Zomerbanden
Winterbanden
All season banden
Michelin Banden
Bridgestone Banden
Continental Banden
Firestone Banden
Uw auto
Hier kunt u uw voertuig selecteren en bijpassende producten vinden.
Bekeken producten
Hier bewaren we alle door u bekeken artikelen.
Banden monteren
Uw winkelwagen is leeg
Ordernummer:
Naam of BTW-nummer:
Check de status
Check de status van uw order
613 reviews
De voorgestelde band heeft een 3PMSF symbool (Three Peak Mountain Snow Flake). Dit betekent dat het aan de eisen van de Europese Unie voor wat betreft winterbanden voldoet. Dit symbool wordt toegekend nadat een gegeven model nauwkeurig is getest met betrekking tot de grip op sneeuw.
Nokian WR D3 is een winterband die uitstekend voor extreme weersomstandigheden is . Het is ontworpen door het Finse bedrijf Nokian Tyres – een deskundige in banden voor het winterseizoen. Het model is voorzien van een directioneel loopvlakprofiel, dat dankzij de vorm van groeven voor snelle en efficiënte water-, modder- en sneeuwafvoer zorgt van onder de wielen. Dat alles maakt het rijden met Nokian WR D3 bijzonder veilig ongeacht het weer.
Het model is gecreëerd op basis van een modern mengsel dat zeer flexibel bij lage temperaturen blijft. Daardoor krijgt de band een groter contactoppervlak, en daardoor ook verhoogde grip. Het mengsel gebruikt voor de constructie van de band is eveneens zeer duurzaam en in vergelijking met traditionele mengsels heeft het een lichter gewicht. Als resultaat waren de ontwerpers in staat de rolweerstand van Nokian WR D3 te reduceren, wat ook grotere brandstofefficiëntie en minder CO2-uitstoot in de atmosfeer betekent.
Verminderde brandstofverbruik en langere duurzaamheid van de band maken Nokian WR D3 een zeer economische keuze in exploitatie. Er is ook veel aandacht gericht op optimale drukverdeling binnen de band. Het loopvlak is daardoor meer bestendig tegen slijtage en Nokian WR D3 biedt volle prestaties aan tijdens zijn gehele levensduur, zonder risico van geleidelijk grip- en prestatieverlies. Nokian WR D3 is een ideale oplossing voor automobilisten die zich achter het stuur veilig en zeker willen voelen, ook in moeilijke winteromstandigheden, en die compromisloze prestaties en een korte remweg op waarde stellen.
Nokian Tyres is een onafhankelijke Finse bandenproducent. Het bedrijf is vooral bekend om hun winterbanden , die zeer goed in extreme omstandigheden presteren. Ze zijn gecreëerd speciaal voor het moeilijke Scandinavische weer. De productiefabrieken van Nokian Tyres vervaardigen banden voor personenauto’s, landbouwwagens, fietsen, bestel- en vrachtwagens en banden bestemd voor gespecialiseerde industrie- en bosmachines. De fabrieken bevinden zich in Finland en Rusland.
Informatie over banden worden verzameld voor 4288 dagen. In deze periode hebben we verzameld 613 meningen. De totale door onze klanten gereden afstand is 4801000 km.
De hoogst beoordeelde parameter is: uitzicht van de band.
Deze band heeft de meest reviews ontvangen door de gebruikers van meestal binnenstad.
Deze band heeft de meest reviews ontvangen van de bestuurders die hun rijstijl bepalen als gematigd.
Reviews per pagina:
Maat: 175/65 R14
Niet geverifieerde opinie Deze opinie is niet geverifieerd als afkomstig van een Oponeo-klant die het product heeft gebruikt of gekocht.
Ik woon in Ierland en heb een heen van 100 mijl over de weg en de snelweg gereisd. De achterwegen gaan de hele winter onbehandeld door. Ik probeerde eerst Nokian-banden op mijn oude Mercedes 190E, de WRA3 waren een super band, zelfs in zware sneeuw, in een oude achterwielaangedreven auto. Ik heb deze WRD3 laten monteren onder mijn vrouw Citroen C3 hdi, ik had een 2005 Subaru Outback die ze ook had. De Citroen houdt de weg onder alle omstandigheden fantasievol goed. We rijden het hele jaar door met winterbanden op onze auto's, omdat de zware regen die we hier krijgen alleen veilig kan worden verplaatst bij snelheden van de snelweg door een winterband van goede kwaliteit. Bij vorst en sneeuw zijn deze banden super, zo goed zelfs dat nu mijn vrouw met zwangerschapsverlof weggaat als het erg ijskoud of besneeuwd is, zal ik de Citroën gebruiken voor mijn woon-werkverkeer, omdat ik weet dat het letterlijk overal naartoe zal gaan. Ik heb Hankook Winter ICept Evo op mijn 2002 Audi A4 Avant 130 TDI, ik kon me niet fincially uitrekken naar de Nokians toen ik banden voor mijn auto aan het kopen was, achteraf gezien had ik de extra € 150 moeten uitgeven, want ik heb weinig vertrouwen in de Hankook, ze zijn goed in zware regen en wanneer de temperatuur onder 7 graden is, maar niets boven de kwaliteit van de Nokian WRD3's. Tot nu toe hebben we 20,0000 km op onze huidige banden gezet, de slijtage is uitstekend, maar ik had ze eerder kunnen laten draaien, de voorkant vertoont aanzienlijk meer slijtage dan de achterkant, dus ik zal ze tot oktober 2015 gebruiken en ze dan vervangen, in plaats van dan goedkoop uit en hebben de betere aan de voorkant en een gemiddeld paar aan de achterkant. Overigens verhoog ik in de zomer de druk tot 42 psi om slijtage te verminderen, nu ben ik in de winter met 32 psi bezig. Ik zal mijn Hankooks in oktober 2015 veranderen voor een set Nokians waar ik meer vertrouwen in zal hebben. Banden kunnen duur zijn, maar ze zijn het enige dat ons van de weg scheidt, mensen in Ierland denken dat ik gek ben met winterbanden en hebben geen echt idee wat ze zijn, maar gezien onze lage wintertemperaturen en zware regenval in combinatie met onbehandelde, slecht onderhouden achterwegen zijn ze volkomen logisch.
Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 0
Maat: 185/60 R14
Ik evalueer een bandenmaat 185/60/14 82T die in Rusland is gemaakt. Ik denk dat ik zal vergelijken naar de andere winterbanden die ik heb gebruikt, en dat waren ze ook: Goodyear UltraGrip 6, Fulda Kristall Montero, Kleber Krisalp HP en BFGoodrich GForce Winter. Ik heb voor deze band gekozen vanwege zijn gebruikersclassificatie, prijs en het feit dat hij in de tests werd beoordeeld als een veelzijdige band, wat ik het meest wilde. Na het ontvangen van de banden van de koerier was ik zeker verbaasd van hun uiterlijk. Ze zien er zeker niet premium uit. Op 2 van de 4 banden waren er overspanningen, net boven de opschriften en op het contactvlak van de velg. Dat is een groot nadeel. Er waren geen evenwichtsproblemen. De band behoort niet tot de stilste. Het is zeker stiller dan Goodyear, maar luider dan de Kleber en BFGoodrich heb ik onder mijn tweede auto. Remmen, bochten rijden, op de weg blijven, zowel nat als droog, is prima en het beste van alle banden die ik ooit heb gehad. In dit opzicht kan ik geen schaduw over de band werpen. Het kan zijn dat de Continentale tests beter presteren, maar de objectiviteit van deze tests is wat het is. Bovendien is de weg geen testbaan en zijn de verschillen van 0,5 of 1 m voor de gemiddelde gebruiker praktisch onopgemerkt. Het absorbeert ook heel goed ongelijkheden. Ik kan deze band moedig aanbevelen, zelfs aan degenen die vrij agressief rijden. De band is voorspelbaar en u voelt hem goed wanneer de grip eindigt. Ik ben erg blij met deze prijs. Naar mijn mening een band die de prestaties van Goodyer en Continental evenaart voor minder geld, maar iets slechter. Als iemand geeft om de best mogelijke kwaliteit / duurzaamheid / prijs verhouding zal het een goede keuze.
Is deze mening behulpzaam? Ja 1 Nee 0
Ik kom terug met mijn mening over deze banden nadat ik ze heb getest in typische winterse omstandigheden. Mijn beoordeling heeft betrekking tot maat 185/60/14. Deze banden zin in Rusland geproduceerd. Prima op sneeuw. Starten en remmen zonder enig voorbehoud. ABS komt op zeer laat. Ook de handling op smeltwater en sneeuw zelf is zeer goed. Na het opzettelijk wegglijden van de auto voelt u dat de band voorzichtig wegglijdt en vastgrijpt. Zeer voorspelbare hechtlimiet - gemakkelijk aan te voelen. De remprestaties op een typisch natte weg zijn iets slechter. Ook op de droge weg, zonder enige twijfel. Het absorbeert zeer goed oneffenheden. Nadelen zijn het lawaai en de gemiddelde kwaliteit van de afwerking. Het is als een premiumklasse, en er is lelijke instroom op de banden. Vroeger reed ik op Platins Duitse economyklasse banden en die waren beter gemaakt. Maar dit zijn nadelen die niet direct van invloed op de veiligheid, zodat u kunt leven met hen. Als het gaat om de handling, denk ik dat het een zeer goede band tegen een goede prijs. Tot nu toe heb ik Fulda Kristall Montero, Goodyear Ultragrip 7, Kleber Krisalp HP en BF Goodrich GFrorce Winter gebruikt. Nokian is veruit de beste band die ik ooit heb vervangen. Er was geen probleem met uitbalanceren tijdens de installatie. Ik heb max. gewichten. 10g, dus ik bevestig niet dat Nokia uit Rusland een evenwichtsprobleem heeft. Ik beveel het ten zeerste aan!
Maat: 195/65 R15
Nou eigenlijk heel zachte banden en de normale druk of 2.2 in mijn auto zwom sterk terwijl druk was beter bij 2,4 . Het gedrag van de natte kon een beetje beter, omdat de band Nokian WR D3 slecht presteert. op droge wegen is heel behoorlijk, maar doe jezelf niet voor de gek en niet vereist dat een winterband in droge omstandigheden als de zomer uitgevoerd.Als het gaat om winterse omstandigheden, helaas heb ik geen sneeuw gezien, zodat het gedrag van de sneeuw is moeilijk voor mij om te oordelen, maar het ijs was al een beetje hier en als iemand op zoek is naar banden voor een heel moeilijke winterse omstandigheden die,onder meer met ijs, ik ben oprecht u Nokian WR D3 aanreden, met een scherp bergop oprit waar geen andere autos Ik gaf de raad rustig ging. Als iemand wil een band kopen,op alle soorten wegcondities, kan niet tevreden zijn met deze banden , maar als u op zoek bent naar iets dat zal u toelaten om veilig te rijden in de winter kun je rustig kopen. Er is geen kunst neem de snelweg met snelheid van 200 km / h , maar kunst is ga 70-80 wanneer de anderen zullen 40
Ik kocht een set van deze net nadat ze werden uitgebracht, voordat er enige recensies. Ik ben er erg blij mee geweest. Mijn vorige set zomerbanden versleten vorig jaar, dus ik heb ze het hele jaar gebruikt. Ze hebben zeer zachte zijkanten, ik weet niet zeker waarom sommige mensen zeggen dat ze stijf zijn. Ze zijn comfortabel en redelijk stil. De grip op nat wegdek is niet bijzonder goed, maar op nat wegdek heb ik veel slechtere banden gehad: Michelin Energy op deze auto. Ze zijn veel beter dan Goodyear's adelaars F1's op nat wegdek, ongeveer 7C! De droge grip is redelijk. Ze werken prima in de zomer zonder slecht te dragen. ze zijn geweldig in de winter. ze hebben een verrassend lage rolweerstand, een beetje lager dan mijn oude Michelin Energies! De loopvlakpatroon is ook zeer goed. Ik zal ze het hele jaar door in het Verenigd Koninkrijk gebruiken, ze zijn in orde in de zomer, wanneer banden toch veel betere grip hebben, en heel goed in de winter, wanneer het gladder neigt te zijn.
Aantal aanbiedingen per pagina: