Semperit SPEED - GRIP 2 - Gebruikersbeoordeling

Marek
4,7

Op een gladde ondergrond om perfect te houden, als sneeuw (spreken nówkach), en hebben een vergelijking met goede banden (Snowtrack3 - Vredestein) - in de sneeuw, tenzij ze zelfs een beetje beter op nat asfalt zijn misschien een beetje slechter, maar de verschillen zijn niet duidelijk en kan subjectief zijn. Comfort afschrijvingen - sensationeel. Daarentegen is de verbeterde versie - (want dat is gekocht op de bus) I verwacht tenminste enige stijfheid en hier is teleurgesteld. Zo zacht eng. Het tweede paar hebben Vredestein - Snowtrack3 en toch zijn zacht ik dacht dat - omdat ze veel zachter dan de vorige Toyo waren. Tot nu toe - in vergelijking met Vredkami Semperitki lijken zachte globes. Wij hebben skiën in 7 personen en duurzame bus volle belasting, dus het kan niet zo slecht, maar "slijtage" op de zijkanten ... mislukking en duurzaamheid niet oordelen - gebruikt voor korte (5k mijl).

Band uiterlijk3
Saturn
4,5

Het is waar dat de banden een paar dagen, en de echte winter is het nog niet, maar nu al twee missies na 800-900 mijlen worden gemaakt, dus ik kan iets zeggen. Ten eerste, ik was verrast met kleine verzetsbeweging. Aangezien het wiel lichter is dan de zomer. Mijn auto verbruikt minder tijd dan de zomer Semperitach Michalinach !!! Het is moeilijk te geloven. De banden zijn rustig (net boven 130 hoor je dat deze winterbanden) en vrij zacht, maar op een leuke manier - zeer goed gedempte dans en de auto in de groeven. Dat betekent dat de zomer Michalina zijn een beetje stabieler in de bochten, maar ik voel dat alleen droge podociskać komen naar mijn mening. Een stuk speelgoed auto is mijn Sharan 1.9 TDI 150 pk, zo zwaar en krachtig. Het regende veel onlangs en ik moet toegeven dat deze winterbanden in het water zijn erg goed, de auto remmen en ABS verbazingwekkende niet aan. ASR traction ook niet zet me aan. Tot nu toe kan ik niets slecht over hen zeggen. Ik weet niet het uiterlijk van de kaft, want het zuigt, maar duurzaamheid nog steeds niets weten. Zeker zal ik schrijven na de eerste zware sneeuw (waarschijnlijk zal ik 10.000 kilometer te hebben). Ondertussen, raad ik aan om iedereen die het comfort van banden en natte veiligheid willen.

Saturn
4,5

Hij nam me onder verschillende omstandigheden een paar duizend en ik moet toegeven dat de band is zeer stil, omdat zimówkę! Het is zeer zacht en comfortabel, want zo heet was 15 begint te slecht, zelfs banden rubber ruiken. Maar wat mij het meest verbaasde is de daling van de verbranding ten opzichte van de zomer Michalinów. U kunt natuurlijk, als gevolg van het feit dat de winterbanden rijdt een beetje langzamer, maar zowel mijn vrouw merkte dat deze termen lichter en betere banden speelgoed auto te schuiven richting. De band is geweldig op natte en gladde oppervlakken, sneeuw kopnego niet getest. Nadelen? Wel is er een band voor atleten onderworpen aan kleine bochten. Misschien is subjectief, want ik heb een 1.9 TDi 150 pk (154 pk en 367 Nm rollenbank meting) en 1800 kg melkweg. Hoe dan ook ik aanbevelen. Rustig, comfortabel en zeer geschikt voor nat en glibberig.

rajmek diagnosta w austri
4,5

De band moet goed aangezien de meeste Oostenrijkse politie op de ritten zijn.

Sneeuw en slush-
Kuba
4,2

Banden gewoon het ervaren van zijn vierde winterseizoen. Het feit dat dit het laatste seizoen voor deze banden. Ik heb in deze winterbanden in de stad, weg, droog, nat en besneeuwde gedreven ongeveer 40 000 kilometer. De band doet het heel goed op besneeuwde wegen. Uitgevoerd veilig. Ik heb een vergelijking met Kleber, Bridgestone, Continental voor verschillende automodellen en echt aanraden dit model. Ik ben erg blij en het heeft me tot nu toe niet teleurgesteld over de effectiviteit ervan of niet kolokwialnie- gezegde opreed. Ik heb een andere stijl van rijden, maar in situaties waar we meer grip nodig handvatten perfect noodsituatie. Samenwerkt met de remmen van mijn auto zeer goed (met name het schrijven vanwege de ervaring met dezelfde banden in verschillende auto's en niemand is ervan overtuigd dat de auto model op de rem is van groot belang) Slijtvastheid volgens mij is goed. Profieldiepte is erg goed, ondanks de vele duizenden kilometers van droge wegen. Ik zou aanraden.

Geodeta
4,2

eerder behaald in drie volle seizoenen deze banden Dacia Duster (meer dan drie en een half jaar van gebruik 000- 195 banden waren nog steeds in matig). Samy kocht ik deze banden voor Skoda Octavia III, reed een seizoen, mijn moeder nog steeds de hoop om ten minste twee weerstaan.

Band uiterlijk3
Huub
4,0

prijs is goed, ik gebruik Semperit SPEED - GRIP 2 jaar in mijn vorige auto en mijn zoon gebruikt in zijn vakgebied

Lukash
3,2

Hallo, ik kocht de banden in 2010, samen met de auto. Voor de eerste twee seizoenen van de winter alles goed was in het derde begon een probleem met de balans wielen. De trillingen in het stuurwiel na 3 wyważaniach op fatsoenlijke workshop is niet op te heffen. Ze zijn kleiner, maar aanwezig zijn. In de zomer nam al goed haar hand. Ik wil hieraan toevoegen dat de schorsing remmen enz. Alles wordt gecontroleerd en is prima. Zodat dezelfde rijgedrag, meest aanbevolen. Ik heb nog nooit een probleem gehad met afwijkingen naar links of op de weg in natte sneeuw of sneeuw. Voor de droge en water zijn ze ook erg goed. In dit opzicht is de meest aanbevolen. De tweede auto die altijd nieuwe Michelin Alpin P3 en waren niet beter dan degenen die hoewel duurder.

Droog wegdek1
Nat wegdek1
4,2