Michelin ENERGY E 3A - Gebruikersbeoordeling

Użytkownik
4,2
Zeer goede band. Sinds het begin van 3000 km wiel overgewicht opnieuw (na het aanpassen van de band). Uitstekende tractie op natte en droge wegen. Beheer erg veilig - in de regen op de weg naar 210 kmh auto gaat op rolletjes, in de hitte (30) dagen niet "myszkuje" op de weg bij hoge snelheden. Als je niet kunt zien het veld 30.000 km Tyre - de conditie van toeval! Pojeżdzą nog eens 30.000 zonder een probleem. Koop zeer zuinig als de afstand tot verhaal te overwinnen. Lage rolweerstand - dit een besparing van maximaal 110 kmh ik zou aanraden brandstof.

Band uiterlijk3
Sław
4,2
Ik kocht een Duitse auto. Michelin Firmowo was hetzelfde, maar 195 van de Duitse index H. veranderd dezelfde index Straat. Ik reed met verschillende banden. Deze zijn groot in de regen en remmen beide voorspelbaar. ideaal voor bochten. Hankoków aanraden aan iedereen (niet geschikt voor elk paard), maar het is goed in droge omstandigheden, in de regen en in de hoeken Debica - extreme sensaties. Ik reed heel goed in andere auto's op Pirelli en Fulda, maar ondanks deze indrukwekkende aspect is zeer goed.

Band uiterlijk2
driver
4,2
De band is goed onderhouden in droge handling, met veel vertrouwen in de hoeken volledig voelen, rustig en comfortabel, uitstekende slijtage laag, vooral in de voorste eenheid en wanneer er meer dan 300 Nm. De regen heeft omdat het erger, slechte aandrijving zonder asr-in, het probleem van tractie 3e snelheid, gemiddelde grip op de natte curve, remmen in de natte, zodat de groeven van water problemen, met name boven 100 om 120-160 die hardcore. Een goede band voor normaal rijden, maar snel is iets ontbreekt.

Nat wegdek3
Band uiterlijk3
ZADOWOLONY
4,2
Clincher veel groter dziurom vergeven op onze wegen, maar heeft een zeer zachte rust om echt grote troost kant rijden, adviseren tegen dit profiel voor mensen die agressieve rijstijl bijzonder hoeken (de zachte kant te gebruiken en de band opent ) daadwerkelijk vermindert het brandstofverbruik. Voorheen was het gebruik van Continentale ContiEcoContakt in deze omvang is het Michailow afgrond, zelfs zimowka was rustiger dan Conti. Voor degenen die liever een rustige rijstijl zeer aan te bevelen.

IK
4,2
Ik reed ze meer dan 70.000 kilometer en de finish was zeer goed, helaas het loopvlak was te weinig. Tot nu toe reed ik vooral op goedkopere merken, en nog veel meer, en niet willen. Deze kloof! Zelfs in de sneeuw rozjeżdżonym ze beter zijn dan mijn "winterbanden" Debica. Twee keer per jaar, na het vervangen van de banden beginnen met een compleet andere auto te gaan. Misschien ander goed merk banden zijn zo goed, maar ik was niet teleurgesteld in any way.

Konrad
4,2
alleen Michelin. Om barumach na de regen, kon ik niet starten vanaf een plek nu na de oprichting van ENERGY E3A het probleem verdwenen. Natte bij krachtig remmen ABS werkt soms, maar alleen op de slechte bestrating, en zeer zeldzaam. De stilte in de auto voordat barumkach ondraaglijk lawaai. In de vorige auto werd ook bevestigd een reeks van schoenen michelinach maakte meer dan 80 000 km minder winter periodes. ik beveel

MAREK-SZANEK
4,2
Nieuwe band is niets minder niets nieuws toe te voegen. Als je ooit de band is alleen kopen nieuwe. Ik ben erg blij met de nieuwe Michelin banden te hebben. Ik gebruikte om te rijden in stimulerende middelen, en toch is het niet. Zoals naar de winkel kocht ik op het internet, Slippers kwamen zeer snel en bestelde me als - grootte, de fabrikant, het land van herkomst, allemaal geweldig. Dank je wel!

40SV
4,2
Banden gekocht met een auto in 99 jaar, nu in mei schreef ik de loop van 85 k is 3 mm voor, achter 4,5 mm, droog gevoel rijden hetzelfde als zeven jaar geleden, in de natte is minder dan 60 k gedaan in zeer glad augustus met een plotselinge stop. De eerste twee seizoenen werden ook gebruikt in de winter en een aangename verrassing hier, winterbanden maar niet helemaal een fatsoenlijke rit.

Band uiterlijk3
Darnok
4,2
Het uiterlijk mag niet worden geëvalueerd, directionele banden er beter uitzien. Maar dat is niet het punt. Te verfraaien zijn Fele. De banden zijn rustig en zijn beurt, rainstick niet verraden in eerste instantie beter dan BARUMy. Goed en een goede prijs. Uitstekende service voor alle www.neumático.com soepel zonder verrassingen, en de gratis pendeldienst naar de afgesproken tijd. Alleen primaire transactie.

Nat wegdek3
Band uiterlijk3
Rafał
4,2
Dus ik heb het besturen van deze auto ook Dunlop en Goodyear banden. Dunlopy uitgeput zeer snel, want na ongeveer 60.000 kilometer, rekening houdend met dat in de winter zou ik naar winterbanden. Echter, het gemiddelde verbruik Goodyear'y begon intensivering afschuwelijk geluid op een bepaalde snelheid. In eerste instantie dacht ik dat het probleem ligt in de schorsing en maakte alle inspecties en tests nodig zijn, en toen kwam het probleem ligt in de band en najprawdopodbniej in de mix, want visueel was er geen bewijs voor het bestaan ​​van anomalieën in het gebruik van banden die het lawaai van de wielen kunnen veroorzaken. Michelin in deze zin is een goede band.

Auto:Seat Toledo II

3,6
3,7