Falken HS 439 - Gebruikersbeoordeling

Dennis
1,4

In deze banden, reed ik de hele winter onder verschillende omstandigheden (steden, bergen, enz.) Ik ben erg blij, geen probleem. Ja, slechts eenmaal het een probleem dat zich heeft voorgedaan, en slechts één keer was het ijs, maar het ijs is goed alleen pieken gehad. Of het nu droog, sneeuw en water, de banden zijn zeer goed op alle wegen. Geen probleem op de berg, ik gebruikte geen ketting, hoewel anderen (niet allemaal natuurlijk) onder dezelfde voorwaarden die nodig zijn ketens. In de winter heb ik ongeveer 10.000 km op de teller, kan het gevoel van het verbruik niet worden gezien. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en aanbevelen Falken SA 439

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush1
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
Hamburg2098
1,4

In deze prijsklasse is de absolute succes. Vroeger was ik een hoop banden kopen voor mijn SUV Suzuki Grand Vitara herzien in 2010 en de band trok mijn aandacht. De winterband heeft vanaf het begin tot vandaag, maart 2012, wordt gebruikt, met inbegrip van een verblijf in de bergen in een zeer besneeuwde periode en kan zeggen, geen problemen. Natuurlijk, bij het remmen op het ijs band problemen, maar dankzij het ABS-systeem heb ik vermeden ongelukken! Aanbevolen!

Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush2
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
Nadine
1,4

Ik kocht ze snel want ik snijd Nokian WR G2, en om eerlijk te zijn, was ik verbaasd, omdat ik de voorkeur aan bijna hetzelfde als Nokia, het gaat geweldig! Tijdens het rijden met twee andere auto's met nieuwe banden - Kangoo met Dayton en Getz met Barum en eerlijk gezegd heb ik moet zeggen dat de twee afvalbanden nul tractie. Alleen als ik in mijn auto naar het werk, voel ik me als het rijden. Hawks adviseren met een zuiver geweten.

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush1
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
ijkyt7
1,3

Natuurlijk banden in orde! Kijk goed gedaan en rubber geeft de indruk van een hogere klasse. Ondanks het lage profiel, ik had geen moeite met het rijden in winterse omstandigheden. Je moet een grote inspanning om de banden te krijgen van de weg af te geven. Als het gaat om het rijden op droge wegen, zie ik geen verschil in het gedrag van zomerbanden in dezelfde klasse. De band is bijna op en een goede stem. Prachtig benadrukt het karakter van de auto. Ik zou aanraden aan alle kopers die onbeslist. De band is de prijs waard. groeten

Droog wegdek1
Nat wegdek2
Sneeuw en slush2
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
Thomas3030
1,1

Drive SUV 4x4, en het feit dat Take-genaamd merk banden (rijden alleen) is momenteel in Roemenië, Turkije, enz., Heb ik besloten om de banden Falken Japanse kopen, daarbij verwijzend naar gebruikersbeoordelingen. Ik heb bijzondere kenmerken en hier een verrassing gepland. fantastische banden in alle aspecten. Uitzonderlijk comfortabel, rustig en alles. Tips voor kopers: Ten eerste moet je naar 200 kilometer naar de siliconenlaag te traceren. op het eerste, als je wat problemen hebt, stel ik een beetje geduld. Uitstekend product. Ik ben zeker een fan van dit merk. Ik van harte aanbevelen.

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush1
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
Economisch rijden2
Duurzaamheid2
swojak
1,0

Erger voor winterbanden. Alleen geschikt voor de Spaanse winter, wanneer er geen sneeuw, terwijl in Polen spradza niet helemaal in augustus. Want hoe kan beoordelen en nog vóór de garagedeur niet beweegt, waar de sneeuw was 15 cm? Zimowka moet de reis waarschijnlijk te kalmeren, in plaats van de SUV is hoog ....

Plaats van het gebruiken:off-road

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush1
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Band uiterlijk1
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
Philipp
1,0

Ik wil alleen benadrukken dat de capaciteit van slechts 1,8, maar veruit kocht veel meer energie dan het origineel :) banden op deze website. Binnen een week ben ik een beetje meer dan 2000 km van deze band. In Danzig was het sneeuwde en het regende, ondertussen ya .. In droge omstandigheden, de band correct gedraagt. In natte gevoel geen verschil ten opzichte van zomerbanden Goodyear Excellence. Bij het rijden op sneeuw en smeltende sneeuw zeer goede grip - rijden in de goede richting - goede remmen. Na 2000 km, nee, is het niet mogelijk om deze parameter te evalueren. Als het gaat om het uiterlijk, ik hou van deze banden, maar dit is de kwestie van smaak :) Tot dusver heb ik in de winter ContiWinterContact TS810 Continental en Goodyear Ultra Grip 7 gehad, en ondanks het feit dat er goede merken, denk ik dat de havik niet afwijkt van hen! Verdere evaluatie in het voorjaar, als de samenvatting van de seizoenen. groeten

Droog wegdek1
Nat wegdek1
Sneeuw en slush1