Sonar SX2 - Gebruikersbeoordeling

Giovanni Giratoio
4,6
Volledig tevreden met de aankoop, na 40,000 kilometer band is altijd perfect, ik kan niet nog eens 10.000 kilometer te doen aan de rustige, goede grip in natte en droge omstandigheden, schande over het lawaai, vooral voor de slechte opname van onregelmatigheden, maar ook als gevolg van een kleine loopvlak van het wiel. Ik ben er zeker van dat de waarde is onovertroffen, zeker zal ik deze banden te kopen.

Auto:Seat Ibiza Hatchback IV 1.4 TDI

Schokdemping3
tora
4,6
. Aangekochte banden als tester 'Er was offline heeft geen mening over hen, maar verleid door de goede producten van het bedrijf dreigde volledig betaald als controller en wyjezdzilem heleboel band dus het kan een vergelijking Deze banden zijn toont de droge / natte geld echt de moeite waard .... -. Prachtig openbaring die de auto en niet eng snel overwinnen bogen te houden als bij slijtage -..... ik weet niet ik heb een beetje minder 5.000 mijl van aannames momenteel niemand kan zien problemen met de balans is er ongelijkheid onderdrukt prima, maar sterk genoeg gaten zijn. hoorbaar, tijdens het rijden op een oppervlak even stil enige wat je kunt vinden fout met dit patroon en de verschijning van het loopvlak van de band -. mooier :) in mijn auto eerder liep Dunlopy SP Sport 2050 - de sonars zijn zeker beter in elk opzicht.

Band uiterlijk2
OCTAVIA_RS
4,6
We kochten de auto, omdat zijn vrouw waren op promotie. De omgeving is niet gek. Banden uitsteken succes. Er zijn te stil - in het bereik van 60-100 km / h slychac hen. Ik weet niet hoe sportief rijden, omdat zijn vrouw heeft een iets minder dan 100 pony's onder de motorkap en zware controleren of het in de auto, maar ik moet toegeven dat, gezien de prijs die ik ben verbaasd. Het is moeilijk te breken of voer schaatsen. Als ik had 200 pk is waarschijnlijk het geval zou anders zijn. Hoe dan ook, de auto 100 pk tot 100% van de aanbevolen - ik probeerde deze leukemie als ik kon en heb niet gefaald. Een zeer positieve prestatie in de regen - u kunt normaal droog gaan. Augustus goed om de banden in de natte houden.

Band uiterlijk3
szlachcic
4,5
Ik ben gedwongen om nieuwe banden te kopen nadat iemand me poprzebijal de hele appel. Ik had niet veel geld om het merk helemaal niets, want ik was nog niet klaar om dergelijke uitgaven. Padlo deze donuts. Ik ben erg blij. Houd droog of nat - eerste klasse. Auto stevig ongeacht de snelheid aan de weg. Auto voorspelbaar, zelfs in de snelle bochten in de regen. Deze augustus echt niet verwacht. Als voor ongelijkheid - Ik merkte een vreemde kwaal. Banden als ze zijn niet erg warm kan zelfs het doorsturen van de kleinste gat in de auto. Na ongeveer 5 km situatie drastisch aan het veranderen is en alles is zeer goed opgenomen. Ik had niet zo'n indruk op een andere band. Als voor de slechte kanten - lawaai. Tot 100 kmh slychac, met een punt gescoord. Sommige niet erg sterk weg, maar in vergelijking met mijn vorige auto een beetje sterker. Maar deze tractie aandoeningen die kunnen een oogje dicht te knijpen. Banden meest aanbevolen. Nu is het nog blijer dat ik niet duurder kochten.

Schokdemping3
Band uiterlijk3
Piwo 69
4,4
Wat betreft de banden om prijzen te koelen. Ik heb geen probleem. In een grote natte. Ik zou aanraden.

Auto:Dodge Caliber Hatchback I 2.0

Band uiterlijk3
bogus_m3
4,2
Ik begonnen met een coupé met 200 pk. het houden van het oppervlak, ongeacht de voorwaarden van de perfecte vorm. Grote kwaliteit rubber met betrekking tot dit geld. Ik weet sport snel en de banden niet op te slaan. heel goed ze werken. geluidsnorm. noch rustig noch luid. ze vrij hard. Ik nog steeds op zoek woedend kamyszki augustus op de slots. in het schuren. een set van regels van de banden slijten in 15.000 mijl. in deze przelatalem 5000, en ik zie de ingrediënten 20kkm zachtjes. Ze kunnen niet zien er erg mooi eigenschappen, maar de vangst. voor het volgende seizoen van het idee van het model SX1.

Schokdemping3
Band uiterlijk2
CD
3,2
Goede band voor de prijs. Ze hebben dezelfde band als opnieuw gebruikt.

Auto:BMW 3 Series Sedan E46 320d (95kW)

Nat wegdek3
Schokdemping2
Band uiterlijk3
Taxi 191
2,3
Ik wilde deze banden proberen 1e prijs in de achterkant van mijn Audi A5 3.0 TDI .. Een echte ramp, de auto is onhoudbaar in de hoeken en op de wegen van dobbelstenen die min of meer vervormd zijn, alsof ik groter zijn dan de 140 kmh op de weg ... Het falen van mijn A5 begint te wiebelen! Hoe dan ook, met 1.500 km en ik schoot, ik beschaamd / bang om te verkopen! Een mooie cochonerie deze banden! Ontvluchten!

Plaats van het gebruiken:off-road en buiten de stad
Auto:Audi A5 Sportback

Droog wegdek2