4,6
Goede banden rondom, maar het is luidruchtig op het betonoppervlak van de snelweg

Plaats van het gebruiken:off-road en buiten de stad
Auto:Audi A8 Sedan D3 4.2 FSI Quattro (246kW)

Barka 46
4,3
Michelin, maar alleen michelinki, ben ik persoonlijk van mening dat er geen betere band nich.Dlaczego, dus ik heb een Honda Civic hen r.przejechałem 2005 90.000 km, paardrijden tot nu toe, maar zal de Wiek vervangen. są duur, tenzij je niet kopen / is jammer / .Wrócę Poolse banden, die ook dobre.Honda 6 is reeds in mijn auto, ik Lanosa 1.6 macht en reed 106 km Debica Furio zonder onaangename niespodzianek.Cudze en beloon uw banden niet znacie.Polskie zijn erg goed en hebben niets te schamen.

Plaats van het gebruiken:off-road/stad
Auto:Honda Civic Hatchback

link2jack
4,2
Ik weet uit de vorige driver loopt Ford Focus - en ik droeg een commentaar waarin "u" op banden geschreven met zwak vast te houden aan de hoeken - en kan niet bevestigen dit - Focus had twee weken als een vervangende auto - Ik heb het al ik had 500 km op de teller Nowka So - en had vast aan de weg en de bandenfabrikant Michelin een ontmoeting met de sterkste en zeker de rolweerstand van banden weigert te zeggen snel botsen! Nu heb ik een C5 en een geweldige job. De consumptie van 10 FFM - zo goed als nul. Minus One - de sneeuw is verschrikkelijk - ABS en ESP in gebruik non-stop. Werken het beste sneeuw aalscholvers 7 jaar mijn broer in de auto. Algemeen zou ik aanraden - maar als ik ga om te veranderen, want het is waarschijnlijk het topmodel. Maar zeker zal MICHELIN - niet beter dan de Michelin banden ...

Auto:er zijn geen informatie.

atoz
4,2
opny kocht de auto, maar een michelin typische ... maar niet zo vochtig is het even goed, en mag niet: D, samen met 7-inch wielen waren nog steeds in het droge, en nu op een smalle rand won comfortabel . Natuurlijk, de afgelegde afstand uitwisselbaar met winterbanden en als volgend seizoen is een stapel nieuwe banden alleen aanwezig leeftijd aan de macht, want hij is nog steeds rond het loopvlak beter dan danlopa sp 01 band en lichtjaren beter dat de conti comfort (alle ah) algehele Michelin Gedreven door zowel de hele tijd, en de eerste grote continent gedrag snel verliezen hun eigenschappen. volgende aankoop is waarschijnlijk niet uit de vraag - dit is niet langer de banden nowzego broer, maar ondanks de hoge prijzen Michelin - we

Auto:er zijn geen informatie.

Schokdemping3
Krzysiek "długi"
4,2
Ik reed op verschillende banden met een "high-end" onder anderen. Good Year, Bridgestone, Continental en Michelin. Sex zeker banden. Hoe gedraagt ​​in droge omstandigheden kan worden verwacht om goed te zijn, maar ik was verrast door het gedrag van vocht - zeer positief. Voor mij is het vier-wiel aandrijving slechts een openbaring. Grip in de bochten op droog of nat wegdek maakte geen verschil en extra comfort in de vorm van lawaai. Momenteel is de maximale band thymus en zeggen het loopvlak gevlogen aan het einde van de buitenzijde van de band en het wegdek śliskij minder dan voorheen ontheven. Maar omdat het was tijd voor hen. Ik heb zeker In hetzelfde type band.

Auto:er zijn geen informatie.

Paweł
4,2
Original equipment banden werden dunlop mijn auto. Hoewel ik ben niet van plan om het verschil waargenomen in de weg te herinneren, het rijcomfort en vooral het gevoel dat ze een veilig gebruik van Michelin Pilot Primacy. Dunlopy Ik ging na 40 mil. natuurlijk - net iets meer dan! Ik ging w / de Michelin 60.000. en ze hebben de profieldiepte van 4 mm - misschien aan het einde van het zomerseizoen - 20 andere mil. kalm. Aankoop Pilot Primacy banden verschil in prijs Dunlop was: 50 PLN / st. Kortom, naar mijn mening, deze band Michelin is het beste voor gebruik en dus goedkoper te lopen, niet om de veiligheid te noemen - omdat je niet kunt meten. ik beveel

Auto:er zijn geen informatie.

Band uiterlijk3
Wojcieszyn
4,2
Świetne rubber. Zeer rustig (bij elke snelheid bereik) en groot is om bochten en remmen droog te houden. Bij het remmen op nat band ook erg goed, maar natte bochten kon (natuurlijk, hoe vooruitgelopen) verloor grip, maar deed dat zonder waarschuwing. band een beetje nerveus (bij het remmen op oneffen myszkowaly - nu veranderd in sportcontact2 en zijn veel stiller). Zou dit ten zeerste aanbevolen band weer kopen als ik niet was de 50K loopvlak was 2 mm - een beetje te snel voor mijn smaak en banden voor bijna 400 goud per stuk.

Auto:er zijn geen informatie.

Schokdemping3
tomaszx
4,2
Ik lees wat er gezegd wordt in de comments - om brysko: vriend hoe het houden van de banden in de bochten en sneller, en de auto is instabiel eenmaal gebroken schok of losheid in de suspensie (in plaats van 1) hebben geschreven de banden waren de wyzabkowane ekspolatacji (dit is al de laatste teken van amorow slijtage - dat was een lange tijd geleden om te delen - zeker band snel vlogen) - 'lang' Chris heeft geschreven aan het einde van zijn band blies " na de randen "en had inflator zich niet voor tanden? (Een symptoom van een te lage druk) Ik heb deze reus versie van de band 225 / 60R16 (en zo hoog - als het wordt gezegd dat het een veel vlees hebben;) geen problemen met stoepranden) Algemeen pozytw (de auto is rustig en stabiel hoewel zet deze banden op de achteras een beetje moe (dus je hoeft ze niet in het nieuws) voor het andere merk, maar nieuw en iets lager dan 225/55 banden (alleen gesticht) zo mijn mening is niet overtuigend

Auto:er zijn geen informatie.

3,4
3,6