Contact
Zomerbanden
Winterbanden
All season banden
Bridgestone Banden
Continental Banden
Firestone Banden
Uw auto
Hier kunt u uw voertuig selecteren en bijpassende producten vinden.
Bekeken producten
Hier bewaren we alle door u bekeken artikelen.
FAQ
Over ons
Banden monteren
Uw winkelwagen is leeg
Ordernummer:
Naam of BTW-nummer:
Check de status
Check de status van uw order
Vergelijken
Naar de lijst banden 145/80 R13
Dit product werd gekocht Vandaag om 18:49
Informatie over banden worden verzameld voor 3705 dagen. In deze periode hebben we verzameld 362 meningen. De totale door onze klanten gereden afstand is 2792000 km.
De hoogst beoordeelde parameter is: droge oppervlakte.
Deze band heeft de meest reviews ontvangen door de gebruikers van meestal binnenstad.
Deze band heeft de meest reviews ontvangen van de bestuurders die hun rijstijl bepalen als gematigd.
Reviews per pagina:
de Vertaling Deze bericht is van een andere taal automatisch vertaald en wacht op een verificeren door een vertaler.
Maat: 155/70 R13
Overschakelen naar een Eskimosy nam de slechtste prestatie in natte (meestal zwak winterbanden). Hier verrast - natte asfalt band helemaal zonder te bewegen. Dit komt waarschijnlijk door de zachte compound. Rij door diepe plassen (met een redelijke snelheid) in verband met het geluid van de fontein in de holte van het wiel en ga zo maar door. Auto gaat op rolletjes. Het is moeilijk om de toename rolweerstand oordelen door lagere temperaturen de auto meer rook zelf. Hij zou een poging om de bumper te maken. Zeker hij niet besefte dat de band was luid. Ik kan niet horen. In omstandigheden waarin alleen echte tractie pieken (ruw ijs, slijm pośniegowa) de band als het proberen te bijten in de grond voor de grip. Auto gedraagt zich nogal voorspelbare voor dergelijke omstandigheden. Ik weet niet hoe ze met slijtage, maar blijkbaar heeft niemand tragedie. Ondanks de relatief lage prijs, deze band biedt nog veel en ik heb niets om over te klagen. Er zijn zeker beter dan mijn hele DEBICA die zal worden vervangen door de Eskimo's. Interessant is dat de band voorkomt in Polen. Zelfs de beste van de banden is geen vervanging voor het denken van de bestuurder en als iemand gaat "kop" is in de band zal zich veilig voelen.
Is deze mening behulpzaam? Ja 0 Nee 0
Maat: 185/65 R14
Fiat Marea Weekend 1.6 b gemonteerd hard. Sinds 2004 is het gebruik van deze banden en ik ben erg blij met hen. Op dit moment ben ik afwerken 2 set (afgelopen winter), nogmaals, natuurlijk, Sava. bewuste keuze (gekozen op basis van tests van de automotive tijdschriften en internet). Ze reizen in grote sneeuwstormen en ijs in het hele land - een paar keer per jaar, de winter wandelpaden in de bergen en Mazurië na enkele honderden km + stad en voorstedelijke gebieden van 200-300 mijl per week, vaak skiën in de Tsjechische Republiek, Slowakije en Poolse bergen, en nu, omdat ik in het meer, lokale wegen wonen. Kopnym openbaring in de sneeuw, gladde en zeer goede flux, goed drogen. Clash langzamer dan de zomer "regenachtige" Uniroyal, en rijden snel - zonder beknibbelen remmen en plezier in de sub en overstuur. Familie rijdt op een prestigieus (hoogste rang en premium banden) winterbanden en een directe vergelijking van de sneeuw en smeltende sneeuw (starten, remmen, stuurinrichting, sneeuw kopny) zijn verrassend gelijkwaardig of beter, en kost 25-30 % minder! Zeker niet de moeite waard het kopen van de duurste van een typische compacte auto, of de middenklasse, omdat Overbetaald. Ik beveel het!
Maat: 175/80 R14
Winter was wat iedereen weet, maar op een moment dat de sneeuw op de wegen, maar weinig is bewezen dat geweldig zijn. Motorfiets versnelling en remmen levert geen probleem, een typisch voorbeeld van winterbanden voor de winter en ik hou niet van het zijn op alle oppervlakken dobra.Porównując met andere banden, zelfs degenen met de grootste afwerking hen niets minder en, soms zelfs overtreft ze allemaal dat ik schreef tijdens het verplaatsen en daarbij de kosten van het kopen van een heleboel niższy.Nie waarderen de duurzaamheid of falen, omdat de afgelegde afstand is krótki.Poza zo duurzaam is en wat elke winterbanden bedient me drie vier seizoenen, want na al die tijd, zelfs als de profieldiepte is nog steeds veel van rubber maakt het veel moeilijker en verergeren hun parametry.Dla veel rijden op het kauwen van het merk en geloof dat het merk is waardeloos economische, of ben ik merk het kauwen gezicht en soms de prijs niet hand in hand met de manier waarop de band presteert op de weg te gaan.
Maat: 195/65 R15
Ik kocht drie jaar geleden, de basis gelegd en balans. Wat mij betreft, een grote investering. Ik begon een maand geleden in het vierde seizoen, een beetje versleten banden, rijden 10-12.000 mijl per jaar. Echt gleed slechts één keer - in een iets przyprószonym sneeuw ijs, misschien gleed hij twee meter bij een snelheid van 20 km / h, de rem is rustig vrijgegeven miste staande op de zijkant van de truck. Na het bereiken van een sneeuw 20 cm - 2 keer, 2 keer achter naar voor en verlaten - de banden beet als trekker. Sneeuw, ijzel, modder, water staan sensationeel. Het feit dat je moet toegeven dat - als iemand een idioot niet de bestuurder geen banden zal niet helpen, want je moet begrijpen wat er gebeurt om hen heen. Rijstijl en AANPASSING VAN DE VOORWAARDEN. En ik hou van agressief rijden.
Maat: 175/65 R14
Ik stelde voor een prijs, omdat de plannen voor de verkoop van auto gehad. Ik betreur de keuze. Terwijl banden vasthouden aan bestrating drogen. Natte slechter. In het drama van de sneeuw. Beginnend met geen probleem, niet het ergste rolweerstand, maar in vergelijking met de vorige banden, ik had een beetje vaker om bij te tanken. Groot geluid in vergelijking met de vorige banden (zeer populaire binnenlandse producent). Voor het verlaten van de weg in de sneeuw - de straat oversteken. Op de weg naar het blok (enkel) vallen gewoonlijk op een skateboard, ongeacht of het ABS wordt. Het voordeel van deze banden Thi abrasiveness. Na het rijden seizoen en geen tekenen van slijtage. In het kort: Ik raad. Het is beter om ca. 6 dyszek en rit met vertrouwen tegemoet.
Sava Eskimo S3+ 145/80 R13 75 T
De voorgestelde band heeft een 3PMSF symbool (Three Peak Mountain Snow Flake). Dit betekent dat het aan de eisen van de Europese Unie voor wat betreft winterbanden voldoet. Dit symbool wordt toegekend nadat een gegeven model nauwkeurig is getest met betrekking tot de grip op sneeuw.
Sava eskimo s3+ garandeert ook een kortere remweg en de fantastische grip terwijl dit in een concurrerende prijs verkrijgbaar is. Deze is een winterband van economische klasse die een optimale prestaties biedt. De band is geschikt voor de bestuurders die vooral aan de veiligheid van zichzelf en andere weggebruikers denken.
A klasse is de meest besparende klasse (heeft de laagste rolweerstand) en G klasse is het minst besparende klasse, dus heeft de hoogste rolweerstand. Rolweerstand heeft een inbloed op brandstofverbruik en dampen uitstoot. Hoe hoger rolweerstand hoe groter brandstofverbruik en uitlaatgassen uitstoot.
A-klasse betekent kortere remweg en G-klasse betekent lange remweg. Remmen op nat wegdek bepaald de grip van de band op zulke oppervlakte. Dus de hoogste klasse betekent de beste eigenschappen op natte oppervlakte. Dat is heel belangrijk voor de veiligheid op de weg.
Door de banden gemaakte lawaai kunnen we met behulp van golven bepalen: 1 golf betekent een stille band en 3 golven betekenen een lawaaierige band. Bovendien naast deze golven kunnen we cijfers vinden, die het lawaai in decibellen (dB) bepalen.