Terug naar onderwerpenlijst

Ik heb gekozen voor levering inclusief wissel. Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

Het bezorgadres kan alleen worden gewijzigd als de bestelling nog niet verwerkt is en de goederen nog niet verzonden. Als u uw bezorgadres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice via e-mailadres info@oponeo.be of telefoonnummer 02 880 02 10 .

Contact met de consultant

Vandaag 8 - 20
  • Vrijdag 30.05 8 - 20
  • Zaterdag 31.05 8 - 14
  • Zondag 01.06 Gesloten
  • Maandag 02.06 8 - 20
  • Dinsdag 03.06 8 - 20
  • Woensdag 04.06 8 - 20
02 880 02 10
Stuur ons een e-mail
Chat met een adviseur

Wij geven om jouw privacy!

Wij maken gebruik van cookies om de juiste werking van de website te garanderen.
Door akkoord te gaan met alle cookies, sta je ons toe om content af te stemmen op jouw behoeften en voorkeuren tijdens het doen van aankopen.
We verwerken gegevens voor de volgende doeleinden: Om het gebruik van onze sites te vergemakkelijken, om gepersonaliseerde inhoud en reclame te presenteren en de meting daarvan, om statistieken te maken, om de functionaliteit van de site te verbeteren.
Onder het tabblad „Instellingen” kun je kiezen welk type cookies je wilt toestaan.
Door op „Akkoord” te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies volgens de instellingen van jouw browser.
Je kunt deze keuze op elk moment wijzigen door op de optie „Instellingen” te klikken in het Cookiebeleid.
Een van onze partners is Google. Lees meer over hoe Google uw persoonlijke gegevens verwerkt.

Instellingen Akkoord