Mentor M350A - Gebruikersbeoordeling

asco
2,8
Zeker niet de moeite verpakking banden. Ik reed ze net onder de 10.000. km en kunnen ontmoedigen. Ik kocht een jaar geleden een of andere manier bevorderen 150 cent / art. Ik had niet verwacht wonderen. Echter, de banden zijn verschrikkelijk. In totaal hebben ze drie voordelen: 1 - zeer mooie uitstraling en loopvlak, 2 - zeer zacht shock demping op de weg, 3 - niet te luid. In deze, helaas, professionele afwerking. Banden op de gladde zeer snel hun grip verliezen bij het remmen. De droge of te roze. 140 pk sedan geschillen kan gemakkelijk je grip op het asfalt te verliezen. Ik wil niet met de auto rijden agressief, dus ik zal niet zeggen hoe, in lijn met de snelle bochten (waarschijnlijk niet durven om te proberen hen ook :)) Meer dan 160 kmh niet veilig in deze banden te voelen. Kortom: het is beter om iets anders te kopen, omdat ze niets hebben om zichzelf verklaart zijn prijs. Ze zijn geschikt voor iemand hoogstens langzaam en voorzichtig rijden.

Auto:er zijn geen informatie.

Droog wegdek3
Nat wegdek3
Schokdemping3
robocop
1,7
Openbaring. fatale banden. In een droge piepen hen en de auto breekt boven de 100 kmh begint te zwemmen. De echte pret begint in het nat. Voor zelfmoorden sensatiezoekers. Elke noodstop kan vergeten - het zal stromen. Als het regent, zelfs in een rotonde ze een verrassing en zich gedragen alsof de weg was ijs. Natte remmen en weg - het slachten. Daarnaast luid. Zeer goed nierownowsci de menigte, omdat er geen auto's - als iemand die niet graag de controle over het voertuig en houdt van zich af te vragen welke weg te slechts slingeren bevelen. Ik haalde de prullenbak en verkocht voor een schijntje. Stel dat een set van Delfin DK 7000 en ik voel me alsof gemonteerd een andere auto. Ik niet aan te raden.

Auto:er zijn geen informatie.

Droog wegdek2
Nat wegdek1