Goodyear Efficientgrip Performance - Gebruikersbeoordeling

Michal
5,0
De auto wordt vooral gebruikt voor het rijden buiten de stad en de typische stadsauto is vrij klein; de eis voor aankoop was om aan de veiligheidsverwachtingen te voldoen (rijden met een kind in de stoel); de andere eisen waren indicatief, vaak gebaseerd op meningen - over duurzaamheid, betrouwbaarheid, geluid of zuinigheid van de band, overal waren de meningen positief en onder vrienden/familie werd de band ook getest (niet altijd in deze maat, maar dat is een andere zaak); en het budget - het had redelijk moeten zijn omdat het niet verwacht op banden te rijden voor 10 jaar en 2-3 seizoenen (met 20-30k+ per seizoen is het nog steeds vrij veel); tot nu toe - ik ben niet teleurgesteld, verwachtingen en positieve indrukken, ik weet het niet en kan de duurzaamheid niet beoordelen ;) Ik raad het vanaf hier aan omdat het een redelijke keuze is! Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Auto:Opel Vectra 4/5 drzwi C 1.8 16V GTS

Piter
5,0
Ik werd door een Oponeo-adviseur overgehaald om Goodyear-banden te kopen - ik twijfelde tussen Dunlop SP en GY. Ik ben zeer tevreden met de aankoop. De band is zacht, comfortabel, na een seizoen zie je geen bijzondere slijtage in het loopvlak. Ze zijn stil. Ik beoordeel het brandstofverbruik niet, omdat ik met deze auto niet op andere zomerbanden heb gereden en geen vergelijking heb - het enige is dat het verbruik binnen de door de fabrikant aangenomen norm ligt. De banden deden het ook erg goed op regenachtige dagen - de auto gedroeg zich betrouwbaar en stabiel, zelfs wanneer er harder door grotere plassen werd gereden. Ik zal in de toekomst zeker nog banden van deze fabrikant kopen, het was geld dat zeer goed besteed is.

Auto:Honda Accord Coupe VI 3.0 V6 (5/114.3)

Ernest
5,0
Welkom In het begin benadruk ik dat ik zeer dynamisch rijd en altijd van remschijf verander bij de derde keer wisselen van remblokken. Ik wissel om de 50 000-60 000km van banden, de auto is natuurlijk overklokt. En nu over banden: de laatste aankoop en REVELATION met een volle tank omdat de rolweerstand altijd zo klein is dat ik gemiddeld 100-140km op de tank meer rijd. De beste banden die ik tot nu toe op een droog oppervlak heb gehad, het geluid is ook laag, op natte waterafvoer zeer goed, de wegligging werd niet volledig gecontroleerd (bij 140 heb ik ze niet gecontroleerd). Wat betreft de snelheid van slijtage zeg ik dat niet, want 15000km is niet genoeg. Over het geheel genomen hebben de banden me zeer positief verrast. En ook heel belangrijk is de productie van Duitsland en Frankrijk, uit ervaring weet ik dat de productie van bijvoorbeeld Roemenië een heel ander sprookje is. Ik begroet u en wens u een rijervaring. Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Auto:Skoda Octavia Hatchback I 1.9 TDI (66kW)

Piotr
5,0
Voor de aankoop heb ik ook andere banden overwogen - zowel goedkopere als duurdere. Vandaag weet ik dat ik goed gekozen heb. De band houdt zich goed staande op de weg, zowel droog als nat, en dynamisch rijden in de bochten heeft geen enkele invloed op het comfort van de reis. Ik was zeer positief verbaasd over het geluidsniveau - tot 120 km/u zijn de banden niet hoorbaar. bij 140/150 km/u is het geluid acceptabel - vergeleken met winterbanden is het als de helft van de schaal... Het branden op deze banden is ook bewonderenswaardig, vooral als de auto zwaar bepakt is en ik een lange afstand ga afleggen - dan zie je de lage rolweerstand het meest.Als de auto eenmaal op snelheid is, heeft hij niet veel brandstof nodig om een relatief constante snelheid te behouden... Als je veel rijdt, moet je geen spijt hebben van de banden. De zuiningheid kan op een dag wraak nemen, wat ik niemand toewens...

Auto:Ford Focus Kombi II 1.6 TDCi

Pesel
5,0
Super bandjes. Ik kocht ze zo snel als ze verscheen op Oponeo.nl en hadden nog geen beoordeling. Ik moet toegeven dat het risico afbetaald. Goodyear Efficientgrip Performance zien er gedegen uit, ze zijn erg rustig en na het vertrek van de eerste route door lange tijd daalde in mijn computer de geprojecteerde afstand niet. In de stad voel je dat niet, maar de verbranding is eigenlijk kleiner. Bij het wegrijden en remmen op droog en nat wegdek hebben geen probleem. Bochten ... een sprookje en ik soms duw ;) Ik heb op veel banden gereden, maar ze zijn geweldig, dus van mij krijgen ze 6 :)

Auto:Peugeot 307 SW

Darek
5,0
Na ongeveer 2.000 mijl gereden te hebben ben ik zeer tevreden over de grip van deze banden op droog asfalt en op nat wegdek presteren ze zelfs beter dan verwacht. Soepel rollend met een lage weerstand resulteert in een minimaal lager brandstofverbruik in vergelijking met de vorige Firestone. (0,2 L op de weg) Ik beoordeel het uiterlijk van de band niet, want ik geef alleen om de prestaties. Ik kan iets zeggen over de duurzaamheid als ik meer kilometers heb gemaakt. Naar mijn mening, zeer goede en stille banden. Nu is rijden door bochten een plezier. Goede keuze

Auto:Ford Focus Hatchback II 1.6 Ti

eljanosik
5,0
Ik beveel het zeker aan iedereen aan! De band is niet de goedkoopste, 16s zijn veel goedkoper, maar het is een aankoop waar ik erg blij mee ben. Ik werd ertoe aangezet om Goodyear winterbanden te kopen, die ook nog eens heel stil zijn (zoals geen enkele zomerband). Dit was ook de belangrijkste parameter van keuze, daarna de rest d.w.z. zuinigheid, uiterlijk van het loopvlak en alleen de rest. Ik overwoog Pirelli's van een vergelijkbare klasse, maar de reviews gaven aan dat de Goodyears "duurzamer" zouden zijn.

Auto:Volvo S60 Sedan II D3 (120kW)

Konrad
5,0
zeer rustig en comfortabel banden. Nou gedempt licht onregelmatige. Tot dusver heb ik doorgebracht 1 500 kilometer, meestal langs de route. Op dat moment was ik al drie keer te worden herijkt. Blijkbaar d met deze band gereden langs 3.000 km is normaal als je rijdt voornamelijk over lange afstanden bij hogere snelheden. We zullen zien wat er vervolgens gebeurt.

Auto:VW Passat Sedan B5 FL 1.8 Turbo (110kW)

Zadowolony użytkownik
5,0
Bijna elke reis Ik prijs deze banden. Coming voelen zich veiliger. De grootste positieve indruk die ik had na het wisselen van banden. Echter, ik voel het verschil tot nu toe. Verander het rijcomfort is zeer hoog. Geen behoefte om een ​​Mercedes te kopen om het gevoel van het rijden hem te krijgen. Verander enkel de oude banden Goodyear EfficientGrip Prestaties.

Auto:VW Passat Sedan B6 1.6

Marecki
5,0
Prowadze-auto's 19 jaar lang, ik heb meer dan 2 miljoen km afgelegd, werk in de auto-industrie en gedurende deze 19 jaar heb ik honderden verschillende auto's gereisd. Ik heb nog nooit banden zoals die hierboven gehad! Ze blijven sensationeel op pad, droog of nat, stil van binnen en de schil is minimaal. Ik kan het echt aanbevelen.

Plaats van het gebruiken:off-road en buiten de stad
Auto:Alfa Romeo 159 Sportwagon I 2.0 JTDM 16V (125kW)

4,5