Terug naar onderwerpenlijst

Het verloop van de klachtenprocedure

De klachtenprocedure is simpel en handig voor de klant. Als u een klacht over de goederen wilt indienen, neem dan eerst telefonisch contact met ons op via +32 02 880 02 10 of via e-mail naar reclamatie@oponeo.be

Vervolgens moet u een klachtenformulier invullen en foto’s van de betreffende artikelen maken. Vervolgens sturen wij een koerier om de artikelen op te halen op de door u genoemde datum. 

Wij stellen u telefonisch, schriftelijk of per e-mail op hoogte van onze beslissing, die wordt genomen op basis van inspectie van de goederen of de ingediend foto’s. 

In geval van een (gedeeltelijk) positieve beslissing kunt u kiezen tussen vervanging van het product of restitutie (gedeeltelijk of volledig). Als de beslissing negatief is, kunt u verzoeken om de artikelen naar u terug te sturen naar een adres van uw keuze (hiervoor zijn verzendkosten verschuldigd). Wij kunnen de artikelen ook kosteloos verwijderen.

Contact met de consultant

  • Vandaag Gesloten
    • Vrijdag 02.05 8 - 20
    • Zaterdag 03.05 Gesloten
    • Zondag 04.05 Gesloten
    • Maandag 05.05 8 - 20
    • Dinsdag 06.05 8 - 20
    • Woensdag 07.05 8 - 20
    02 880 02 10
    Stuur ons een e-mail
    Chat met een adviseur