4,3

mrocznyrolkarz
4,2

Het wordt ten zeerste aanbevolen dat u investeren in dit type band, blinken ook in de wegen van sneeuw, ijzel en nat.

Jeroen
4,2
Op het ijs zoals op het ijs zal er geen juiste band daarvoor zijn. Als het over de sneeuw of het natte weer gaat dan is deze Continental ContiWinterContact TS800 band in vergelijking met Debica en aalscholvers en enkele Oostenrijkse er (kan me niet herinneren hun namen) openbaring. Als het gaat om uitglijden op sneeuw en natte wegen is echt een openbaring. Alleen dit jaar hadden we geen sneeuwkettingen in het gebied waar de laatste paar jaar waren ze noodzakelijk. Zeker zijn ze rustig en zeer comfortabel. Nog te weinig km om alles te beoordelen, tot nu toe vlekkeloos. Ik betaalde niet zo weinig maar ik heb er echt geen spijt van. Voorzeker zjin de prestaties niet teleurstellend. De korte remweg is opvallend en ook andere rijeigeschappen zijn in dit model echt verbeterd in vergelijking met andere Continental banden die eerder geproduceerd zijn. Ik zie andere merken niet meer, dit is de beste volgens mij en in de ogen van mijn vrienden die hekel aan het kopen van de banden hebben omdat het zo moeilijk is om juiste banden te vinden, in het bijzonder winterbanden. Wat heb ik ook opgemerkt is dat Continental ContiWinterContact TS800 niet luidruchtig zijn. Veel bestuurders zoeken banden die lage geluidsniveau hebben en gelukkig heb ik ze uiteindelijk gevonden. Bij oponeo is er nog snelle levering en service die altijd handje wil helpen. In het algemeen ben ik blij met Continental ContiWinterContact TS800.

Arthur
4,2
Goede banden hoewel ze vreemd eruit zien. Ik rijd voor het tweede seizoen met deze Continental ContiWinterContact TS800 en ik ben echt blij voor mijn keuze. Geen vreemde gedrag wanneer zij door de vallende sneeuw en smeltende sneeuw rijden. Helemaal niet luid zowel op natte als op de droge wegen. Bij het inhalen is het super, misschien 1.3 dieselmotor is geen sprinter maar bij het gewicht van 170 Nm bij 1150 kg doen hun best wat degenen die diesel hebben kunnen begrijpen. Eerder op dezelfde auto heb ik Barum Polaris 2 gehad en ze zijn een klasse beter zoals met Debica banden waarbij ik ook de gelegenheid heb gehad om met een ​soortgelijke auto te testen. Gedurende het afgelopen seizoen heeft ABS enkele keren ingeschakeld wordt als ik met de snelheden heb overdreven. Continental ContiWinterContact TS800 is geen band om op het ijs te rijden, misschien met de spikes zou het goed zijn.Tot nu toe (na een jaar) is het loopvlak als een nieuw. Bijzonder aan te bevelen voor mensen die veel rijden tijdens de winter omdat de prijs overtuigt.

Nat wegdek3
Nico
4,2
Aanvankelijk zei hun loopvlakpatroon 'Alles behalve deze' Na de eerste duizend kilometers kan ik gerust zeggen 'Geen andere, alleen maar deze!' In vergelijking met de vorige - Cristal Fulda Montero 2 - heb ik opgemerkt dat ABS vrijwel werkt niet. De band heeft super tractie zowel op nat als op droog wegdek en bovendien voel ik me aanzienlijk veiliger in de bochten dankzij deze banden. De besneeuwde of natte wegen en zelfs door de sneeuw bedekte zijn geen probleem voor Continental ContiWinterContact TS800. Helaas gedraagt het zich een beetje nerveus ​​in slush - aanvankelijk bij de aggresieve manoeuvre wordt de slip merkbaar maar na een paar meters loopvlak in de modder gedraagt zich beter en dan heb ik weer controle over de auto. Sowieso ben ik optimistisch met mijn aankoop van Continental ContiWinterContact TS800

Wouter
4,2
Als ik deze auto heb gekocht, waren er deze Continental ContiWinterContact TS800 banden al gemonteerd omdat de auto hard is en de banden in deze bandenmaat tamelijk zacht. Vooraganger heeft met deze bandjes 2 jaren gereden tijdens de winter en de zomer en dan heb ik ook deze banden voor de achteras gekocht. Ze zijn een beetje prijzig maar ik besloot om dezelfde te kopen. De rit op de harde sneeuw is uitstekend. Ze waren nooit van de weg afgeweken zelfs als ik te hard in de bochten op de sneeuw heb gereden en dan ben ik met de sneeuw niet in de slip gekomen.Voordat ik met Reno19 en Debica reed en deze waren ook goed bij de grote sneeuw en bij het voorzichtig rijstijl. Ik gebruikte ook all-season pirelli maar ze waren onvoorspelbaar. Deze banden rijden zoals ik wil en de tractie is fantastisch - Continental ContiWinterContact TS800 wil ik aanbevelen!

Oscar
4,2
Als het mogelijk is om deze banden tegen zo scherpe prijs te kopen dan is het wel de moeite waard. Wat ik het meest leuk in deze Continental ContiWinterContact TS800 vind is dat er een geslaagd compromis bereikt is tussen de bepaalde rijeigenschappen in de winterse weersomstandigheden en dat volgens mij moet de prioriteit bij de productie van winterbanden zijn. Deze banden gedragen zich goed op de sneeuw en de remweg is ook kort en goed. Eerlijk gezegd was de enige nadeel dat de slijtage een beetje sneller was (in vergelijking met de andere merken die ik had) maar dat is alleen maar een klein problempje. In het algemeen wil ik de banden aanbevelen. Persoonlijk kies ik altijd banden met behulp van ADAC testen en ik houd ook er de rekening met het bedrag dat ik wil uitgeven. Deze keer was met Continental ContiWinterContact TS800 niet anders.

Tijn
4,2
Ik heb de banden aan het begin van de winter gekocht hier op band.com. Ik kochtte ze door een hoge rating en positieve meningen op dit forum. Ik was op zoek naar een goede bandenbedrijf en besloot om Continental ContiWinterContact TS800 te kopen. Met de aankoop was ik zeer tevreden. De aankoop zelf via oponeo.nl is geweldig. Nou ja, maar misschien iets over de banden. In het begin heb ik geen kans om de banden te testen (het was meestal droog), Ik wachtte op de eerste sneeuw en het verschijnt rond Oudejaarsavond. Ik wist al dat ze op een droog en nat wegdek geweldig presteren maar met de sneeuw is dezelfde. Dan wist ik dat het aankoop heel goed was. Het is wel bekend dat het rijden in dergelijke weersomstandigheden niet hetzelfde is maar ik verwachtte geen dezelfde grip. Continental ContiWinterContact TS800 banden maakten de rit veilig en comfortabel. Ik zou het aan iedereen aanraden. Als het over de geluidsoverlast gaat, is het bekend dat ze een ​​beetje luider dan de zomerbanden zijn maar veel hangt af van de bandenmaat (ik ga niet klagen) slijtage? Ik heb te weinig gereden om volledige mening te uiten. Rolweerstand? Het is ook moeilijk om zelf te beoordelen maar persoonlijk heb ik geen slechte ervaring. Wil ik deze Continental ContiWinterContact TS800 nog een keer kopen? Waarschijnlijk ja maar ik wil deze veranderen, zodat ik iets anders kan vinden.

Olivier
4,2
Continental ContiWinterContact TS800 is een zeer goede band. Ze doet het goed op het natte asfalt, op het droog is ook goed, maar het is niet dezelfde wat de zomerband doet. Het remmen op de sneeuw is zeer goed, geen problemen. Als je bergop wil rijden, dan is ermee geen probleem. Op de sneeuw is het onmogelijk om te rijden en niet daarover klagen omdat je dan altijd de stikes nodig hebt. De auto glijdt niet uit. Precisie van het rijden zeer goed. Eerlijk gezegd heb ik geen negatieve opmerkingen. In het algemeen zou ik zeker deze bandjes aanraden.

3,8
3,8
3,8