Nokian Tyres WR D4 - Gebruikersbeoordeling

Wojtek
5,0

Banden zijn zeer rustig, met zijn "zachtheid" absorbeert hobbels in de weg. Toen de eerste sneeuw viel een beetje een potestowałem op een externe instantie. Ik was het verkrijgen van snelheid van 50 km / h rem, als een obstakel voor je. Ik was verbaasd over de effectiviteit van deze banden, dus meestal geremd op droog asfalt. Bij een andere gelegenheid, toen de ochtend was ijs op de weg van de verstedelijking naar de heuvel (waar de auto's altijd glijden) te verslaan zonder enige inspanning. Ik zou het aan een van deze banden.

Economisch rijden-
tusiek66
5,0
Mijn eerste seizoen reed ik op Nokian-banden. De winter zoals iedereen zag was zacht, het roer maar er was bijna geen sneeuw. 18.01.2018: Poznan's verse sneeuw, een verlamde stad, de meeste chauffeurs glijden op hun "winters" maar Nokian roteerde al het mooie. Geen probleem met het onderhoud van het spoor, geen probleem op de heuvel. Op A2 snelweg is er geen probleem met glijdende modder. Op droge wegen is de band niet geluiddempend, maar gewoon stil. Heeft de band brandstof bespaard? Het is moeilijk te zeggen, want als het zo is, is het niet significant. Ten eerste, het heeft het niet verhoogd, wat al een groot ding is. Ik beveel u aan

Aleksandra
5,0

Ik kan Nokian winterbanden aanbevelen met een gerust geweten. Dit zijn mijn eerste banden van dit bedrijf, maar zeker niet de laatste. Ik koos ze omdat veel mensen hun veiligheid aanbevelen en een getest product van hoge kwaliteit wilden. Ideaal om door de stad en verder te rijden. Ik had geen noodsituatie waarin ze het niet aankonden. Precies zoals in de beschrijvingen van de fabrikant, neemt de band, vanwege het grote aantal groeven, de modder, water. Hoog rijcomfort, geruisloze werking van de band. De auto was licht en gemakkelijk te besturen. Zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

PieroLalune
5,0

Road, nationaal, stad, berg weg, sneeuw en ijs, deze 4 banden zijn echt uitstekend en het zetten van het vertrouwen in de praktijk! De auto is boven heeft Watt en 4-wheel drive, had schoenen die ermee gepaard gaan! Dit is niet de eerste keer dat ik te kopen Nokian, en dit is zeker niet de laatste! Ik vergat, de prijs !! Dankzij OPONEO omdat uw site is zeer goed gedaan, zelfs de beste !! Ik neem bijna een andere site voor 40 cent goedkoper en ik dacht, als alle informatie en vergelijking van u afkomstig is, was het een terechte beloning!

Plaats van het gebruiken:off-road/stad

Mateusz
5,0
Ik heb deze banden al meer dan twee maanden. Ik reed iets meer dan 1200km in een 150-pk personenauto van 1,5 ton. Meestal binnen stad. Wat ik merkt op toen de banden kwamen, was de geur van rubber. Andere atypische eigenschappen dan "normale band". Nokian voegde van wat ik las raapzaadolie aan de rubbermengsel toe, misschien veroorzaakte het zo'n ongewoon effect. Ze ruiken echt als geen ander. Ik ben niet iemand die aandacht besteedt aan het uiterlijk van het loopvlak, het maakt me volstrekt onverschillig. Voor mij is het de bedoeling dat de band effectief is in het remmen, aftappen van water en sneeuw modder. De tweede positie wordt ingenomen door geluid en de derde door rolweerstand. Maar ik moet toegeven dat dit loopvlak er uniek uitziet en er mooi uitziet. War de tractie betref blijft de band veilig op de weg, is zeer stil en piept niet in bochten. Bij hoge snelheden op de snelweg is het geluid van de banden helemaal niet storend, het is minimaal en het is een echte plus voor Nokian. Ik had de kans om te rijden in de stad tijdens de echt stortregens. In plaats van wegen waren er beken. En ik ben blij hoe de band met het water omgaat. Bij 70 km/u hoorde ik in zulke omstandigheden alleen het geluid van 'gekamd' water en zat de auto als vast. Wagensporen met water? Voor deze banden is dit niet relevant. Remmen? Vanaf 70 km/u in deze regenachtige omstandigheden, zag ik geen verschil in remmen in vergelijking met een droge weg. Als het gaat om winterse omstandigheden, de sneeuw was misschien een beetje meer voor een paar dagen en de banden zaten ook. Alles is heerlijk op de modder na deze sneeuw. Maar dit is niet genoeg om op de een of andere manier hun effectiviteit te verifiëren of betrouwbare adviezen uit te brengen. Het geeft je 6 op krediet. Omdat banden perfect zijn voor zowel droog als nat wegdek. Wat de rolweerstand betreft, heb ik geen hogere verbranding geconstateerd na het verwisselen van de zomerbanden (Pirelli) voor deze winterbanden, maar ik zal nalaten deze te evalueren vanwege hun lage kilometrage. Ik beoordeel duurzaamheid niet op basis van afstand. Dempen van ongelijkheid - zoals voor mij een licht zinloze parameter. Dit is afhankelijk van de hoogte, de bandenspanning en de vering van de band. Naar mijn mening hebben premiumbanden allemaal dezelfde dempingskenmerken. Daarom maak ik hier ook geen beoordeling. Als je 1500 pln wilt uitgeven en je wilt er winters voor kopen, raad ik ze van harte aan. Zo niet, dan lukt het Barum banden wel, maar ik denk dat het de moeite waard is om te investeren in banden, het is immers het enige deel van de auto dat de auto direct met de weg verbindt... Tot slot, na het aantrekken van de banden, is mijn grootste zorg in de ochtend hoeveel tijd het me kost om mijn auto te reinigen en of ik op tijd kan werken, in plaats van of mijn banden het weer van vandaag aankunnen. Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Economisch rijden-
Adrian
5,0
Ik heb de banden 10 dagen geleden gekocht en heb er zo'n 700 kilometer van gemaakt, dus ze zijn nog steeds bijna nieuw. In het begin was ik gefascineerd door het loopvlak, toen kwam ik langs, maar met elke dag vind ik het steeds leuker. Tot op heden, 20.10.2015, is er nog geen gelegenheid om te testen op sneeuw, dus de evaluatie wordt vooraf gegeven - in de hoop dat u zich niet zal vergissen. Op droge band geruisloos, grip, zeer gemakkelijk te rijden. Ook in vergelijking met premium merk zomerbanden (Vredestein Sportrac 5) zijn de manoeuvres in de parkeergarage zacht en geluidloos. Grote demping van oneffenheden. Toen ik op de rotonde de enkel raakte, had ik de indruk dat de band de enkel eronder vlechtwas. Op nat wegdek, vol fascinatie. Bij het starten heeft de band niet één keer grip verloren, niet agressief maar dynamisch - tot ca. 2700 omw/min. Bij regenval en snelheden tot 120 km/u is het voorspelbaar en alleen hoorbaar dat er water uit de lucht wordt gegooid vanuit een plastic wielkast. Ik verwacht naar de sneeuw.

Rodger
5,0
De banden bieden veiligheid om een hoge niveau. Goed zowel op droog als nat wegdek. De auto glijt niet uit op besneeuwde wegen. Tot nu toe eignelijk geen slijtage zichtbaar maar ik heb ze nog niet zo lang en had nog geen kans om ze op ijs te testen en ik vroeg me af hoe duurzaam zijn de banden. Hoog comfort, hoger dan mijn vorige winterbanden. Ik denk dat Nokian WR D4 zijn de beste winterbanden die ik kon kopen in de afmeting 185/65 R15. Bij Oponeo waren ze goedkopen dan bij andere webwinkels. Snel afgeleverd, alles liep zonder problemen. Ik ben dus erg blij dat ik hier de banden heb gekocht en dat ik dit model heb gekozen. Ik beveel deze winkel en deze banden aan iedereen.

Economisch rijden-
Zen
5,0

Op het eerste, kan ik bewijzen dat ik woon in Duitsland en lokale wegen gebruikt rosquillas gekocht. De eerste keer dat ik kocht dit merk van banden voor het winterseizoen. Mijn indruk? In de ogen van de banden geplant tussen konkurencji.Bije pulp over zijn hoofd, letterlijk, in elk opzicht. Het gebied dicht bedekt met sneeuw (Duits-Zwitserse en de Alpen eigen grens ... een openbaring ... Deze banden rijden door de sneeuw naar de zomer warm asfalt. Autopista paard? Zero probleem ... regen ... 170-180km / h, en ik voelde me veilig product Mega vals geld.)

Żeton
5,0

Uiterst stille banden (Bridgestone lijkt te bezszmerowa worden). Backcountry verbranding werd verminderd met circa. 0,6 l / 100 km in de stad met ong. 1 l / 100 km. Vochtig en lichtjes NEVADO (nu slechts twee dagen waren lichte sneeuwval) bij 160 km / h. banden vasthouden aan de weg als lijm, en de remweg is verrassend kort. Winterband ontworpen door Scandinaviërs en geproduceerd in de nieuwe fabriek in Rusland - kon beter gekwalificeerd voor sneeuw. Lang wachten op een winterband voor het onderdrukken van klasse A, maar echt de moeite waard!

jj
5,0

band grepen goed op nat wegdek zonder wielspin bij het verhuizen. uitstekende droge grip geen verschil is nog steeds een goede grip in de banden van 24 graden c. grepen goed, niet veel ijs sneeuw dit jaar geen tekenen van slijtage mijlen 6000 wordt gekenmerkt door m + s zo erg zwaar zomerregens been greep de hele tijd veilig. Ik zie niet in interchange voor zomerbanden, omdat je alleen maar weer te veranderen in 6mths @ 40- £ 30 voor dat deze laatste drie jaar = 2 banden swapping niet opgeslagen wanneer het apparaat beschikt niet over een eenheid f1! Hij kocht in november 2015

4,5
4,4
4,5