Continental ContiWinterContact TS815 - Gebruikersbeoordeling

Nick
4,8
In het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn kezue Continental ContiWinterContact TS815 Deze band is helemaal niet zo luidruchtig zoals andere winterbanden kunnen zijn. Wat ik op prijs altijd stel is de grip. In dit geval kan ik geen klachten indienen - zeer goede tractie op elk wegdek als het vrees is ook goed. Bij de aankoop heb ik geen aandacht aan het uiterlijk besteden maar als een koerier komt was ik positief verbaasd. Het is makkelijk te zien dat het de hoogste bandenklasse is ;-) Mooie banden met goede rijeigenschappen en van dergelijke aankopen hou ik het meest! Ik zou deze banden zeker aanbevelen

Ramón
4,6

De band Continental ContiWinterContact TS815 is stil in de zomer, tot nu toe was er geen probleem, Continental ContiWinterContact TS815 heeft een uitstekende grip op sneeuw en ijs - (we weten dat het ijs is glad banden), maar schuift een beetje 'van de sneeuw en je moet oppassen niet om een ​​ongeval te hebben, want soms gedraagt ​​zich als de zomer. Ik heb veel ervaring in de sneeuw, het remmen en het rijden is niet slecht. Toch zou ik het opnieuw kopen, groeten.

Band uiterlijk1
Fernando
4,6

Het heeft de gebruikelijke kenmerken. Het enige nadeel is dat ik draag. Dit kan echter voor de rijtijd. Continental ContiWinterContact TS815 banden werden blootgesteld aan droge, natte en besneeuwde. Misschien is dit een gematigd niveau waardoor hij alleen dragen twee seizoenen. Ik hoop dat hij zou halen met hen, maar ze hebben 4 seizoenen, ik heb verbleven in dit tempo. Continental ContiWinterContact TS815 verschilt van andere banden. Ik beveel.

Band uiterlijk1
José Luis
4,5

De band Continental ContiWinterContact TS815 is erg rustig, loop ik me alsof ik in een enkele zomer, heeft veel op droog en nat asfalt hechtende uitstekende weg-, onmiddellijk evacueren water en sneeuw, moet voorzichtigheid worden genomen met ijs remmen, goede vering in oneffenheden van de weg, ik heb een goede indruk van deze banden Continental ContiWinterContact TS815, zeker niet rebranding, nu ben ik denken van de zomer en zal zeker Continental, naar mijn mening Store, het was een zeer vriendelijke en professionele service.

Band uiterlijk1
4,6
4,1