Per seizoen
Populaire merken
Model Toyo Proxes T1-R is momenteel niet beschikbaar
We verzamelen informatie over Banden van 7314 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al744 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 9520000 km
Dominante rijstijl
dynamisch en snel
Resultaten : 744 van de 744 meningen
Geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
mijn mening is het meest positief zijn duurzaam en hebben een goede voordeel ten opzichte van hun auto Meer Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
Algemene beoordeling:
Droog wegdek 5/5
Nat wegdek 4/5
Is deze mening behulpzaam?
0 0
jacek Kania
Goede banden op een droog stokje :) De auto gaat als een slechte plaats en hebben vrijwel geen wielen. Meer Minder tonen
Nat wegdek 3/5
Misio
Ik zou zeker de grootte 255 blijft de 2.5T motor 400koni asfalt en houdt de auto perfect op schema. Meer Minder tonen
Nat wegdek 5/5
Scythe
Grote banden in de regen en droge sticks als een echte aanrader! Het is niet beter dan Toyo banden Meer Minder tonen
Goede band tegen een redelijke prijs zeer mooie sportieve look. Ik ben blij met de keuze van 100%. Meer Minder tonen
Bastek
Aanbevolen voor degenen die een uitstekende verzegeld hebben een snelle en agressieve rijstijl! Meer Minder tonen
Bergoglio Alessandro
Een mooi zacht rubber. Bij hogere snelheden wordt geplaatst op de kant, maar goed geabsorbeerd. Meer Minder tonen
Droog wegdek 4/5
Pum
Grote banden voor het geld. Het zal kopen in de toekomst. Veel langer mee dan ze zeiden dat ze Meer Minder tonen
Nat wegdek 1/5
Jake Brown
Geweldig design gecombineerd met een zeer goede rijeigenschappen ... Wat wil je nog meer?! Meer Minder tonen
coyot
Zeer goede weerstand banden na het rijden 12.500 duizend. km er meer uitziet als nieuw: D Meer Minder tonen
Krzysztof
massieve banden, zeer aan te bevelen, een uitstekende wegligging, ongeacht of droog nat. Meer Minder tonen
Stan W
leuke rit in hen, is niet verbaasd mij is niet een goede grap op de weg. Zwak, en ik hou Meer Minder tonen
Neptun
Ze zijn rustig en remmen regen, werden niet gewijzigd voor de winter en ging vrolijk. Meer Minder tonen
Janusz 887
Grote band, die geen andere hebben gekozen, tenzij u de technologie verandert. Meer Minder tonen
Assenchaymer
zeer goede banden en gedragen zich op een droge weg, blijft goed in de hoeken. Meer Minder tonen
Mich
De band ziet er interessant en gedraagt zich goed op de weg - het is rustig. Meer Minder tonen
Adam
Ik zou het 100% T1R aanraden. Voor mij blinken goed genoeg om 280 pk Golf :) Meer Minder tonen
Norbert
sensationele uitstraling en grip op de weg. Ik raad aan alle mensen in nood. Meer Minder tonen
MIGO
Banden er goed uitzien. Grip is prima in mijn golf 6. waarde is erg goed! Meer Minder tonen
Nat wegdek 2/5
Ricardo
Goede donuts, ik goed van dienst, ik denk dat ik kan gerust adviseren: P Meer Minder tonen
TAZZ
Rustig, zeer goede grip op natte en droge wegen, hoge bochten voordeel. Meer Minder tonen
gosik
Grote band, zeer goede grip in de regen, en werd gehouden in de hoeken. Meer Minder tonen
Esco
banden zeker aanraden aan mensen die liever snel rijden op droge wegen. Meer Minder tonen
sH3ep
Het is veel meer dan de Mount deze banden voor mij waren uitstekend !! Meer Minder tonen
Emanuele
Goed vasthouden aan de weg, natte curvas.Na vertrouwen gaat ook goed. Meer Minder tonen
Piotr
Augustus schrijft zeer goed op nat wegdek als isuchej AANBEVOLEN !! Meer Minder tonen
Michał
Nooit andere meer bijgewerkt als er behoefte vervangen band komen. Meer Minder tonen
John Mostard
Ik zou iedereen aanraden om een sport-en vreedzame rijden ;-))) Meer Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Jan Kadua
In de aanbieding die u kunt kopen is de prijs de kwaliteit waard Meer Minder tonen
Droog wegdek 3/5
mario giordano
banden zijn super droog weer!. In geval van regen waardeloos! Meer Minder tonen
Alex
In 140 kmh viel sterk regen op de bocht van de weg, dus het Meer Minder tonen
jan kowalski
In de stad, evenals de grote route! Zeer aan te bevelen! Meer Minder tonen
Kubik
Grip banden de bochten erg goed gedaan bij een noodstop. Meer Minder tonen
Łuki
Zeer goede banden, grote baan en het gat te ontvangen. Meer Minder tonen
Andrzej
Lage kilometerstand, maar de band doet het heel goed. Meer Minder tonen
Józef Drojma
Niet geverifieerde opinie
Continental ContiSportContact reed eerder in 5 denk dat de Toyo ze te raken in het hoofd. Toyo Proxes T1-kocht 225/45 R17 R 94 W, Zr, en vooral, zijn veel stiller en stiller de ongelijkheid (ten opzichte van continentaal) beter te onderdrukken als u met het profiel 45 :) kunt schrijven. De auto was zeer stabiel, zelfs boven de 230 kmh (uiteraard op de Duitse autosnelwegen;)). Wet is moeilijk te zeggen, want ik reed op 160 km / h, maar ik heb het gevoel dat ze het water goed kan weglopen. Wat je nodig hebt om hem te grijpen in de front-wheel drive en meer dan 200HP heel moeilijk het ruim niet te breken, maar ze zijn beter dan Conti ... Ik weet niet hoe het brandstofverbruik is niet te veel in, maar ik denk dat het hetzelfde niveau. Ik las dat Toyo snel kunnen conflicteren, maar zal waarschijnlijk iets over dat er in twee seizoenen zeggen :) Continental heeft waarschijnlijk harder mix. Ik heb waargenomen, echter, met uitstapjes naar de groeven is veel beter bij Toyo. Ik begrijp niet de mening van sommige leden die niet op hen kan worden gemonteerd in de winter ... Ik zal dat niet doen, want het is winterbanden. By the way, ook ik heb Toyo Ik ben ook blij :) Met een zuiver geweten kan ik deze banden aan te bevelen. Volgens mij heeft het geen zin om te veel betaalt, omdat het niveau van het gedrag is hetzelfde als premium concurrenten, en misschien zelfs een beetje beter. Ten eerste zijn ze stiller en beter elimineren ongelijkheid. Daarnaast ziet er goed uit :) Meer Minder tonen
1 0
Sarkazm
Ik loop in kleine, afdelings- of gemeentelijke wegen, en soms ook op de weg. Ik zal nooit meer bedragen dan de maximumsnelheid, houd het op het circuit. De pluspunten: Op kleinere wegen, of om het even wat kan gebeuren (tractor in een bocht, bladeren, modder, etc ..) is een levensverzekering. Hoe vaak ben ik gestopt, en ik merkte aan de beurt !!! Mijn auto heeft 260 pk, 340 n / m. Ik voegde Brembo-schijven, Redstuff, remvloeistof 307, maar zonder banden serveren alles. Dus hugest veiligheid, nat en droog. Tire versterkingen (inhalen) sparen genoeg banden effectiviteit. Het circuit (ik deed het voor 12 jaar) warme banden snel (10 tot 15 km) en blijven in de 80 °. Op dat moment, ze gedragen zich als echte kauwgom vlekken. Indrukwekkend. En als de regen komt, hoeft te veranderen. Gewoon om een idee van hun controle, geven bij warm, met 260 pk, slaagde ik erin om de eerste brandwonden te maken! En kijk naar het niveau ze zijn erg vriendelijk. De -: Voor zeer grote plas of significante waterstroom hebben ze de neiging om te aqua-planning, aangezien het gewicht van de auto, van niet meer dan 140 km / h. Semi-zachte banden slijten snel genoeg, en na 2000 kilometer weg is beperkt. Op het spoor, ik liet voor een spel in een ochtend .... Conclusie: Ik kan niet wachten om de nieuwe versie van Toyo 888 proberen! Meer Minder tonen
0 1
Saab-circuit
.. Zijn niet donuts zoekt, als een zwakke motor 120 kilometer in het EP hondenhok, en bij het starten en agressiever portafią debietcurves. Banden na ongeveer de helft rollende gedragen veel erger, het rijden op een nat wegdek kan rustig verlaten heel turn (zelfs achteruit), maar dan niet het gevoel dat volledig verlies van controle. Terwijl paradoxaal agressieve rijstijl gedragen zich beter dan "een val." De trekking vindt voegen dat een van de banden helpen om de auto trekken naar rechts gegooid nadat ze in de achterkant van de gedetineerde kwestie. Rant is beschermend, maar niet helemaal de vervulling van zijn functie. Het grote voordeel van de banden is hoe ze eruit zien, vooral wanneer de ondertitel "TOYO Proxes" op de zijwand van witte vilt zal olieverfschilderij benadrukken;) in het kort - goede banden, een goede stok droog, een beetje erger in de natte, maar de tweede keer dat ze niet kopen. Nu is het tijd voor een nieuw model van een compleet ander design. Ik hoop dat dat zo is, en te zijner tijd tot een herziening van de nieuwe T1Sport model te schrijven. Meer Minder tonen
Grzybohun
Hij werd met behulp van, voor zover methyl 1 seizoen (met de auto ongeveer 16 mijl k), dus je moet iets te zeggen over hen. ideaal voor droge, meer dan goed in de regen. Ze zijn niet veel lawaai maakt, ziet ook een groot voordeel. relatief zachte banden, niet te veel ongemak en het profiel 50a De route is voornamelijk autobahn'y in Duitsland, evenals verscheidene reizen naar Polen te voelen (helaas, het gebeurt op onze wegen voor hen "vangen" routine). Het enige wat ik kan ze fout aan de school te houden kan echt snel, scherpe bochten en heel veel slijtage (bandenwissel seizoen zomer verslaan - winter, dus een ruime marge, kan ik zeggen dat de diepte van de loopvlak weerstaan zelfs twee seizoenen). Ik kocht in februari 2008 voor 152pln / szt neumático.com. Kortom, voor de prijs openbaring en niet liever iets beters te kopen. Meer Minder tonen
MarcinL
EJ band rijden Civicu 9 in de woonkamer. Ik moest kiezen en heel vergelijkbaar Toyo Barumy prijs Bravuris dezelfde grootte en ik ben blij dat ik besloot op de Toyo. Clincher gedraagt zich hetzelfde in de natte en droge asfalt. Gedurende de drie FFM had hij nooit geschreeuwd, zodat het de kwaliteit van het rubber laat zien. In natte bochten leiden tot het A :) rails en geeft de sportieve look :) Vooral met een laag profiel Toyo Tires Proxes T1-R :) Ik heb ze gemonteerd EJ9 Civic sedan. Ik kon kiezen tussen Toyo en Barum Bravurius in een goede precioen dezelfde grootte en ik ben erg blij. Ik heb uiteindelijk gekozen Toyo. De band gedraagt zich heel goed en nat en droog. Meer dan 3.000 km niet een keer een piepte wat definieert deze banden zo goed. In de natte bochten zal fenomenaal. En de look geeft een sportief karakter. overjas Meer Minder tonen
Raftheripper
Niet veel in de verdreven, maar met voordelen in droge omstandigheden ontsnapte ernstige aanrijding (remming bij bijna 70 km / h) en verminderde mijn brandstofverbruik met ongeveer 15% nat is waarschijnlijk nog beter, vandaag heb ik geprobeerd te remmen (voor skins droog!) en de weerstand tegen aquaplaning (snijdt als een mes diepe plassen in de test 70 km / h). stijve zijkanten houden de hoeken goed. Eenheden, zoals het spoor, heb ik niet meegemaakt tot nu toe niet uślizg de ene kant en de aanhanger met acute traction slechts één keer - toen hij in de buurt van een stalen spoor tram was. Tire fenomenaal! In het leven, had ik niet verwacht dat de banden veel auto met chauffeur kan geven, zoals ik meestal ingebed in sommige planten Oponiarze Dębica of aalscholvers. Niet meer. Ik wil ook een aantal zeer goede banden te kopen. Meer Minder tonen
puniek
Ik kocht een band ongeval. Ik kocht het voertuig met banden Bridgestone Turanza merk E 30 Na 40.000 km Natuurlijk waren erg versleten. Hij was van plan om te kopen een nieuwer model Bridgestone, model E 300 De houder van de BMW vertelde me om het Japanse origineel product te trainen. Vanwege het feit dat Mazda is een auto gemaakt in Japan en niet een nep smaakloos, heb ik besloten om deze banden te kopen. Mijn Mazda houdt goed in de hoeken met de banden Toyo Proxes T1-R met index ZR-banden zijn rustig, niet aquaplaning - langzaam DSC standaard, dragen en heeft een interessant aspect, welk ontwerp MZBJK model benadrukt Mazda 3. ik kocht banden tegen een goede prijs, dat wil zeggen 380 zł. elk. Ga altijd met DSC ingeschakeld, zodat de banden lang moeten verduren. Een 180/190 kmh bijna horen de rolweerstand. Meer Minder tonen
Zoom-zoom
Ontwerp en specificaties - rewelka! Het is waar dat ik de kans om ze allemaal te proberen nee, twee maanden (4000 mijl), maar ik ben erg blij. Een paar dagen geleden maakte ik een klein uitstapje naar Polen (1000 km). Als een land met dezelfde voorwaarden als in het geval is, is de zon hier en daar schijnt, en een dozijn kraters tientallen kilometers wreed. Banden weersomstandigheden in beide gedroeg zich prachtig. Er was een beetje van onzekerheid en angst voor het nemen van een bocht van 170 km / h, maar mijn auto zat vast aan de grond als een spoorlijn. Als je mijn "train" kunt zien ontspoord niet :) Beschrijf de verschillende parameters niet zien dat mijn beoordeling. Keer nu terug naar opnieuw, en hoe denk je dat het zal duren? Toyo Proxes T1-R vanzelfsprekend Meer Minder tonen
BERTON
Trek fenomenaal. Ontworpen voor krachtige auto's, snel en goed, een beetje zwakker auto instabiliteit in het water voelde, vermindert de kracht van de auto ... Ik ging naar hen op een zeer intense manier 48.000 kilometer aan wegen in het Pools omstandigheden - zoals u weet dat de omstandigheden zijn niet erg goed in een van deze opties, maar de band presteert verrassend goed ... Auto houdt - - met name in bochten als een voornamelijk in wegen van het land, en niet onze heerlijkheid, die pseudoautostradach uitdrukken trein op rails, en dit ondanks het feit dat 400 paarden en een gebrek aan voorzichtigheid op zijn manier om mij te vaak wil me opzij te trekken ... Tyrus sterk aanbevolen en zeker beter dan de duurdere speciale titels en concurrerend ... Meer Minder tonen
Dariusz
Directional - voor sommige mensen die niet graag en sommige kopers gewillig omdat ik me als er iets wordt gemaakt, rant zabezbieczajacy nuttig ding, het uiterlijk van de cover is indrukwekkend. Grip in de bochten binnen reden is prima porblemu had geen regen? voel het water gegooid naar de zijkanten, vooral de groove, comfort? low-profile schorsing verminderd - het geluidsniveau in augustus niet te raken;) hoort weinig kijkt uit het raam wandelwagen :) en nu de grootste minder wat al schrijven dat, helaas, bandenslijtage, uitgevoerd in de 4000 km rijden zomer boven de 30 graden die kunnen worden bekeken met een hoge banden kan in een zeer rustige worden behandeld en een beetje bochten snelheid zal de banden in 3 seizoenen te houden. Meer Minder tonen
goolman
Selectie Pirelli P Zero Nero werden niet Toyo Proxes Goodyear Eagle F1 Toyo TR1 werd vooral gekozen door de perfecte mix, die een ongelooflijke grip heeft. Wat nog belangrijker is, is er geen merkbare afname van comfort tijdens de verandering in het profiel 45 van de 55a Rubber is zacht en perfect absorbeert onregelmatigheden - voordat ze naar Kleberach profiel Dynaxer 55 en het is moeilijk te geloven, maar het profiel meer lage Toyo bieden hetzelfde comfort, zo niet meer. De prestaties zullen niet noemen, want het is als het vergelijken van de baby Bugatti eerlijk. Kwijting water goed - zelfs bij hoge snelheden zonder aquaplaning. Zeer aan te bevelen, vooral voor autogebruikers in trwardym / verharde ophanging. SaludoM Meer Minder tonen
Maria P
Zoals voor mijn band goed uiterlijk, maar de meeste van zijn kenmerken handling en vocht en droog en houdt de super niet grip verliezen, heb ik niet een sterke band te realiseren slijtage zeer goed gedaan elke Niedorobek of stukjes rubber overal opknoping, echt aanraden is rustig mijn vorige banden 185 / 60R14 ContiPremiumContact Continental en zeggen dat het misschien een beetje stiller zijn geweest, maar kan te wijten zijn aan het feit dat Toyo is 195 en niet 185, reizen comfortabeler, maar ook een profiel was 60 en niet 50 ... maar zeker minder verblijf in de snelle bochten en krijgen nat en droog asfalt, hetzelfde met een acuut begin .... ik over het algemeen adviseer ik SUPER uiterlijk en hechting Meer Minder tonen
VWALI
Banden sensationeel! Eén van de duurste, maar was niet beter. Ideaal voor lichtere auto's met een hoog vermogen. Op een droge ondergrond geeft het een zeer leuke rit, blijft helder krommen, zelfs als de bestuurder van een kleine beer;) Ook, zijn zeer rustig en de breedte van de rolweerstand niet bemoeien. Het eerste spel dat ik kocht, samen met de auto en gedurende drie opeenvolgende jaren was heel weinig versleten. Nu kocht ik nieuwe, en ik ben erg tevreden met hen ... en dit prestigieuze inscriptie aan de kant: D Het enige nadeel dat ik heb gemerkt is dat soms de donuts niet het tempo te volgen in de natte, maar met de kracht van 182 paarden kracht zodat het waarschijnlijk moeilijk te vinden. Meer Minder tonen
Emil
zeer goede zijdelingse steun. Rijden in een bocht een genoegen - je kunt verliezen in theorie, een snellere auto. Rijden in de snelle bochten voorbeeldig zelfs bij volle belasting. Zelfs als ik bang ben geweest net piepen een beetje. Nat, maar ook uiterst niet aangevinkt. Om snel genoeg te rijden. Comfort - 215/45/17 ergste die ik heb geen wonderen, maar trottoir te gedijen niet al te vaak te ontmoeten. (Let op als tanden vullingen ;-). hoger dan normale slijtage meer, maar heeft een hoge-grip banden, ik denk dat het een redelijke loop van een maximum van 30.000. Als iemand wil km 100k te verlaten op zoek naar een gemiddelde van meer parameters je kunt niet alles in één band te hebben. Meer Minder tonen
Radek
is een goede band is de derde keer dat je koopt na het proberen van andere merken zoals Michelin Falken etc. en werkelijke waarde van geld Ik ben met Toyo, is een merk dat niet in Spanje com verdient wordt herkend, maar als we kijken naar de motorwagen andere landen en rijden race auto's Toyo t 1 r doet het geweldig in de droge en natte modder zuigt, maar het is niet een band om deze reden, gebruik dan een stijl zeer sportief rijden, en de plakkerige gevoel is spectaculair en de prijs is als voor mij ik houd een 9.5 niet een merk, en vaak onbekend in Spanje, moeten ze me in diskrediet te brengen condusca conprendera deportivcamente en zeer nat voor sport, variërend DPM groeten Meer Minder tonen
rapido y presico
Gratis levering
Levering met montage
Boven 7 miljoen klanten