Pirelli SCORPION STR - Gebruikersbeoordeling

Sorteren op:
Olek
1,9
Zoals in de titel. Balancing meerdere optimalisatie (optimale aanpassing aan de kromming van de kromming van de band randen), dynamisch wegen banden, dus werden schudden en trillen van het stuurwiel. Het is in staat om online winkel te zetten - een erkende claim. Ik kocht een andere set van Goodyear Allweather HP, dat is ook de banden zijn niet ideaal, maar de trillingen in het stuurwiel niet. Dit is mijn tweede set. Ik kocht drie.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:Dodge Avenger Sedan
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek2
Nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
tadeusz swirtun
1,2
4 banden gekocht in p.wróbla in Kluczbork 2 felerem.p.bartek fabriek Pirelli 4 MCY niet verwaardigen om te antwoorden op mijn e-mail maile.Byłem gedwongen om te kopen 2 nieuwe in Italië, nu pluk je na het accepteren van vorderingen

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:off-road
Rijstijl:gematigd
Auto:Hyundai Matrix Van
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek-
Nat wegdek-
Rijcomfort
Geluidsniveau-
Schokdemping-
Andere
Band uiterlijk-
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
1,0

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:off-road
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek-
Nat wegdek-
Rijcomfort
Geluidsniveau-
Schokdemping-
Andere
Band uiterlijk-
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden-
Duurzaamheid-
Totale beoordleing van de band
3,7
4,1
4,0
-
3,3