Nokian Tyres Hakkapeliitta LT - Gebruikersbeoordeling

Ricca
4,7

Ik woon in Bolzano en ik gaan vaak naar de bergen, want ik breng dingen naar de winkels in het land, met andere banden hebben altijd problemen gehad winter _ in sneeuw of modder c willen dat hun goede banden, de Nokian Hakkapeliitta LT ze zijn redelijk goed in de sneeuw, in plaats van ze zijn redelijk goed, geen problemen op te lossen door de besneeuwde straten van het land. Ik zal de volgende cha zelfs het hele jaar door te nemen, raad ik aan om alle Greetings

Danilo
4,7

Ik heb een busje transit ford, ik was op zoek naar winterbanden die het mogelijk maken me om te gaan in de winter in Duitsland en het doen ronden in Noord-Italië, de Nokian Hakkapeliitta LT is perfect voor mij, heb ik nooit had de beste banden in de sneeuw en modder, machine en heel vaak last, maar ook de gehele lading van de banden niet snel slijten, Nokian Hakkapeliitta LT en het tweede seizoen, moet je weten dat lange wandeling me, ik ben altijd in beweging, als je Het heeft een furgono deze banden zijn voor u :)

Tonnino
4,3

Ik doe veel kilometers met mijn mooie grote auto, ik ben een vrachtwagenchauffeur met de last vaak naar Duitsland of Zweden, mijn vriend, die ook was een vrachtwagenchauffeur te bevelen dit model omdat er weinig winterbanden in deze omvang. De Hakkapeliitta LT zijn perfect in de sneeuw, in Zweden, de temperatuur vaak daalt onder nul, maar de banden er gebeurde niets, ik ook graag het ontwerp van het loopvlak, is het wiel zeer gebeeldhouwd, goed voor de voorwaarden moeilijk, sommigen zeggen dat het een beetje luidruchtig, maar eerlijk gezegd heb ik niet te realiseren. Raad van de Hakkapeliitta LT om alle vrachtwagenchauffeurs!

4,6
4,2
4,6