Dunlop SP30 - Gebruikersbeoordeling

kossi
4,2
Na de vorige banden - Matador (niet zeker welk model) - heb ik besloten om de Dunlop SP30 kopen. Vanaf de eerste kilometer, was ik onder de indruk. Ik controleerde hun weerstand tegen aquaplaning en ik was erg onder de indruk - we kunnen zeggen dat de diepe plas gleed op het spoor. Wanneer de zeer goede banden visueel worden gepresenteerd en kan zeggen dat na het rijden 15,000 km kleine tekenen van slijtage zullen zien ... met het feit dat zware remcurves te vermijden, starten en scherp. Je kunt niet, maar dat is afhankelijk van de rijstijl en mijn stille / matig plaats.

Njord
4,2
grote band. Ik kocht ze voor lange uren van het lezen van reviews op het net. Wachten grote banden (ongeacht de omstandigheden: droog of nat), vooral in bochten op hoge snelheid, de auto gaat rechte groeven als op rails, zelfs als het gevuld met water. Wanneer de remmen van het voertuig daadwerkelijk is. Ik had tijd ik moest een paar kilometer te reizen boven hen in de sneeuw, en tot mijn verbazing, zeer goed gedrag in augustus ... Er is enige wrijving en schokken heel snel, maar kan vergeven hen bieden veel comfort en veiligheid.

Markus
4,2
Hij zei dat de vulkaniseren van banden, die echt geweldige, lage slijtage van de band zelf zijn en ik heb meer dan 40.000 mijl afgelegd van deze banden, maar helaas alleen verkocht met de auto, ik had Michelin waren ook goed, maar nog Dunlopy zijn beter en rustiger, ze waren overal Michelin bekend als een rustige en lange afstand Dunlop SP30 eerlijk aanraden was mijn beste koop het geld waard en ik kocht het als een nieuwigheid, aan de andere kant, in alle verslaan concurrentie testen band in het hoofd en de nek

Band uiterlijk3
ktp
4,2
Debica eerder wisselden de Uniroyal 680 en vond dat de top Uniroyal. Dunlopów aankoop wordt gecontroleerd. Uniroyal, waar dunlop grip brak zelfs een piep. Troostende een grote verbetering. Vergelijkbaar met water, maar droog Uniroyal en sloeg op het hoofd. Voor deze prijs is er niets beter. Het bovenstaande is slechts goodyear of continentaal. dragen? Het is als het kopen van v12 en zeggen dat rookt te veel in vergelijking met de baby. Voorheen waren er nog meer gebruik van Uniroyal en maakte hen tot 120.000 voor zijn haren te verliezen.

Band uiterlijk3
ZollMen
4,2
Patroon en moe. Hoewel de auto is gekocht, ik ben blij dat er mensen zijn. Ik heb een professionele chauffeur auto's en vrachtwagens, dus ik denk dat ik weet wat ik schrijf. Gewoon hij doet zijn werk. Eens, die door de zware regen sloeg een aantal echt diepe sporen gevuld met water. Ik heb nog geen zin, behalve een lichte daling in snelheid. Rustig, in de vorige auto had (een ander formaat) Goodyear, kan niet wat herinneren. Maar ik herinner me dat ik sterker was. Serieus, ik aanbevelen!

Cezary Kujawski
4,2
Ik was op zoek naar banden die goed zijn voor zowel droge als natte weg zijn en het was een goede koop, met vrijwel geen toename van de rolweerstand in de regen, goede auto versnelt en remmen, nat en droog, waardoor de band een oude silent " light "lopende auto, goede prijs-kwaliteitverhouding showdown normaal, dat wil zeggen, niet te snel, noch zijn uiterst duurzaam. Ik weet niet hoe lang ijs, sneeuw en ijs, want dan zet je winterbanden op het asfalt lopen alleen maar aanraden winkelen in een winkel, snel en betrouwbaar

Tomas
4,2
Vroeger had ik Debica Passio, maar zoals we allemaal weten, niet wat compair hemel en aarde. Pluspunten: meer macht - niet te strak :) besturing, sterke greep droge, centrifugale gaf me een "kikker" smigala rijden op de baan nat, te slim, remming is ook verbeterd. Slecht advies - przypilnowac "specialisten" bij het vervangen van een levering van "binnen" en "buiten" de banden waren de bijbehorende pagina's :) dragen wat ik kan zeggen dat na twee blokken niets te zien :)

fix
4,2
Ik kocht bewust, geleid door een hoge waardering van de internetgebruikers. Ik bestelde via het internet vanuit zijn huis in neumático.com. Ik moe van het kopen op het internet en ik ben erg blij. De banden zijn geweldig - rustig en zeer goede hechting. Na 8 mil. km ziet geen slijtage, maar de banden zijn zacht, dus het is erg handig voor op reis. Ik ben erg blij. Vorige Goodrichy FC na 2 seizoenen ik verkocht omdat ik niet reageren.

Neo
4,2
band is groot, voor deze prijs is er geen mogelijkheid om een ​​betere band, zelfs het betalen van meer dan 200 zł niet iets beters te kopen, het breken van het blad Goodyear, Michelin en Pirelli, en dergelijke (in een vergelijkbare prijsklasse) te kopen, zonder twijfel ik zou dit Clincher droge Wet prachtig gemaakt raden, geen problemen met inhibitie, cichutka loopvlak van de band niet snel wrijven. Ik beveel! Clincher 1e klas :)

Jagoda
4,2
Het heeft een grote band voor droge en natte omstandigheden sensationeel. grote plassen of sporen gevuld met water zijn bijna onzichtbaar voor de bestuurder. Het is nogal luidruchtig, maar de moeite waard te luisteren naar goede muziek, na alle ... Verrassend na de oprichting van de band aanzienlijk toegenomen brandstofverbruik - 10%. Ik denk dat het veel, maar veilig rijden is waarschijnlijk niet de moeite waard.

3,6
3,7
3,9