Dunlop SP SportMaxx RT - Gebruikersbeoordeling

mark
5,0
Tot nu toe, ik reed bridgestonach (Potenza). Het was een geweldige band, maar ... eenmaal heb 630 graden op een natte serpentijn, niet sneller dan normaal rijden. Misschien was het de gladde asfalt, misschien iets morsen, maar ik besloot om een ​​andere rubber controleren. Hij overtuigde me denken aan een van de sport-adviseurs Dunlop-rijders. Ik zou SP Sport Maxx RT niemand agressief en zeer snel chauffeur jeżdżącemu aanraden. Niet goedkoop, niet veel lopen, maar de kwaliteit moet kosten. Uitzonderlijk regenachtige zomer gaf tal van mogelijkheden om grip op nat bochten proberen. Car kleeft aan de weg als lijm en grote remt Wat wil je nog meer van een rubber sport? Misschien kleine bewegingen gemaakt slechter (de maximale benutting van het motorvermogen) in de natte, maar niet slechter dan de concurrentie.

Auto:Volvo V50 Kombi I 2.4 D (120kW)

Economisch rijden-
Vic
5,0
Ik rijd ongeveer 60.000 kilometer per jaar in verschillende weersomstandigheden en daarom heb ik zeer goeie banden nodig. Tot nu toe kocht ik meestal banden zoals Pirelli of Goodyear. Ik heb een agressief rijstijl dus alle banden versleten zich heel snel. Ik heb nog nooit Dunlop banden gehad dus de aankoop van Dunlop SP SportMaxx RT was een soort van een experiment. Banden hebben goede beoordelingen en de prijs is aantrekkelijker (bijna 40 EUR goedkoper per stuk!) dan bij andere modellen van dezelfde klasse. Ik ben niet teleurgesteld maar zelfs tevreden en winterbanden zal ik ook van Dunlop kopen. Ze zijn stil en voeren water goed af. Dunlop SP SportMaxx RT grijpt de weg zelfs in de scherpe bochten. Duurzaamheid is ook belangrijk voor mij en tot nu toe heb ik geen slijtage opgemerkt – ik heb al circa 15.000 km op deze banden gemaakt en ik denk dat ik nog volgeden 50.000-60.000 km kan leggen daarop. Ze zien eruit aantrekkelijk, het loopvlak is uitstekend – past prima bij de sportwagens. Ik beveel deze banden aan – ze behouden goede verhouding tussen kwaliteit en de prijs.

Auto:Skoda Superb Kombi II 2.0 TDI 4WD (125kW)

XXXX
5,0
Ik kocht banden in juli 2104, de productie van Dunlop Sport Max maart 2014 in Duitsland en in eer en geweten kan ik iedereen aanraden, ik dacht continentalami en michelinami, maar na het lezen van een aantal negatieve advies besloten dunlopy, hoe hoger de klasse, en ik denk dat de markt is niet langer iets beters banden openbaring, grip op nat wegdek en droge monster, snelheid 180 en de auto rijdt alsof vastgelijmd aan het asfalt, regen, remming van de openbaring, heeft een grote schommel, rustig, hebben een beschermende lipping Lichtmetalen velgen, modieus. Ik beveel!

Auto:VW Passat Sedan B6 2.0 FSI

Tommyboy
5,0
Banden in mijn mening zijn groot, met het besturen van de eerste fase zal wat warmte nodig hebben wanneer de helft koud is om de oppervlakte te houden (tijdens het rijden een beetje meer agressieve), maar wanneer heet is het kampioenschap. Ik kan niet zeggen hoe ze werken in de regen, want ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik was het rijden op een nat wegdek of twee keer en ik was niet in staat om autkiem te spelen, want ik was op een normale manier met andere gebruikers. Ik raad deze banden, omdat ze zijn rustig en geweldig om het asfalt te houden

Auto:Mercedes Klasa C Sedan W203 32 AMG Kompressor

Dariusz D.
5,0
banden voor stille, comfortabele grootte. Zeer goede selecties ongelijkheid. Niets schudt zoals zij heeft gedaan in het geval van Bridgestone, die nieuw waren. Nou, pick-up wendingen, niet gebroken en hebben een zware automatische en 200 paarden. combinatie van sportief rijden en een hoog comfort. Ze zien er geweldig in felach. Wat betreft duurzaamheid en falen ik niet spreken, want ik 2500 kilometer gereden in hen. We zullen zien !!! Tot nu toe ben ik erg blij met deze schoenen.

Auto:Opel Zafira Tourer C

bircov
5,0
Beste dat ik reed. Uitstekende eigenschappen in alle omstandigheden, is het moeilijk voor hen om te vallen in een slip, ze zijn zeer voorspelbaar. Met hard remmen met hoge snelheid naar nul zwemmen, adres volledig bewaard gebleven. Bovendien zijn ze erg rustig, kun je een beetje horen net boven de 140 kmh. Oh, en het brandstofverbruik - in vergelijking met de vorige daalde met 0,5-1l, zo veel. Elke cent waard, ook al was ik in staat om een ​​goedkope merk nieuw record te kopen.

Auto:Audi S3 Hatchback 8L 1.8 (154kW)

jan niekowalski
5,0
Na de avonturen van Vredestein Ultrac sassanta dat na 2 jaar en 3 maanden spękały van binnen en ze waren b. Luid en verschrikkelijk in het water, heb ik besloten om Dunlop te kopen, zal ik in het kort, een andere wereld. Dankzij de brede longitudinale stroken riool bronwater, is rustig en comfortabel en fantastische onderhoudt tractie op alle ondergronden. Ik weet niet het falen oordelen of slijtage, in zoverre "op het" verdwenen meer dan 8000 km

Auto:er zijn geen informatie.

daro1906
5,0
Ik kocht deze banden na gevraagd consultant. Stel de verwachtingen voor banden en droeg me naar Dunlop. Ik reed in een groot aantal banden, maar dit zijn de beste. Zeer rustig, auto houden fenomenaal bochten - de auto gaat op rolletjes, geen sideslip, nat maakt ze prints. Ik ben onder de indruk van de mogelijkheden en eigenschappen van deze banden. Ik beveel. Echt de moeite waard geld te besteden aan deze banden.

Auto:Alfa Romeo 159 Sedan I 1.9 JTDM 16V (100kW)

Marcin
5,0
Zomerbanden Continental Premium Contact boven was 5, en ik denk dat met de Dunlop Sport Maxx RT zijn veel stiller dan Continentalów. Zoals voor grip op nat en droog wegdek denken dat ze op een zeer vergelijkbaar niveau. Ik vroeg me af, zelfs in Yokohama Advan 105, maar ik heb geen bescherming velgmaat 205 / 55x16. Voor deze Dunlop zijn gemaakt in Duitsland en je nodig hebt om de industrie in Europa te ondersteunen.

Auto:er zijn geen informatie.

Łukasz Poznań
5,0
Na de beschadigde SportMaxx GT (ook) in de fabriek was de keuze eenvoudig: TA-model. Ik reis bijna uitsluitend op de weg bij hoge snelheden, dus het lawaai is belangrijk voor mij. Dunlopy hier zijn onovertroffen. Natuurlijk, met behoud van voorbeeldige, andere parameters die van invloed veiligheid van banden. Grote vertegenwoordiger van premium segment het geld waard.

Auto:Audi A4 Allroad B8 2.0 TDI quattro (125kW)

4,5
4,4