid nadat ze in de achterkant van de gedetineerde kwestie. Rant is beschermend, maar niet helemaal de vervulling van zijn functie. Het grote voordeel van de banden is hoe ze eruit zien, vooral wanneer de ondertitel "TOYO Proxes" op de zijwand van witte vilt zal olieverfschilderij benadrukken;) in het kort - goede banden, een goede stok droog, een beetje erger in de natte, maar de tweede keer dat ze niet kopen. Nu is het tijd voor een nieuw model van een compleet ander design. Ik hoop dat dat zo is, en te zijner tijd tot een herziening van de nieuwe T1Sport model te schrijven.

    Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 0

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: xaoo

    Maat: 215/50 R17

    Review: 3,8 111800
    Toyo Proxes T1R met het veranderen van Semperit Speed ​​Life. Maat 215 / 50R17. Toyo - grote grip in droge omstandigheden - voorspelbaar in droge omstandigheden - slechte grip op nat wegdek (ik denk dat het een kwestie van gewicht, hoe lichter de auto presteert veel beter) - sterker dan zijn voorganger - na rijden rond 5000 tonen de eerste tekenen van slijtage - de veronderstelling huilden ongeveer 110 120 kmh, na het rijden ongeveer 1000 km "bereidden zich" - naar mijn mening, zijn niet geschikt voor zware voertuigen (gewicht van mijn Vectra meer dan 1 , 5 ton) in het algemeen, goede banden voor het geld. Als iemand een compacte auto nodig heeft banden zou het zeker aanbevelen. Voor grotere auto's is het een kwestie van nadenken over natte ... want het is niet sensationeel. Geen band is niet zo geweldig als het nat is, maar u kunt een duidelijk verschil in gedrag tussen Semperit Toyo en in mijn geval te zien. Een bijkomend voordeel voor het uiterlijk.

    Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 0

  • de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.

    een mening buiten NL Gebruiker: Michał Makowski

    Maat: 215/45 R17

    Review: 4,3 111130
    Toyo Proxes T1 - R kocht m.in vanwege de goede herinneringen die ik had met Toyo banden. Een andere reden voor het kopen van dit model mijn stijl is zeer snel en agressief rijgedrag en te lezen dat alleen chauffeurs die zijn gewijd. Mijn auto rijdt 166 eerste generatie Mazda 6 uitgerust met voorwielaandrijving. Ervaringen met het gebruik van deze banden zijn als volgt; stok achter de deur in de hoeken te overwinnen bij hogere snelheden, zeer goede remmen op droog wegdek met natte kleine problemen ontstaan ​​wanneer een sterke positie ten opzichte van de rem. Banden goed kiezen ongelijkheid en lawaai tijdens het rijden is erg klein. De duurzaamheid van moeilijk voor mij om te reageren in een korte periode van gebruik, de band, zolang tijdens ernstige been kan het gebruik niet te zien. Toyo banden Proxes T1 zien - R is een goede klasse die geen commentaar nodig heeft, ik denk dat iedereen die de auto ziet dezelfde mening hebben.

    Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 0

Reviews per pagina:

Toyo Proxes T1-R maten en prijzen

Selecteer bandenmaat

Aantal aanbiedingen per pagina:

Sorteren op:

Band naam: Maat: Indices: Prijs: Aantal:
195/55 R15 85 V 67 Kopen
195/55 R15 85 V 54 Kopen
305/25 R20 97 Y 192 Kopen
305/30 R20 103 Y 200 Kopen

Aantal aanbiedingen per pagina: