Marangoni 4 Winter Comm - Gebruikersbeoordeling

Zibi
4,0

De banden worden hoofdzakelijk gebruikt op routes van Duitsland, enkele bezoeken aan de Britse na de helft van de rand. In Duitsland, de weg (veeleisende route, niet per se duur super kwaliteit). Op de wegen die heel goed werkt, de snelheid van meer dan 200 km / h, al over het probleem is ontstaan ​​na het rijden ongeveer 500 km van de vergadering, te weten, het kloppen van het voorwiel van de bestuurder. Controleren van het saldo op verschillende plaatsen aan het einde vermoeden dat placenta valt. Echter, na 2000 kilometer van het breken in een cirkel, in het bijzonder in de hoeken (trillingen in het stuurwiel en het gevoel dat je wilt nemen), op een site, bleek dat de band uitgebalanceerd misschien goed, maar gewoon is misschien wel de curve. Aan het einde van de mening Marangoni niet meer stront zo goedkoop (laten we zeggen een paar plaatsen in Duitsland) kopen. Doodt meer dan 20 000 kilometer, want ik hou niet van om te adverteren in het Verenigd Koninkrijk Oponeo (automatische bij continu gebruik van 's morgens tot' s avonds). Alleen gazowałem intens in de heuvels, dus tenzij je ongelijkheid geconfronteerd. Te veel stress, dus meer banden op de auto te kopen is alleen in Duitsland geweest (eisen index grotere capaciteit). De auto is in de Duitse platen, dus doe TUV in Duitsland, deze banden zijn slechts voor 3 jaar vanaf de datum van fabricage, dus 1,5 jaar in TUV zal niet stijgen in deze rubbers (valt gewoon in de winter) . Ook zij oud. In het algemeen in de Poolse wegen zonder speciale eisen ze kunnen aanraden, maar als iemand al meer is vereist, adviseer ik de banden van een andere prijsklasse. groeten

Geluidsniveau2
Schokdemping3
4,0