Per seizoen
Populaire merken
Aflevering van 48h
14 DagenTerugstuurbeleid
Gratis bezorging
Montage beschikbaar
1083 reviews
We verzamelen informatie over Banden van 7367 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al1083 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 13731000 km
Dominante rijstijl
gematigd
Resultaten : 1083 van de 1083 meningen
Geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Zeer goede banden voor de winter en de zomer, ik adviseer Meer instorten
Samenvatting: Ik raad deze band aan
Algemene beoordeling:
Droog wegdek 4/5
Nat wegdek 4/5
Sneeuw en slush 5/5
Is deze mening behulpzaam?
0 0
Andrzej Pieniążek
Banden zijn goed! Dat kan beter, maar dat is een detail. Meer instorten
Droog wegdek 3/5
Nat wegdek 3/5
Sneeuw en slush 3/5
sosgeo2003
Als iemand niet doet grote rondes zoals de meeste raden Meer instorten
Jarek
Zeer goede prijs in de vorige 00 geleid 100 pk SUGGEST Meer instorten
Droog wegdek 5/5
DAREK335
goede banden. Zeer zuinig en geen lawaai. Goede prijs. Meer instorten
Sneeuw en slush /5
Ewa
Tot nu toe zijn geen kritische commentaar. Zie Winter. Meer instorten
Leszek
Banden doen het goed in de sneeuw en smeltende sneeuw. Meer instorten
Sneeuw en slush 4/5
Jan
Banden zijn in Astra G. Ik heb geen probleem om rond. Meer instorten
karex
Ik adviseer band. Als het gaat om prijs en kwaliteit Meer instorten
Mj
Zeer goede band voor kleine munten. Ik zou aanraden. Meer instorten
krzychol9
Banden aan te bevelen. Ik weet niet hoe deze winter. Meer instorten
Sneeuw en slush 1/5
Robert
Goedkoop, robuust en toereikend voor dit type auto. Meer instorten
Nat wegdek 5/5
Ilona
de beste oplossing voor de stad en voor korte trips Meer instorten
romal
Ik kocht dezelfde band. Het is Polen en goedkoop. Meer instorten
Nat wegdek 2/5
Przemo
Vertel een vrij rustige buggy's en low-end. Meer instorten
ost
Ik zou zeker deze banden aanraden. kwaliteit. Meer instorten
amelia
Zeer goede band, vooral voor kleinere auto. Meer instorten
Łukasz
Niet geverifieerde opinie
Ik kocht banden voor een bedrijfswagen, die als werkpaard fungeert, van constructie tot constructie, op bouwplaatsen waar de wegen vaak tragisch zijn, tot kantoren, tot kantoren in het hele land. Gedurende het jaar heb ik er meer dan 40.000 km mee gereden, ik heb de hele winter, lente, zomer, nu herfst gereden en ik zal eerlijk zeggen dat ze voor hun geweldige prijs op zijn minst correct presteren, in feite zie je geen tekenen van slijtage op hen, gisteren heb ik voor de keuring gecontroleerd en de voorbanden hebben een loopvlak van 5 mm, de achterbanden zijn meer dan 6 mm, de auto is vele malen herladen, hij is soms begraven in modder of zand, hij rijdt over alles heen, ook op stenen, in moeilijk terrein voor personenauto's. Banden op droog en nat wegdek gedragen zich redelijk goed, op sneeuw beter dan in de zomer, hoewel het niet perfect is, is het geluid acceptabel (maar het is waarschijnlijk de schuld van een luide, eenvoudige diesel in deze auto). Ik rijd snel. Maar het belangrijkste is dat de baas blij is omdat ze niet duur waren. Ik raad het ten zeerste aan, als iemand van plan is om privé op all-season banden te rijden, maar ik raad dergelijke oplossingen niet aan, het is beter om zomer- en winterbanden te hebben, er is niets om voor veiligheid te sparen. Meer instorten
arek
Als u overweegt gebruikte goede banden uit Duitsland of budgetten uit China te kopen, laat hem dan vallen en koop Navigators. Het gedraagt zich geweldig op droge oppervlakken - maar in dit geval sterker dan een typisch zomerprofiel. Op sneeuw en slush - een openbaring - merkte ik de verschillen niet op tussen een typische eerder gebruikte winterband. Stil en opgeblazen (2.3-2.5) zal het budget bij de dispenser niet verminderen. Let op - de band is "zacht" aan de zijkanten - bij 2.0 krijg je een "slipper" gevoel. Het grootste minpunt - wees voorzichtig in bochten op elk oppervlak. Tests werden binnen een jaar uitgevoerd op dezelfde bocht van 90 graden - droog wegdek: 65 km / u de band wordt moe en piept zwaar, maar je kunt ermee rijden, nat nat na de regen - met 40 km / u (!) Was er overstuur slippen op sneeuw - 35 km / h overstuur slippen, niet getest op verdichte sneeuw - ik was bang. Als het gaat om droge oppervlakken en bochten, helpt het oppompen van de band tot (2,4-2,5). Als iemand een band nodig heeft voor rustig rijden in de stad en niet gek is op bochten, dan zal hij dat zeer op prijs stellen. Ik raad het niet aan voor degenen die graag gek worden - het zal om beurten erg gevaarlijk zijn. Meer instorten
Mruczek
Nadat ik de banden op de achteras had gezet zwom de auto door 1 dag / 30 km. Daarna reed hij soepel tot de herfst. Warmte, regen of onverharde wegen doen er niet toe. Nu zijn Navigators 2 vooruit gegaan vanwege het vrij agressieve (naar mijn mening) loopvlak. Rotex W2500 winterbanden draaien aan de achterkant. In deze configuratie is de auto zeer stabiel in bochten. Ze remmen goed. Ze verplaatsen zich probleemloos op elk type sneeuw. Ik heb de indruk dat ze beter zijn dan Kleber Krisalp HP2, die ik in een andere auto heb. Maar dit kan komen door het lage koppel van de Swift 1.0-motor. Ik ben altijd een voorstander geweest van winterbanden. De eerste was in de jaren 1994-1996 voor Cinquecento (hoewel ik denk dat het eigenlijk all-season banden waren). Maar ik liep wel 40.000 / jaar, vaak buiten de stad. En het was logisch. Ik had ook winterbanden in Niva, maar ik ging vaak naar de bergen. Als je voornamelijk in de stad rijdt, is de jaarlijkse kilometerstand 10-15 duizend. km, all-season banden zijn een geweldige oplossing. Als ik het eerder wist, zou ik ze meteen op mijn Suzuki zetten en niet spelen met schakelende winterbanden (ik heb geen tweede set velgen). Meer instorten
Klaudio
In de winter presteren de banden erg goed, kunnen ze elke sneeuw aan. In de zomer is het niet zo lekker. Ik weet niet waar mensen in de zomer bij 30 graden zo van onder de indruk zijn, dynamisch rijden wordt geassocieerd met wielspin en piepen! banden verliezen zeer snel tractie bij het starten en in bochten, en zelfs bij dynamische inschakeling kunnen problemen ontstaan. Een natte band is slechts één grote fout !!! Ik heb het hier niet over een of andere waanzin, maar over beveiliging die moet worden gegarandeerd en dat niet is. Grip op nat wegdek is NUL !!! Zodra het valt, schakel ik direct over op een rustiger rijstijl omdat het niet bekend is wanneer het ons zal teleurstellen. Als we geen buikspieren hebben, worden de wielen geblokkeerd als u harder op de rem drukt. over het algemeen adviseer ik tegen veiligheidsredenen. Voor tests heb ik Goodyear Duragrip-banden en hemel en aarde aangebracht. Ik zag hoe slecht NAVIGATOR2 is. Bij het kopen van deze band liet ik me leiden door de prijs en het feit dat deze goed beoordeeld is, maar ik was erg teleurgesteld en ik raad het niet aan Meer instorten
Johny
Zoals u aan het loopvlak kunt zien, is de band meer geschikt voor de winter dan voor de zomer. Maar hij presteert nog steeds in alle omstandigheden, dankzij een speciale rubbersamenstelling die zich aan alle omstandigheden kan aanpassen, en een uniek loopvlak waardoor hij ook in de winter ideale rijeigenschappen behoudt. Zoals u kunt zien, is het loopvlak hetzelfde als dat van de uitstekende Goodyear Vector 3 banden, en daarom zijn de banden zo goed. In winterse omstandigheden zijn ze zeer goed op ijs en sneeuw, ze hebben een perfecte grip op de weg en er is geen ongecontroleerd wegglijden. Een klein probleem kan zijn met zeer diepe sneeuw, ongeveer 20 cm laag. Dan moet je een beetje combineren, maar je verlaat de auto, in tegenstelling tot bij zomerbanden. Ze presteren uitstekend op nat wegdek. Ze hebben een perfecte grip op de weg en voeren water af dankzij een speciaal profiel. Op een droge weg op een warme dag is het een beetje anders, ze piepen soms, en boven de snelheid van 130 km kan een licht geluidje irriteren. Wat de greep zelf betreft, geen klachten. Meer instorten
Carlll
Ik heb jaren op deze banden gereden. Ik wil een paar inzichten delen: - als u geen tientallen duizenden kilometers per jaar rijdt, maar enkele duizenden, is dit een goede keuze. Ze staan erom bekend iets slechter te zijn dan de midzomerklasse en iets slechter dan de midwinterklasse, maar de prijs-prestatieverhouding is ok - in de zomer, bij hoge temperaturen, zijn ze een beetje te zacht, je moet onthouden dat je zulke banden hebt en bijvoorbeeld zachter bewegen. Misschien voor minder vermogen komt het goed, mijn auto is 120 pk - het land is geweldig - net als winterbanden, mits ze een hoog loopvlak hebben. Hetzelfde geldt voor winterbanden. Banden met 3-4 mm zijn geschikt voor rijden in de zomer en niet erg goed in de winter. U moet "berekenen" zodat u in de winter niet bij Dębice blijft met de helft van het loopvlak, omdat de rit niet comfortabel zal zijn. - na 3 seizoenen bespaar ik zoveel op bandenwissels dat ik 2 nieuwe all-season banden kan kopen. Meer instorten
kierownik
Ik heb de banden begin dit jaar gekocht, ze werken goed voor mij in combinatie met een niet erg krachtige auto (ik heb 90 pk) Ik heb er 8 duizend km op gereden, een keer in zo'n ernstig kuil gereden dat ik dacht dat het wiel afbrak - de band is heel dus hij is duurzaam, voor rustig rijden raad ik aan, Het is niet nodig om de zomer en winter te veranderen, maar ik zie dat je niet kunt verwaarlozen de rotatie van de banden van tijd tot tijd, want ik heb 1 mm lager loopvlak aan de voorkant dan de achterkant voor 6,5 achter 7,5 mm, is het bekend dat in het zomerseizoen zal sneller slijten, dus ik persoonlijk niet te hard op het gas te duwen als het warm is. Voor een bestuurder die geen wegracer is en die geen hoge kilometrage rijdt en niet veel geld heeft (want je kunt wat besparen op meer-seizoenenbanden) kan ik ze naar eer en geweten aanbevelen, ik vermoed dat als ik er 15 duizend per jaar op doe, ik ze ongeveer 3 jaar zal gebruiken. Meer instorten
piter
Tot ik de Navigators 2 kocht, lette ik niet op de bandenklasse - tweedehands met het best mogelijke loopvlak waren voldoende. Dębica was de eerste bewuste keuze, geleid door de parameters van de banden in de volgorde: 1. het hele seizoen, 2. stil, d.w.z. max. 70 dB - alles hierboven verwerp ik ongeacht de fabrikant, Corsa is immers niet Mercedes is niet zo goed geluiddicht van binnen, 3. duurzaamheid en rolweerstand. Ik kocht de eerste 2 banden omdat de prijs verdacht laag was. Al de eerste 2-3 duizend km waren voor mij aanleiding om de volgende 2 te kopen. Ik heb het winter- en zomerseizoen al gehad - ze hebben kleine tekortkomingen, een beetje zacht in de zomer maar met een gerust geweten kan ik ze iedereen aanbevelen, behalve extreem rijders. Ik rijd meer dan 20.000 km per jaar. Al 15 jaar zonder de minste wrijving. Dit is een van mijn betere beslissingen van het afgelopen jaar. Meer instorten
Remik
Compromis. Winter en zomer. Volgens specialisten bestaan dergelijke vierseizoenenbanden niet. Ik gebruik ze nu al 5 jaar en het gaat goed. Rustig rijden naar het werk in alle weersomstandigheden. In de zomer zijn ze vrij zacht (mooi) en daarom dempen ze trillingen, maar in de zomer slijten ze sneller, maar door de brede loopvlakinkepingen maken ze nogal wat lawaai. Op nat wegdek moet je voorzichtig zijn max 90km/h of minder als je in een bredere plas terecht komt hangt af van de intensiteit van de regenval. Deze banden hebben geen duidelijke omtrekgroeven, daarom gedragen ze zich slecht op het water. In de winter zijn ze slechter dan typische winterbanden - ze zijn harder, maar je weet dat iets voor iets - twee keer minder kosten. Ze rijden goed op sneeuw en smeltwater. Ze hebben het 60 duizend km uitgehouden. Ik zal deze banden de volgende keer ook kopen. Meer instorten
KazOle
Ik weet niets van banden. Voor mij is een goede band een goedkope band met veel profiel. Wat maakt het uit of het bijvoorbeeld een Fulda of Michelin is, als het slechts de helft van het loopvlak heeft en al een beetje hard is van ouderdom. Niemand hier heeft het over het feit dat het loopvlak slijt en het rubber verhardt met elk jaar van gebruik. En zelfs die peperdure winterbanden zijn in het derde gebruiksjaar nog even doeltreffend als in het eerste? - Waarschijnlijk niet. Persoonlijk doe ik het volgende: ik koop een Navigator voor alle seizoenen en in het eerste gebruiksjaar, wanneer het rubber zacht is en het loopvlak hoog, behandel ik hem als een winterproduct, eventueel zelfs in het tweede jaar. Dan gebruik ik hem als zomerband en voeg ik alleen in de zomer profiel toe. En voor de winter koop ik verse Navigators. Meer instorten
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
m. piotrowski
Ik heb de banden op de achteras gemonteerd. Aanvankelijk zaten ze op de voorste aandrijfas in de eerste fase van de winter en ik kan daaraan toevoegen dat ze op geen enkele manier onder deden voor winterbanden, misschien iets bij het remmen. En in de zomer dezelfde situatie met zomerbanden. De auto werkt zeer goed in winter- en zomeromstandigheden, zelfs wanneer boven matig wordt gereden, vooral in bochten, is het moeilijk om tractie te breken, tenzij het opzettelijk manoeuvreren is, maar dan kunnen zelfs de beste banden in een slip raken, ongeacht de weersomstandigheden. In de 1,5 jaar dat ik hem gebruik, heb ik geen grote veranderingen in slijtage van het loopvlak of grip opgemerkt. In de algemene classificatie worden deze banden als zeer goed beoordeeld, volgens de beschrijving van de fabrikant. Ik beveel het aan. Meer instorten
Darek
De banden zijn goed op het droge. Hoewel niet sensationeel, maar er is geen reden om te geloven voor dit geld. De auto heeft deze banden alleen aan de voorkant en ik dacht dat ik er deze winter op zou rijden en pas nieuwe zou kopen voor de zomer, maar toen de eerste sneeuw viel, begonnen de problemen. Ik woon in de bergen en als ik met 20 km/u bergafwaarts rijd op een witte weg en lichtjes op de rem druk, eindigt dat in een slip. Op een natte weg rijdt de auto niet zelfverzekerd. Merkbaar onderstuur in grote bochten. Over het algemeen, ben ik gedwongen om banden te wisselen. Samenvattend, als iemand in de winter alleen maar gezouten en goed onderhouden wegen tegenkomt en niet hard rijdt, denk ik dat je er wel mee kunt rijden. Ze zijn echter niet geschikt voor echte winterse omstandigheden. Meer instorten
Sneeuw en slush 2/5
Genezyp
Helaas moesten we de voorbanden verwisselen omdat een van de banden lek was. Ik kwam in de verleiding omdat ze goedkoop en vierseizoenen waren - door velen geprezen. Deze banden zijn voor mij kort gezegd een mislukking. Na montage en de eerste rit viel niet te ontkennen dat deze banden vreselijk "gonzen", rijden bij warm weer is gewoon "smeren" op het asfalt, je voelt een verschrikkelijke vertraging. Nu, na er ongeveer 3.000 km op gereden te hebben, is het lawaai niet minder geworden, maar niet meer zo erg bij het remmen. Hoewel er geen sporen van slijtage zijn, hebben de banden veel van hun grip verloren. Nu kan ik alleen nog maar terugdenken aan de originele Koreaanse banden die van het begin waren ;( (stille, snelle, banden) Ik zal zeker geen van deze Navigators meer kopen. Meer instorten
otomsono
Super banden. Afgelopen winter slaagden ze voor de test in de slechtste omstandigheden. In een sneeuwstorm, in smeltwater, ze zijn geweldig. Ik ben er niet één keer over uitgegleden. De situatie ziet er slechter uit met ijs. Hier zijn ze niet goed tegen opgewassen, en zeker de typische winterbanden komen in dit geval beter uit de verf. Maar... Vorig jaar hoefde ik maar één keer in zulke omstandigheden te rijden, en ik rijd elke dag. Daarom denk ik niet dat het de moeite waard is om geld te verspillen aan winterbanden voor die ene dag. Trouwens, banden hebben een groot voordeel ten opzichte van winterbanden - ze zijn altijd aan. Bij de eerste sneeuw of ijzel, wanneer de meeste bestuurders nog op zomerbanden rijden en angstige momenten beleven - rijden wij op veilige banden. Meer instorten
chuckyy
De band is een openbaring. Hij stuurt zeer goed in de winter, op droog en nat wegdek geweldig, maar er zijn sommige asfalt waar het gevaarlijk kan zijn, bijna zoals op ijs, maar ik denk niet dat dit de schuld van de band is, maar van de consistentie van het asfalt. Het slijt sneller dan zomerrubber, maar de grip van de band op de sneeuw maakt het goed, in de winter op wegen met bevroren asfalt en een beetje ijs, en daarbovenop verse sneeuw en een stijgende weg verliest de band zijn grip, in welk geval een winterband nuttig zou zijn, maar over het algemeen rijd ik overal en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest en er is nog nooit een situatie geweest waarin ik kettingen om moest doen. In mijn geval zou ik overwegen deze banden opnieuw te kopen. Ik beveel Meer instorten
Dawid P
Leuke banden voor rustige rijders die niet willen wisselen / of bijvoorbeeld geen geld willen uitgeven aan twee sets banden en velgen, ze presteren beter dan de goedkoopste zomerbanden (bv Debica Vivo) in de zomer en vergelijkbaar met de goedkoopste winterbanden (type Frigo) in de winter. Voor mij is het enige nadeel een merkbare toename van lawaai en brandstofverbruik (hogere rolweerstand) in vergelijking met gewone zomerbanden, maar dit kan te wijten zijn aan het lage vermogen van mijn auto, eigenaars van krachtigere en stillere auto's mogen er niet over klagen. Samenvattend kan ik deze banden oprecht aanbevelen aan iedereen die wil besparen op 2 sets banden, op voorwaarde dat ze rustig rijden en geen grote jaarlijkse afstanden afleggen met hun auto. Meer instorten
andy78
In de zomer een grote toename van het brandstofverbruik en vrij lawaaierig tot het loopvlak een beetje is afgesleten wat vervelend kan zijn maar ze hebben een zeer goede grip op de weg en rijden er comfortabel op, in de winter hebben ze me nog nooit in de steek gelaten op een gladde besneeuwde weg, als ze nieuw zijn in de winter kunnen ze zeer goed overweg met sommige winterlaarzen verstoppen. Ik raad aan om ze voor of in de winter te kopen, en twee jaar lang zijn ze lekker en veilig om op te rijden, als je in het voorjaar wil kopen, koop dan zomerbanden, want het loopvlak zal het hele jaar slijten en in de winter zullen ze kaal zijn, en het tweede winterseizoen zal het moeilijker zijn om te rijden als je telt dat je 25000 km per jaar doet. Meer instorten
użytkownik
Zeer goede banden, ik heb de laatste tijd op verschillende Goodyears gereden, ik zie niet veel verschil (behalve de prijs). Als je een auto rijdt zonder uitlijning of met versleten schokdempers zal niets je helpen, en ik heb verschillende meningen gelezen, zelfs over "high end" banden die ook niet vleiend zijn. Als iemand geen verbeeldingskracht heeft en op ijs rijdt net als op een droge weg, moet hij meteen een plaats op een kerkhof bestellen. Het enige waar ik bang voor was was de duurzaamheid, maar er gebeurde niets ergs, ik heb ze twee jaar. Ook is de slijtage een beetje hoger, maar dat is normaal. Ik ben tevreden omdat de banden aan mijn verwachtingen voldoen en de prijs aanvaardbaar is. Ik beveel ze aan aan denkende chauffeurs. Meer instorten
JanuszPe
Banden zijn GOED. Ik beveel ze echt aan. Het enige wat me stoorde was dat ze lichtjes naar rechts trokken (ze zijn asymmetrisch). Voor de rest rijdt hij goed in de zomer, in het droge wanneer remmen zachter is dan een typische zomerband, dus aan te raden zonder gek te doen en afstand, niet op de bumper te gaan zitten. In de winter is hij fantastisch als winterband. Hij trekt fantastisch, zelfs in de bergen en sneeuwjachten. Hij komt uit alle problemen en trekt als een tank. In de zomer kan hij gemakkelijk normaal rijden. Hij kan iets langzamer rijden op nat wegdek en voorzichtig remmen op droog wegdek, maar niet te veel. Over het algemeen goede band. Ik neem hem niet voor een tweede keer omdat hij iets naar rechts trekt. Meer instorten
woj77
Ik gebruik de Navigator 2 nu een paar maanden. In de zomer gedragen de banden zich prima, geen negatieve effecten zoals overmatig lawaai of slechte grip bij rustig rijden in de stad en bij snel rijden buiten de stad. De echte test was echter in de winter. Ondanks de barre omstandigheden, was ik niet teleurgesteld in hen. Ik geraakte uit ongelooflijke sneeuwverschuivingen, op samengeperste sneeuw en ijs was hij gemakkelijk te bewegen, de auto reageerde zonder problemen op remmen en optrekken. Tot nu toe dacht ik dat all-season banden niet werken in extreme omstandigheden, maar de Navigator 2 voor de gemiddelde gebruiker zonder banden is de beste oplossing. Ik beveel het aan voor chauffeurs die van een rustige rit houden. Meer instorten
Mariusz
Het winterseizoen naderde en ik had alleen zomerbanden, dus er moest iets aan gedaan worden. Ik kocht Navigator 2 banden voor de winter, zoals mijn monteur me vertelde. Ik heb er zo'n 50.000 mijl op gereden. Wat kan ik zeggen. De banden zijn zeker zeer duurzaam en gaan lang mee. Poolse banden voor Poolse omstandigheden. Lage rolweerstand wat besparingen oplevert. Merkbaar in mijn geval. Banden voor hun prijs zijn zeer goed. Er is echter één basisvoorwaarde waarvan u zich bewust moet zijn, namelijk dat deze banden niet remmen op nat wegdek en dat is absoluut niets. Een klein beetje water op de weg en ze hebben totaal geen grip. Afgezien van dit minpunt is alles in orde, ik beveel het aan. Meer instorten
Sankcja
Ik had Debica Passio in mijn oude auto en ik kreeg een hekel aan het merk vanwege die banden. Ze bladderden snel af en ik moest af en toe naar een vulkaniseur vanwege een lekke band. Dit jaar kreeg ik ze voor een spotprijsje en heb ze op mijn werkauto gezet en ze bleken fenomenaal te zijn. Op de sneeuw kon ik de woonstraat waar ik woon gemakkelijk uitrijden en deze winter is de ploeg niet gekomen. Op parkeerplaatsen waar niemand zich verwaardigde de sneeuw weg te blazen, reed ik gemakkelijk in en uit. Wat het geluid betreft, ze zijn vrij stil. Voor een auto waar je 10 000 km per jaar mee rijdt en rustig rijdt, gaan ze waarschijnlijk 4 seizoenen mee. Meer instorten
Javek
Erg positief Ik verbaasde me. In eerste instantie heb ik ze in de rug, omdat de voorste Bridgestone Blizzak iets gebruikt MZ-02 te zetten. Maar na een paar dia's uit de hand, zelfs in bijna droge omstandigheden zetten Navigatorki 2 aan de voorkant en het is geweldig. (En dit is dan ook Bridgestone Super :). Breaking 15 cm verse sneeuw zeer goed, door plassen voelen zich ook het contact met de grond (beter dan het jaar Dunlop Sport d62m). In de winter, een goede keuze voor een lage prijs. Maar ik denk dat in de zomer volop zomer, omdat er twijfel in hun weerstand tegen hittegolven slijtage. Gewoon een beetje sterker, maar wat is de radio :) Meer instorten
Radmic
Hij leidde zijn vrouw begon de auto, slechts 450 km / maand, super handige oplossing zonder het wiel te veranderen, maar controleer de druk aanvaardbaar gedrag in alle omstandigheden, in het beste wat je denkt winter, was ik verbaasd tractie in de sneeuw. Voor een efficiënte en low riders zult niet vinden van een betere deal. De verkoop van een auto na 3 jaar, de nieuwe eigenaar - de koper rollende hoeveelheid (nog ongeveer 7 mm) werd aangeraakt. M. AAN vrouw een nieuwe auto ook dezelfde band. Voor fusie paste een beetje te groot in omvang 195/65 in plaats van 195/60, maar nam niet de moeite om het even wat. Immers, het is bijna roadster :) Meer instorten
padom
De band is ideaal voor anderen niet in de winter vertraagd, het gebied is gewoon niet beter, lopen in vijandige omgevingen waar anderen worden begraven en ik ben uit gas, de beste band voor modder afgevoerd perfect! In mijn races en soms met 1000 km en voor 2-3 dagen op de weg, slijtage is aanvaardbaar! 4 jaar sta ik! Een overzicht van de beste in de beste natte winter, om een betere band te horen!, Beste niet beter! Koop geen andere Pirelli te betalen voor afval en niet het merk van banden. In het beste van mij in mijn nawkach Pirelli het bijzijn van anderen! NAVIGATOR is een zeer succesvolle en ook moderne band Jejak Meer instorten
M!
Tire ideaal voor een rustige rit op droog wegdek en nat rijden gedraagt weg zeer niepewnie.Po kreten van 20.000 kilometer te allen tijde, evenals tractie, zelfs in natte szybkim.Hamowanie nizbyt - dramat.Mam deze banden sinds het voorjaar, en helaas voor de winter ik zal veranderen als gevolg van het loopvlak is verspild drie troost mm.Dla voeg eraan toe dat dit mijn jaar banden derde [Godyear werd met behulp van Vector 3 en 5], en oordeelt zeer subjectief banden podobnie .Atutem is de prijs, maar na de ervaring die ik zou aanraden om zomerbanden te kopen in de zomer en winterbanden in zimę.Saludoawiam Casper. Meer instorten
Kacper
Ik kocht de banden na gebruik van de vorige Vredesteinów (die overigens vloog van besneeuwde wegen, dus niet meer te kopen). In eerste instantie was ik erg achterdochtig over de kwaliteit, maar perfect geschikt voor het moment. droog en nat wegdek - zeer fatsoenlijke, laag geluidsniveau (indien aanwezig). Sneeuw Rozjeżdżony - vrij goed, ik had geen recht om te duwen, altijd gemigreerd en 7 cm dikke laag. Op het ijs, zodat zelfs zeer goed, moest ik voorzichtig zijn, maar nee, ze zijn niet, na alle banden te rijden op ijs. En het tweede seizoen van het gebruik, en ik denk dat ik zal gebruiken voor de volgende. Meer instorten
azuzelych
Ik kocht deze banden in augustus en dus besloot ik om banden te kopen voor alle seizoenen, zoals de winter was voor mij, dus ik zei zijn goed ... en hier een aangename verrassing. Ik reis veel binnen en buiten de stad, de lange route, in de eerste plaats, en ik had de juiste gelegenheid in de bergen - Nieuwe Markt, check ze uit in de sneeuw. Ik raad deze banden zijn een goede keuze, en echt geen band hockey kan niet goed zijn. Ik kocht een tweede auto style zeer vergelijkbaar met het eerste bewijs rijden, maar de banden dezelfde, maar een ander formaat, geen andere omdat mijn auto. Uczciewie raden deze band! Meer instorten
Tomasz
Hoge kwaliteit van banden met een "shelf" kosteneffectief. Eigenaar, heb ik de tweede set. De band gedraagt zich verstandig op droog en nat wegdek. Misschien een beetje sterk, maar ik weet dat is nog erger en het bedrijf. Wie aanbevolen: een redelijke en lui ;-). Redelijk, omdat het moeilijk dat geld om betere banden te kopen gedurende het hele jaar, hadden ze een grote oefening in het stadsverkeer (vooral in de winter breii) AIW is volkomen juist route (route zomer Hr). Lazy - Geen zorgen te maken over een seizoensgebonden verandering alleen controleren de druk en loopvlak. zeer aan te bevelen Meer instorten
Abrams
band gekocht in de late zomer mijn gewicht 1400kg audi, betaalde ik voor een set van 660 zł opgericht in alusy. En ik moet zeggen het was een goede koop, augustus neemt grote band op elk oppervlak, en de beste bochten! moeilijk om de auto te zetten op de band kant, en degenen die banden brief jaar zijn daar is niets mis. Het is beter om de hele tijd de juiste banden voor het rijden in alle omstandigheden de band overgang van winter naar zomer vertragen. Hoe verrast ons als de winter is niet bezorgd. Het enige nadeel is dat ze hebben grote slots en verzamelt vuil op hen, die natuurlijk in de garage valt: ( Meer instorten
Sebcio
http://www.Oponeo.es/artykul/test-opon-calorocznych-adac-2011-2012-w-rozmiarze-175-65-r14 Dit zijn de testresultaten, Debica Navigator 2 of westen Adapto verkregen sava tweede, met een voorsprong van Kleber quadraxer oplossing met inbegrip van enkele honderden duurder. Dit overtuigt me meer dan het oordeel van de bestuurders de voorkeur aan andere rijstijl. Ik kocht en gelukkig lopen, ook. Maar als je een dure super auto, je koopt super dure banden. Ik heb een Skoda Octavia 75km 99 jaar en navigator 2 is de perfecte oplossing: een nieuwe, goedkope en betrouwbare band voor het hele jaar. Podrawiam Meer instorten
pawllo
Grote band! Ik ben een gebruiker die niet veel te betalen houdt wel en niet wilt dat de banden twee maal per jaar te vervangen. Dus kocht ik een seconde NAVIGATORKI In een droge oefening is goed, maar een beetje meer remweg dan een jaar. Maar nat is een sprookje. Grote stok op nat wegdek, zelfs in de regen gaat grote grote waterafvoer. In de winter, oefening is ook erg goed. Mijn collega's hebben Barumy, die helaas niet het advies van een Navigatorki altijd geven truc in diepe sneeuw of buiten te geven. Aanbevolen voor luchtbanden het hele jaar door is het slecht als ze zeggen stereotypen. Meer instorten
Faith18
banden over het algemeen zeer goed, een beetje slechter op nat asfalt, de grote sneeuw, reed ik op een bosweg werd sneeuw leidt poeder en een sneeuwpop op de voorkant van de kap hoogte van de modder behoorlijk goed ook veel beter dan de D-124 en navigatoren 1 om te beginnen op nat asfalt een kleine gang, moet je het gas te gebruiken met mate, zodat Hamui nat ook. jammer dat er een afmeting 185 / 60R15, omdat ik meganki begonnen. aanbevolen voor normaal rijden. wyważałem ze alleen in het evenement en was een lange tijd zonder trillingen, zelfs bij snelheden op 120-140 kmh keer sneller. Meer instorten
Roman
Gratis levering
Levering met montage
Boven 7 miljoen klanten