Uw opinie is belangrijk voor ons Sinds 1999 verzamelen we onafhankelijke meningen van bandengebruikers. Deze verzameling is behulpzaam voor duizenden klanten tijdens het kiezen van perfecte banden.

Ranglijst winterbanden

De ranglijst van winterbanden is een lijst van de hoogste beoordeelde winterbanden. In deze ranglijst vindt u alleen die modellen, die meer dan 30 beoordelingen hebben ontvangen.

Ranglijst zomerbanden

De ranglijst van zomerbanden is een lijst van de hoogste beoordeelde zomerbanden. In deze ranglijst vindt u alleen die modellen, die meer dan 30 beoordelingen hebben ontvangen.
Met welke factoren moet rekening gehouden worden?
Verschillende mensen hebben verschillende verwachtingen van hun banden. Dit is een reden waarom de beoordelingen en de bandentests zo belangrijk zijn. U weet waarschijnlijk welke bandenmaat je nodig hebt, maar je kan niet zeker weten of de band een hoog rijcomfort garandeert en wat zijn zijn aanvullende voordelen. Vaak zijn de voordelen niet duidelijk weergegeven in de beschrijving van het model en de band moet eerst goed getest worden om hem volledig te kunnen beoordelen.
Ben je niet zeker welke band te kiezen? Onafhankelijke beoordelingen over de banden zijn een geweldige manier om accurate en betrouwbare informatie te verkrijgen. Hier vindt u alle beoordelingen en recensies die onze klanten hebben gegeven in verband met het gebruik van een bepaald model.

Deze informatie kan ook worden gecombineerd met professionele bandentests, waardoor je een uitgebreide kennis opdoet van dit onderwerp. Om het beste resultaat van de vergelijking te krijgen, kunt u ook het gebruik maken van de zoekmogelijkheden van een bepaalde bandenfabrikant.
Tests en beoordelingen volgens de fabrikant

Onlangs geplaatste meningen

Dębica Frigo 2
Dębica Frigo 2 Totale beoordeling door Piter 4,4 111140 (3516)
Ik heb deze banden van vorig seizoen, nu heb ik ze op mijn achter as, want ik heb Conti 830 gekocht (tragisch in de winter). Frigo 2 prestatie van het vorige seizoen (ongeveer 25 Tkm) aan de voorkant was Uitstekend, ik had nog nooit zo'n goede winterbanden gehad (tenzij ik hetzelfde profiel had in UG5, jaren geleden). Nu hebben ze zich zo goed gedragen op sneeuw, hoewel men rekening moet houden met de mogelijkheid vanverliezen van grip, vooral in natte sneeuw, regen of droge (hogere snelheden). Maar tegen deze prijs, en in termen van winterbanden, zijn dit geweldige banden, zeker de volgende voor 2012/2013. Conti 830 banden zijn als een betere zomerband of een vierseizoen band. Ooit was er meer vertrouwen in het rijden met een grote Fiat op een vierseizoen band dan nu op een Conti 830. Gedrag op sneeuw op Conti 830 tragisch. Daarom raad ik alleen de Frigo 2 aan, het is een echte openbaring voor de winter, vooral als je op sneeuw moet rijden. Kettingen kunnen veilig in de kofferbak liggen met zulke banden. Groeten
Continental ContiSportContact
Continental ContiSportContact Totale beoordeling door Robert 5,0 11111 (81)
Hallo aan alle lezers van de adviezen. Ik had een groot probleem met het kiezen van zomerbanden kon niet beslissen, maar ik vond de duurste banden en ik ben erg blij dat ik kocht ContinentalsportContact en ik ben in shock banden grote toch zo nooit had ik en ik weet en de volgende keer dat u kiest voor dezelfde of een zeer goede grip in de bochten voor een eenvoudige en rails in de sensationele natte riool water echt dezelfde voordelen als iemand je vraagt ​​om banden Continental SportContact raden deze banden zijn elk bedrag waard eigenlijk kopen worth'm blij dat het uiteindelijk zal hebben op het advies van de andere banden te lezen, want ik heb nog niet onderworpen aan te bevelen eenmaal soms een beetje meer geld worden gemaakt in band en gemoedsrust voor een lange tijd. onbeslist herinneringen.
Continental ContiPremiumContact
Continental ContiPremiumContact Totale beoordeling door kopyt 4,2 111120 (524)
Nu kan ik iets over deze band schrijven omdat pojezdziłem weinig niej.ogólnie is slechts een woord wspaniałe.auto verworven Matador banden en snel ontslagen omdat ze vrezen dat ze jeżdzić.conti de du ... het geeft me een gevoel van veiligheid en comfort Ik rijd het is het derde seizoen van zijn ini niets slijtage zondag, omdat deze banden abs en asr.wszyscy moeten het hebben van een auto zonder deze systemen moeten naar een andere laczki.NO kopen hebben een zeer graag zijn een vulmiddel gas omgevingslucht kan doen wat WTEDY.Z piept GZAEM in een een met CUDA Letko andere band SZCZĘśCIA.i geen debilnej rijden meer dan 10.000 km.to alles wat ik te zeggen hebben over deze KECI neumático.bączki in slikach en niet rijden met de band als iemand wiedział.nara