Firestone FHSZ80 - Gebruikersbeoordeling

Wojtek W.
4,2
Hij had beter de banden! Nee, niet vasthouden aan de weg, evenals die! Naast de snelle slijtage (ik weet niet of je het tweede seizoen kan staan) heb ik geen bezwaar. Reed in plassen van 120-140 km en nauwelijks gevoeld. Ik heb nog nooit een slip ontmoet op een nat wegdek. Ik wil graag een snelle en stevige bochten te gaan. Zeer goed gemaakt, op de bergwegen. Comfort - Ik beoordeelde 4 omdat het op rolletjes loopt in de winterbanden is niet ik weet niet of het was in een andere auto (de mijne is niet comfortabel tijd :) Dan zal ik de band zelf kiezen, maar met een lager profiel omdat het profiel 60 daadwerkelijk vermindert het comfort, maar het heeft niet veel looks toe te voegen. Profiel van 45-55 tot max en min.

Schokdemping3
Duurzaamheid2
jabcoque
4,2
Ik kocht deze banden suggereert dat de evaluatie van de internetgebruikers, maar ook de redelijke prijs en uiterlijk. Hij rijdt goed in hen, ze zijn moeilijk, dus de auto is meer stabiel in bochten. Het loopvlak ziet er interessant uit, een beetje luidruchtig. Na ongeveer 12.000 kilometer loopvlak op de vooras ongeveer 1,5 mm diep dan de banden op de achteras, maar diep genoeg om te rijden minstens drie seizoenen. Voor degenen die mij willen wat dit seizoen (inclusief de eigenaar T4) moet passeren, dat toen ik hem kocht in mei 2006 was het moeilijk te vinden in de grootte ik nodig had en waar ik ze kocht, zei ik dus als ze gaan productie.

Kozlik
4,2
Het is het najaar van 2007 en het einde van seizoen 3 band. Runner geconsumeerd tweederde. zachwują banden en de parameters van het principe. Hij stopte met schreeuwen bij het starten (maar vond het niet leuk om het te doen in de nieuwe) en het is een teken dat volgend seizoen zeker weg zal gaan. Ik kijk terug en weet dat nooit aarzelt om de low-end banden te bereiken. Deze banden zijn absolute grens van kwaliteit en vanaf nu ingesteld op alleen de top. Waarom? En nee, omdat alle beoordelingen lezen winter van 2004 zijn bevestigd en geverifieerd. Overall rating 5.0 is een ondergewaardeerde allemaal. Ik vooral aanraden sceptici zichzelf dat ze de neus kunnen krassen en een lust voor teleurstellen.

qzyn
4,2
Tot slot, de auto gaat rechtstreeks, niet geraakt, maar zoemt en gedraagt ​​zich briljant op een natte weg. Binnenkomst in het stroomgebied door de groeven gevuld met water, met een snelheid van 80 tot 100 wordt het wiel niet kapen. Navigator auto en reed naar Dayton. Ik heb geen van hen aanraden. verbazingwekkende veranderingen hebben plaatsgevonden met betrekking tot Daytona voor de remmen. Een 50 km / h is ongeveer 4 meter minder. Getest in hetzelfde plein, binnen een uur in koud remmen. Ik beveel het geven van een gevoel van comfort en veiligheid. Gewicht liet gewichten op het wiel ten opzichte Daytona 40 g, wat betekent dat de band is ook heel uniform.

slawoart
4,2
Ik probeerde in verschillende omstandigheden - Poolse hole, de Duitse autobahn, Italiaans kronkelwegen op droog, nat en onder alle omstandigheden werkt zeer goed. Auto bochten te goed houden, ik voel me niet zelfs de diepste plassen en zeer moeilijk om grip te breken bij het accelereren. Autko remmen is op zijn plaats. Ik ben erg blij. Aanzienlijk verbeterde veiligheid en precisie handling. Na verbruik 30.000 km is minimaal (minder dan 1mm). Ik denk dat mijn auto verbruikt minder brandstof en is ook vrij rustig in vergelijking met de banden, ik heb gebruikt vóór (en zeer subjectief)

artur
4,2
Dit is mijn tweede item na het passeren van een ander 15.000 km. Ik hief wat troost en lawaai assessment. Geloof me, als je echt leuk. Maar tegelijkertijd handhaven het criterium is bijzonder geschikt voor een veel zwaardere voertuigen. In dit słabeuszu handhaaft de bochten als een bloedzuiger, maar het toont echt zijn mogelijkheden partij. Een profiel is eeuwig ... echt naar een andere set van 235/40/18 te kopen in grootte met ... Vectra GTS 2.2 ...

Volvo s40 T4 200 kucy
4,2
Beste bezoeker, en je kunt een band lage ruis indexie W verwachten, we spreken van snelheden tot 270 km / h, als je een snelle auto te rijden, is net zo elegant zijn niet geluiddicht gehoord van binnen, zelfs als u een steen venster band concert en hoe de motor sportwagen krijgt ze allemaal verdronken. Als u geen van de bovenstaande wat indexie band? Hoe kan zomerbanden oceniac op ijs of sneeuw tijdens het rijden, of schrijven naar een 5 ° C niet al te goed doen, is het zomerbanden! Het gebruik ervan wordt voorgesteld voor de winter en bij 8 C en niet in de sneeuw alleen sensatie zoekers, moeten we niet de sneeuw oordelen!. Ik heb 200 auto's speelgoed paard met een gewicht van 1250 kg, en ik moet toegeven dat ik zelden band en trick geven. De waarheid is dat ik gekocht van de auto en later experimenteerde met andere, Dunlopy, etc. Dit moet ik toegeven dat de banden die uitsluitend zijn geslaagd voor het examen. Ik kwam rond een bocht, op 90 graden, inderdaad we in augustus 4 rijstroken, maar toch, ik denk dat bij de ingang van de bocht met een snelheid van 120 kmh landing op een baan 3 tot mijn recht, de eerste baan de andere kant van de weg EXTRA succes, alleen al het feit dat de auto beheersbaar is geweest en tijdens een handeling niet verlaten. Ik zou graag de band in het seizoen 2007/2008. Vergeet ook niet dat gebruikte banden in het mengsel moeten gedragen beheer van hun eigenschappen tot 3 seizoenen (het over te nemen wat ik dit heb beschreven). Nogmaals, adviseer ik deze band niet in staat te wachten tot ze brengen.

Gostek
4,2
band als deze omvang tegen een betaalbare prijs. Niet één keer was ik niet in zowel natte als droge omstandigheden in de veiligheidsmarge teleurgesteld heeft altijd veel rustiger dan Bravuris Barum en beter geweest zich te houden aan de weg het enige nadeel is een zeer snelle slijtage na 40.000 przebiego liet een aantal 3 mm moeten nog steeds en hebben ongeveer 10.000 nieuwe fajerhołki ik weet het niet, misschien probeer een aantal high-end

Maniek
4,2
Banden kan het iedereen aanraden. Ik overgestapt naar het van Uniroyal RALLYE 550a Firestone FHSZ80 zijn veel beter. Rijden in natte en droge omstandigheden zijn vergelijkbaar, terwijl de reis is veel hoger. Bovendien is de band veel robuuster. Ik woon in de buurt van de bergen van de Uil, waar wegen zijn gemiddeld en het deed geen moeite me. Ik raad deze banden aan iedereen!

MeS
4,2
erg cool banden. Ze rijden het hele seizoen en nu correct gedragen in zeer droog en nat. Ik heb geen problemen met het evenwicht, of iets dergelijks had. Misschien allemaal een beetje te sterk op droog wegdek bij hoge snelheden, maar voor mij is het normaal en is geen geluidsoverlast. Een interessant aspect is een extra bonus. Met een goed geweten aanbevelen!

3,7
3,5
4,2