Goodyear WRANGLER Duratrac - Gebruikersbeoordeling

• 1
  • 2
Marcin
4,3
Super banden op asfalt en middelzware omgeving. Na 60 000 nog steeds geschikt voor gebruik in het veld, maar op het asfalt de sterkste en piepen wanneer remgeluid gestart. MT in vergelijking met andere grote optie die geen spijt van kan zijn, tenzij je een conservatief, klassiek narzekającym over alles wat niet BFGoodrich banden. Een groot deel van het rijden in het Albanees, Roemeens en andere Balkanlanden Rocky Mountains zonder gebreken. Veel hangt af van de lage druk (0,8), en nooit verlaagde de wielen! Als iemand wil moe meer rust te krijgen in het asfalt die gemakkelijk kunnen worden geopend in de modder en scherpe rotsen ik bevelen zonder aarzeling. In totaal zijn deze banden reed ongeveer 400 duizend (Wrangler en L150) Je hebt net veranderde mijn 5 kompleti is misschien iets dat moet zorgen

Auto:Toyota Land Cruiser SUV

Romek
4,2
Ik was op zoek naar banden en de expeditie gevonden. Ideaal voor licht terrein en voor lange reizen over. Verrassend goed op natte wegen zeer goed op droge wegen, onverharde paden, in modder en sneeuw. Na 10.000 km heb ik niet gevonden het verlies van het loopvlak. Ik heb niet de kans om ijs banden proberen. Wat blijft onbekend voor mij als weerstand tegen mechanische schade in de rock en bossen, hoewel de fabrikant beweert dat de kant van de versterkte structuur van de band. Het nadeel is het kleine aantal maatregelen beschikbaar zijn in de Europese markt, in afwezigheid van mijn favoriete formaat 235/85 R16 (beschikbaar in de VS). Vergeleken met mijn eerdere algemene Grabber AT-armen groeide niet branden, zelfs daarentegen echter een beetje sterker. Wat de behandeling karakteristieken die zijn voorganger in alle gevallen overschrijden.

Auto:Land Rover Discovery

W.S.
4,2
Een band die kan worden gebruikt als een universeel werk op dit gebied en kan worden om in de winter.

Auto:Land Rover Discovery SUV I 2.5 TDI

sacal
4,2
Vergeleken met de tank die tot nu toe een voertuig (AT) openbaring gebruikt. De droge of natte asfalt of betere eigenschappen Atfield voor mij zijn geweldig. Zelfreinigende band in de modder, de tractie op het gebied van wetland gras, of het gezicht in de diepe groeven ... GY WR DT vs? AT onvergelijkbaar Ik weet niet hoe DuraTrac leven. Ik vermoed dat het zal niet zo veel als AT geven. Samenvatting Woord van een zeer goed compromis tussen de woningen in een zwarte en hard werken in het veld. Ik ben blij met de keuze. En ik vroeg me af, en ik lees veel voordat ik besloot. Laten we eens kijken hoe het zal zijn met een levensduur van de banden.

Auto:Nissan Patrol Station Wagon I 2.8 TD

AndreaM.
4,0
Tire beschouwen als het beste compromis tussen de weg en off-road waar is, niet een eenvoudige witte weg. Veel sneeuw vooral poeder, onderhoudt goede tractie, zelfs wanneer verdicht. De modder heeft een goede eetlust om snel te legen en te herstellen van de hechting. Rock zout heel goed en is duurzaam genoeg om niet te kunnen worden beschadigd. Ondanks de royale loopvlak zorgt voor een zeer comfortabele fiets op het asfalt. Ik heb rondgereisd 10k km en lijken nieuwe, zodat de consumptie goed is, zullen we zien hoe de situatie met de toename km. Niet alleen het aanbevelen aan degenen die niet willen twee sets banden (weg / off-road) te houden, maar als dit zo doorgaat is een band die zeker zal kopen.

Plaats van het gebruiken:off-road en buiten de stad
Auto:Nissan Patrol SUV II 2.8 TD

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Marcin Jeep XJ 88'
4,0
De banden zijn vlot verloopt in alle omstandigheden.

Auto:Jeep Cherokee

cz55
4,0
Ze gedragen zich heel goed op een vaste grond in de sneeuw

Plaats van het gebruiken:off-road/stad
Auto:Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5

discovolante
2,7
net geplukt realiseert zwakte (zachtheid) van absolute schouder en verwijzend naar de mk2 BFG is een afgrond. Dit leidt tot onnauwkeurigheid jurney door hoge vervorming ook betrekking vertraagde reactie. Hij onlangs ook meteen gevormd leeglopen de buik van het blootstellen van de schouder met het risico van bezuinigingen op oneffen terrein (ter vergelijking, de MK2 BFG deflatie en niet erg spanciano footprint terwijl het geven van drijfvermogen en strekt zich gerichtheid). uiteindelijk te zacht rubber, zowel op als naast de weg.

Plaats van het gebruiken:off-road/stad

Nat wegdek3
Band uiterlijk3
rubicon
2,7
Ik verving de banden vervangen verwijzing BFGoodrich MT KM 8 jaar was ik trouw in de Expeditie SUV. Natuurlijk heb ik heb geen spijt van deze afwijking van orthodoxie veld. Bij het kopen van banden land niet te kopen in de klas omdat onze klei oppervlakken onmiddellijk na regen doen met hun slicks. MT banden zijn een must, als je het gebied en niet de ware weg voor een villa te verlaten. Maar raciale MT-ki zijn sterk op asfalt en niet goed weg te houden. Goodyear MTR is een gemiddelde. MT over het algemeen zachter dan staal inserts aan de zijkanten want in plaats van Kevlar. Finalist dikker en zachter, beter op asfalt, maar nog steeds goed voor modder. Alleen superieure slijtage. Maar iets voor iets. Veel rustiger dan de MT-NEB. Slats gebruik ze in de winter, maar dit is niet een typisch voorbeeld van winterbanden. Originele nagel gaten voor verkeer door de witte weg, waar de wet dat toelaat. Kortom, ik beveel off-road op een dagelijkse basis en aan te bevelen. In plaats van de ongelukkige MT of "universeel" hardcore AT.

Plaats van het gebruiken:off-road
Auto:Mitsubishi L200 Pick-Up

Droog wegdek1